Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - NSR type 1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1137 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery NSR type 1
Geplaatst door Geared op 31-10-2007 11:00
Hits Deze gallery is 11227 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NSR-I (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw-wit / 1989
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 82 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
M'n cockpit [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's met onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's met onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's met onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's met onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's met onderkuip [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

mb-rider 4-1-2008 20:24 Print reply

Posts: 453
vet ding ziet er nog goed uit en je hebt een belgische cilinder hotje
 
Geared 4-1-2008 20:34 Print reply

Posts: 606
Hij wordt waarschijnlijk zo:

met racegaas, en waarschijnlijk kleinere knippers. wel spiegels

of zo:

en dan ook andere knippers, maar vind dit niet zo mooi met die onderkuip, maar het is beter als die kale onderkuip.

Dit bericht is gewijzigd door Geared op 4-1-2008 om 20:34 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Geared op 4-1-2008 om 20:38 uur.
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
PaterMT5 4-1-2008 20:43 Print reply

Posts: 312
10x mooier zonder onderkuip.
 
Geared 4-1-2008 20:54 Print reply

Posts: 606
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PaterMT5
10x mooier zonder onderkuip.

vind ik ook, maar zo met racegaas is ook wel mooi, het is iig beter als zonder racegaas als de onderkuip erop zit.
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
dijksman 4-1-2008 20:55 Print reply

Posts: 860
ik vind het juist met onder kuip mooier
 
als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zoals het gaat
Geared 4-1-2008 20:56 Print reply

Posts: 606
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dijksman
ik vind het juist met onder kuip mooier

maar dan met of zonder racegaas? ik vind dat die kuip hem te laag maakt, maar de lijnen lopen zo wel mooi door.
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
Streethonda 12-1-2008 21:04 Print reply

Posts: 2114
lijkt op een vaag robot baksel die onderkuip en dekt de hele motor af -> NOT

zonder onderkuip laten maar verders dikke hotje
 
Geared 18-3-2008 15:38 Print reply

Posts: 606
nieuwe foto's vanaf pagina 5
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
Tommyofzo 18-3-2008 15:45 Print reply

Posts: 6934
beter tape je er een nsrII kuip aan want dit ding is stront lelijk, maar tohc een hotje want voor de rest issie wel netjes
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved