Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - BMW e36, 320i coupe.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1055 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery BMW e36, 320i coupe.
Geplaatst door HONDA MTX-TREME op 28-9-2007 19:41
Hits Deze gallery is 5387 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 1992
Opgegeven max. vermogen 150 pk / 110 kW
Opgegeven max. snelheid 214 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Laatst genomen foto [Toon slechts deze afbeelding]
Schuin boven. [Toon slechts deze afbeelding]
17" motorsport velgen. [Toon slechts deze afbeelding]
Het hart. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Arjanus 29-9-2007 19:57 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
damn wat kosten die dingen? iedereen hier heeft opeens dikke E36jes enzo... zo duur zijn ze dus niet?

of dealt iedereen hier?



misschien als je je pinda inruilt dat je er wel een e36 voor terugkrijgt

maar die dingen kostten idd niet veel nee, vooral 320`s niet, ligt er ook wel een beetje aan hoe mooi en hoe luxe je em wilt hebben natuurlijk
 
lieber nurburgring als ehering
Royal Club 29-9-2007 20:00 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Oke ik zal ophouden.

Maar de kwaliteit van amerikaanse auto's van 40jaar geleden tegenover de kwaliteit van 40jaar oude europese auto's, was de amerikaan opzekers beter.

Zoals staal dat niet door te rotten is bijv.

Tegenwoordig is het andersom idd


ja, vroeger was jou gebakje goed

nu niet meer
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi Joris 29-9-2007 20:04 Print reply
Posts: 1165
Gewoon een ruige bak niek en het trekt ook als een tierelier naar oudenbosch toe
HOT natuurlijk

Dit bericht is gewijzigd door Derbi Joris op 29-9-2007 om 20:04 uur.
 
-Tom- 29-9-2007 20:07 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ja, vroeger was jou gebakje goed

nu niet meer

Vroeger was een BMW ook al beter heur :p
 
FTS Member
Royal Club 29-9-2007 20:07 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

Vroeger was een BMW ook al beter heur :p


ontken ik dat dan?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-Tom- 29-9-2007 20:08 Print reply

Posts: 4151
Dat hoop ik niet voor je
 
FTS Member
Royal Club 29-9-2007 20:09 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Dat hoop ik niet voor je


 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
EIERBOER 29-9-2007 20:19 Print reply

Posts: 1207
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Dat hoop ik niet voor je

n00b
 
kalm an!!
Name of Steel 29-9-2007 21:17 Print reply

Posts: 3532
wauw! wat een mooie bak! en natuurlijk, DE motor hangt erin!!!

Niet tunen met lelijke bumbers of foeilelijke einddempers heah :P

Have fun with ur VW Golf GTI/ Honda CRX killer :P
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
Arjanus 29-9-2007 21:20 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
wauw! wat een mooie bak! en natuurlijk, DE motor hangt erin!!!

Niet tunen met lelijke bumbers of foeilelijke einddempers heah :P

Have fun with ur VW Golf GTI/ Honda CRX killer :P


nie overdrijven zo snel is zo`n ding niet

netjes wel
 
lieber nurburgring als ehering
Leen 29-9-2007 21:20 Print reply

Posts: 26877
oja, echte bmw motorsportvelgen hebben ook veel meer spaken zag ik net :P


Dit bericht is gewijzigd door Leen op 29-9-2007 om 21:21 uur.
 
Name of Steel 29-9-2007 21:27 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]


nie overdrijven zo snel is zo`n ding niet

netjes wel



ik denk dat je menig "sjonniebakkie" er piekfijntjes eruit rijd.. alleen de achterwiel aandrijving alleen is al een voordeel voor een sprintje!

Maar te vergelijking, ze zijn niet zeer snel. maar lopen fantastisch mooi!
alleen verhoudingstechnisch gezien heb je met een 2.5L meer vermogen, prestaties dan de 2l 6 cilinder.. maar dannog!! :P

 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
5MB5 29-9-2007 21:29 Print reply

Posts: 878
2 liter, geen vanos, en imi velgen. das het dan eigenlijk net niet. maar omdat het geen ibiza/golf/323 is toch OK
 
Arjanus 29-9-2007 21:32 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]



ik denk dat je menig "sjonniebakkie" er piekfijntjes eruit rijd.. alleen de achterwiel aandrijving alleen is al een voordeel voor een sprintje!

Maar te vergelijking, ze zijn niet zeer snel. maar lopen fantastisch mooi!
alleen verhoudingstechnisch gezien heb je met een 2.5L meer vermogen, prestaties dan de 2l 6 cilinder.. maar dannog!! :P



4wd is een voordeel voor een sprintje, fwd of rwd maakt niet zoveel uit, iig niet met deze 'hoeveelheden' pk`s :P

iig 0-100 in ong 10 sec is tegenwoordig niet echt interessant

het geluid maakt wel een hoop goed gelukkig

 
lieber nurburgring als ehering
-Tom- 29-9-2007 21:57 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: EIERBOER
[...]

n00b

wajooo jij bent tof
 
FTS Member
Name of Steel 29-9-2007 21:57 Print reply

Posts: 3532
klopt.. maar als ze de zelfde BMW met fwd hadden uitgevoerd durf ik te wedden dat de rdw sneller is..

4wd blijft natuurlijk altijd de beste met sprintjes :P
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
mcdronkz 29-9-2007 22:58 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
klopt.. maar als ze de zelfde BMW met fwd hadden uitgevoerd durf ik te wedden dat de rdw sneller is..


En waarom, als ik vragen mag ?
 
5MB5 29-9-2007 23:04 Print reply

Posts: 878
theoretisch omdat een auto bij accelleratie een weighttransfer naar de achterkant heeft, dus het gewicht "kantelt" naar achter wat betekend dat bij een FWD auto de voorwielen minder wieldruk krijgen en dus gaan spinnen, terwijl een RWD auto juist voordeel haalt uit die gewichtsverplaatsing omdat de aangedreven wielen juist meer wieldruk krijgen en er minder vermogen verloren gaat aan wielspin. om die reden zul je ook nooit een echt snelle raceklasse met FWD auto's zien...simpelweg omdat het vermogen slechter op de weg te brengen is dan met een RWD.

natuurlijk hangt accelleratie van meerdere factoren af en zitten er ook negatieve kanten aan een rwd setup waardoor het eindresultaat weer gelijk kan komen met een fwd setup, uitgaande van hetzelfde chassis met dezelfde motor

Dit bericht is gewijzigd door nils024 op 29-9-2007 om 23:06 uur.
 
mcdronkz 29-9-2007 23:10 Print reply

Posts: 32777
Dat wheelspin-verhaal geloof ik wel, maar in praktijk kan ik (vrijwel) voluit gaan met m'n FWD auto, zonder dat ik wheelspin krijg. Als het nat is wordt het wat moeilijker, maar het kan wel degelijk.

Zoals je hier kunt zien heb ik geen last van wheelspin, toen was het zelfs aardig nat. Met een RWD auto met hetzelfde gewicht/vermogen was ik niet harder gegaan.

Nou hebben sprintauto's vaak wat meer als 90 pk, maar bij het stoplicht gaat het weinig schelen.
 
Name of Steel 29-9-2007 23:11 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
theoretisch omdat een auto bij accelleratie een weighttransfer naar de achterkant heeft, dus het gewicht "kantelt" naar achter wat betekend dat bij een FWD auto de voorwielen minder wieldruk krijgen en dus gaan spinnen, terwijl een RWD auto juist voordeel haalt uit die gewichtsverplaatsing omdat de aangedreven wielen juist meer wieldruk krijgen en er minder vermogen verloren gaat aan wielspin. om die reden zul je ook nooit een echt snelle raceklasse met FWD auto's zien...simpelweg omdat het vermogen slechter op de weg te brengen is dan met een RWD.

natuurlijk hangt accelleratie van meerdere factoren af en zitten er ook negatieve kanten aan een rwd setup waardoor het eindresultaat weer gelijk kan komen met een fwd setup, uitgaande van hetzelfde chassis met dezelfde motor

Dit bericht is gewijzigd door nils024 op 29-9-2007 om 23:06 uur.


lijkt me een duidelijke uitleg :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Dat wheelspin-verhaal geloof ik wel, maar in praktijk kan ik (vrijwel) voluit gaan met m'n FWD auto, zonder dat ik wheelspin krijg. Als het nat is wordt het wat moeilijker, maar het kan wel degelijk.

Zoals je hier kunt zien heb ik geen last van wheelspin, toen was het zelfs aardig nat. Met een RWD auto met hetzelfde gewicht/vermogen was ik niet harder gegaan.

Nou hebben sprintauto's vaak wat meer als 90 pk, maar bij het stoplicht gaat het weinig schelen.



die volvo is ook niet erg rap, je begint bij 3k, laat koppeling los verlies je al ruim 500k, daarna geef je gas tot 5,3k in eerste versnelling waar je een kleine 4 seconden in zit, waar je dan 40 kmh gaat..
dan vind ik het ook niet gek dat je bijna geen wielspin heb,


Dit bericht is gewijzigd door Name of Steel op 29-9-2007 om 23:19 uur.
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
mcdronkz 29-9-2007 23:17 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]


lijkt me een duidelijke uitleg :P



Heb je zelf wel eens het verschil ervaren, als ik vragen mag ?
 
Blukaap2 29-9-2007 23:25 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Dat wheelspin-verhaal geloof ik wel, maar in praktijk kan ik (vrijwel) voluit gaan met m'n FWD auto, zonder dat ik wheelspin krijg. Als het nat is wordt het wat moeilijker, maar het kan wel degelijk.


Houd nou eens stil over die slome stinkvolvo...
Ding is gewoon traag en hij zuipt
 
Stoere brommers
mcdronkz 29-9-2007 23:25 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]



die volvo is ook niet erg rap, je begint bij 3k, laat koppeling los verlies je al ruim 500k, daarna geef je gas tot 5,3k in eerste versnelling waar je een kleine 4 seconden in zit, waar je dan 40 kmh gaat..
dan vind ik het ook niet gek dat je bijna geen wielspin heb,


Dit bericht is gewijzigd door Name of Steel op 29-9-2007 om 23:19 uur.


0-100 in 10-11 seconden is niet bepaald traag voor deze auto met dit vermogen. Ben erg benieuwd of jij het in een kortere tijd kan .
 
mcdronkz 29-9-2007 23:26 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]

Houd nou eens stil over die slome stinkvolvo...
Ding is gewoon traag en hij zuipt


Het kan aan mij liggen, maar ik heb nooit gezegd dat 'ie snel of zuinig is
 
Blukaap2 29-9-2007 23:29 Print reply

Posts: 9953
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, ik zeg alleen dat het zo is.

En om je voor te zijn:
Mn 02 is ook traag, stinkt en zuipt, maar dat boeit me niet, ik hemel m ook niet op.

Kortom: het is nogal vermoeiend aan het worden hoe je iedere keer weer moet vertellen dat die volvo o zo snel is...
 
Stoere brommers

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved