Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - NSR type 1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 983 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery NSR type 1
Geplaatst door Geared op 31-10-2007 11:00
Hits Deze gallery is 11232 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NSR-I (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw-wit / 1989
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 82 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Foto's zonder onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's zonder onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's zonder onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's zonder onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's zonder onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's zonder onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Geared 5-11-2007 12:12 Print reply

Posts: 606
maar ze kunnen me niet pakken op rollerbank
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
Jelmer MX 5-11-2007 12:31 Print reply

Posts: 13514
ik vind hem niet mooi, not
 
rens2 5-11-2007 13:03 Print reply
Posts: 78
ik geef je een hot omdat ik je brommer wel vet vind alleen die knipperlichten zin wel gruwelijk lelijk :P
 
Erik 39 5-11-2007 13:23 Print reply

Posts: 15088
Ksnap niet dat deze dingen er veel rijden, t'is de Yamaha Diversion van de brommers ongeveel..

Notje. Onderkuip ziet dr ook niet uit.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
VluggeJaapie 5-11-2007 13:35 Print reply
Posts: 1087
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens2
ik geef je een hot omdat ik je brommer wel vet vind alleen die knipperlichten zin wel gruwelijk lelijk :P


snapt men ook niet van jou brommer...
 
Auto RBW :)
Geared 5-11-2007 18:46 Print reply

Posts: 606
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens2
ik geef je een hot omdat ik je brommer wel vet vind alleen die knipperlichten zin wel gruwelijk lelijk :P

ja hè maar het is makkelijker als richting aangeven met je handen
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
Geared 5-11-2007 18:49 Print reply

Posts: 606
Edit: teller nu helemaal goed afgesteld wiel tien keer rond laten gaan en dan delen door 10 en je weet de rest wrschijnlijk wel en nu blijkt dat die maar 50~52 km/u rijd, tis echt diep triest man je zou haast denken dat ik hem begrenst heb ofzo. Ik moet echt een andere cillinder.
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
MTRudolf 5-11-2007 18:56 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geared
Edit: teller nu helemaal goed afgesteld wiel tien keer rond laten gaan en dan delen door 10 en je weet de rest wrschijnlijk wel en nu blijkt dat die maar 50~52 km/u rijd, tis echt diep triest man je zou haast denken dat ik hem begrenst heb ofzo. Ik moet echt een andere cillinder.




sgijt aan dat ie ori is slijt ie tenminste niet zo hard en hedde er langer plezier van


hotje
 
_yelow-tsx_ 5-11-2007 18:57 Print reply

Posts: 1183
sloom en lelijk ? sorry not
 
Geared 5-11-2007 19:10 Print reply

Posts: 606
onderkuip gaat er iig al wel af, dat verkleurde ding. Komt er mss nog weer onder maar dan wat netter, of een type 2 kap.

Heeft iemand nog een snelle cillinder voor deze brommer liggen? ik hou me aanbevolen. inbox me maar als je wat hebt.
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
Frysk 5-11-2007 19:10 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geared
Edit: teller nu helemaal goed afgesteld wiel tien keer rond laten gaan en dan delen door 10 en je weet de rest wrschijnlijk wel en nu blijkt dat die maar 50~52 km/u rijd, tis echt diep triest man je zou haast denken dat ik hem begrenst heb ofzo. Ik moet echt een andere cillinder.



Ori 80cc blok kopen
 
giggitybyte
rubbert 5-11-2007 19:13 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geared
onderkuip gaat er iig al wel af, dat verkleurde ding. Komt er mss nog weer onder maar dan wat netter, of een type 2 kap.

Heeft iemand nog een snelle cillinder voor deze brommer liggen? ik hou me aanbevolen. inbox me maar als je wat hebt.




laat die kap spuiten ofzo?

als je hem eraf haalt en eraf laat kom ik je persoonlijk een tets op je kop geven, dat is het vetste aan je nsr man, dat maakt em mooi, ander is ie lelijk
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Frysk 5-11-2007 19:13 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]




laat die kap spuiten ofzo?

als je hem eraf haalt en eraf laat kom ik je persoonlijk een tets op je kop geven, dat is het vetste aan je nsr man, dat maakt em mooi, ander is ie lelijk



ik geef jouw een tets op je kop als je hem overhaalt deze kuip erop te houden..
 
giggitybyte
rubbert 5-11-2007 19:16 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



ik geef jouw een tets op je kop als je hem overhaalt deze kuip erop te houden..



waarom haal je die van je ns1 er niet af? omdat ie vet is natuurlijk, en deze is dat ook dus moet je jezelf ook een tets op je eigen hoofd geven?
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
rik hulkenberg 5-11-2007 19:16 Print reply

Posts: 10029
beter pak je een kwast met rode verf en verft hem rood
of je maakt er een streetfighter van
 
Geared 5-11-2007 19:16 Print reply

Posts: 606
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



Ori 80cc blok kopen

maar dan word je wel weer eerder aangehouden en dat is eigenlijk niet de bedoeling

hoe hard zou die lopen met een ge2 cil en metrakit uitlaat?

Of hoe hard zou die nu zoals die is met een metrakit uitlaat ong. lopen?
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
rubbert 5-11-2007 19:18 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geared
[...]

maar dan word je wel weer eerder aangehouden en dat is eigenlijk niet de bedoeling

hoe hard zou die lopen met een ge2 cil en metrakit uitlaat?

Of hoe hard zou die nu zoals die is met een metrakit uitlaat ong. lopen?




ik denk dat je eerder aangehouden wordt als je er een metrakit uitlaat onder zet dan een 80 blok, dat maakt meer geluid
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Geared 5-11-2007 19:27 Print reply

Posts: 606
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]




ik denk dat je eerder aangehouden wordt als je er een metrakit uitlaat onder zet dan een 80 blok, dat maakt meer geluid

ja ok dat is ook wel weer zo, maar waar krijg (koop) ik zo'n 80 blok wat nog een beetje goedkoop en compleet is. ik heb ze gezien voor 200 tot 230 euro gezien, maar dit is mij haast te duur, net 16, brommer+onderdelen+verzekering+bezine beukt aardig in op m'n geld. en met zo'n pokke krantenwijk kom je niet ver
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
gerwin88 7-11-2007 12:52 Print reply

Posts: 5197
Kuip eraf halen jo, die immi kuip ziet er echt niet uit..
voor rest wel leuk ding, hotje.
 
VW rider for live
Geared 8-11-2007 20:14 Print reply

Posts: 606
Gister (woensdag 7-11-07) op de grond terecht gekomen met m'n brommer, reed maar 10 km/p, kwam net uit zijstraat. Was er een auto voor me die remde, dus ik ga ook remmen, eerst achterrem want het was glad en toen kalm an me voorrem intrekken en gelijk blokkeerde m'n voorrem en viel ik dus, grote scheur in m'n kap, koppelingshendel gebroken knipperlicht kapot(lampje was nog heel ) en toen ik thuis kwam gelijk maar ff kuipen enzo van spanning verlichten. En m'n onderkuip eraf gehaald en gelaten Ik had nog een knipperlicht liggen dus die kon der zo weer op na wat buigen en wrikken. Zelf verder niks aan overgehouden (ja wat wil je nou met zo'n snelheid nog breken) alleen een iets klein blauw plekje en wat last van m'n knie maar dat is alweer over.

Ik zal nog ff foto's plaatsen van de schade en de brom zonder onderkuip. zijn wel slechte foto's want is met m'n telefoon gemaakt.
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
Geared 8-11-2007 20:24 Print reply

Posts: 606
Nu ook ff foto van m'n fiets teller erbij geplaatst ook slechte kwaliteit foto, met telefoon gemaakt.
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
mtx-motard 8-11-2007 20:24 Print reply

Posts: 14947
hehe dat werd tijd
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Geared 8-11-2007 20:25 Print reply

Posts: 606
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
hehe dat werd tijd

wat bedoel je, onderkuip eraf of dat ik ben gevallen, en dan nog met zo'n lullige snelheid ook
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
Geared 9-11-2007 16:33 Print reply

Posts: 606
Zijn er gewoon koppelingshandels voor m'n nsr te koop? Want mijne is kapuut
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
senda80cc 9-11-2007 16:45 Print reply

Posts: 3434
is wel een hotje waard
 
Keep on rockin' in a free world

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved