Arjanus |
29-9-2007 19:57 |
Posts: 9073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
damn wat kosten die dingen? iedereen hier heeft opeens dikke E36jes enzo... zo duur zijn ze dus niet?
of dealt iedereen hier?
misschien als je je pinda inruilt dat je er wel een e36 voor terugkrijgt
maar die dingen kostten idd niet veel nee, vooral 320`s niet, ligt er ook wel een beetje aan hoe mooi en hoe luxe je em wilt hebben natuurlijk
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
Royal Club |
29-9-2007 20:00 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Oke ik zal ophouden.
Maar de kwaliteit van amerikaanse auto's van 40jaar geleden tegenover de kwaliteit van 40jaar oude europese auto's, was de amerikaan opzekers beter.
Zoals staal dat niet door te rotten is bijv.
Tegenwoordig is het andersom idd
ja, vroeger was jou gebakje goed
nu niet meer
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Derbi Joris |
29-9-2007 20:04 |
Posts: 1165 |
Gewoon een ruige bak niek en het trekt ook als een tierelier naar oudenbosch toe
HOT natuurlijk
Dit bericht is gewijzigd door Derbi Joris op 29-9-2007 om 20:04 uur.
|
|
|
|
-Tom- |
29-9-2007 20:07 |
Posts: 4151 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
ja, vroeger was jou gebakje goed
nu niet meer
Vroeger was een BMW ook al beter heur :p
|
|
FTS Member |
|
Royal Club |
29-9-2007 20:07 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]
Vroeger was een BMW ook al beter heur :p
ontken ik dat dan?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
-Tom- |
29-9-2007 20:08 |
Posts: 4151 |
Dat hoop ik niet voor je
|
|
FTS Member |
|
Royal Club |
29-9-2007 20:09 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Dat hoop ik niet voor je
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
EIERBOER |
29-9-2007 20:19 |
Posts: 1207 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Dat hoop ik niet voor je
n00b
|
|
kalm an!! |
|
Name of Steel |
29-9-2007 21:17 |
Posts: 3532 |
wauw! wat een mooie bak! en natuurlijk, DE motor hangt erin!!!
Niet tunen met lelijke bumbers of foeilelijke einddempers heah :P
Have fun with ur VW Golf GTI/ Honda CRX killer :P
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
Arjanus |
29-9-2007 21:20 |
Posts: 9073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
wauw! wat een mooie bak! en natuurlijk, DE motor hangt erin!!!
Niet tunen met lelijke bumbers of foeilelijke einddempers heah :P
Have fun with ur VW Golf GTI/ Honda CRX killer :P
nie overdrijven zo snel is zo`n ding niet
netjes wel
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
Leen |
29-9-2007 21:20 |
Posts: 26877 |
oja, echte bmw motorsportvelgen hebben ook veel meer spaken zag ik net :P
Dit bericht is gewijzigd door Leen op 29-9-2007 om 21:21 uur.
|
|
|
|
Name of Steel |
29-9-2007 21:27 |
Posts: 3532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]
nie overdrijven zo snel is zo`n ding niet
netjes wel
ik denk dat je menig "sjonniebakkie" er piekfijntjes eruit rijd.. alleen de achterwiel aandrijving alleen is al een voordeel voor een sprintje!
Maar te vergelijking, ze zijn niet zeer snel. maar lopen fantastisch mooi!
alleen verhoudingstechnisch gezien heb je met een 2.5L meer vermogen, prestaties dan de 2l 6 cilinder.. maar dannog!! :P
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
5MB5 |
29-9-2007 21:29 |
Posts: 878 |
2 liter, geen vanos, en imi velgen. das het dan eigenlijk net niet. maar omdat het geen ibiza/golf/323 is toch OK
|
|
|
|
Arjanus |
29-9-2007 21:32 |
Posts: 9073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]
ik denk dat je menig "sjonniebakkie" er piekfijntjes eruit rijd.. alleen de achterwiel aandrijving alleen is al een voordeel voor een sprintje!
Maar te vergelijking, ze zijn niet zeer snel. maar lopen fantastisch mooi!
alleen verhoudingstechnisch gezien heb je met een 2.5L meer vermogen, prestaties dan de 2l 6 cilinder.. maar dannog!! :P
4wd is een voordeel voor een sprintje, fwd of rwd maakt niet zoveel uit, iig niet met deze 'hoeveelheden' pk`s :P
iig 0-100 in ong 10 sec is tegenwoordig niet echt interessant
het geluid maakt wel een hoop goed gelukkig
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
-Tom- |
29-9-2007 21:57 |
Posts: 4151 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: EIERBOER
[...]
n00b
wajooo jij bent tof
|
|
FTS Member |
|
Name of Steel |
29-9-2007 21:57 |
Posts: 3532 |
klopt.. maar als ze de zelfde BMW met fwd hadden uitgevoerd durf ik te wedden dat de rdw sneller is..
4wd blijft natuurlijk altijd de beste met sprintjes :P
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
mcdronkz |
29-9-2007 22:58 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
klopt.. maar als ze de zelfde BMW met fwd hadden uitgevoerd durf ik te wedden dat de rdw sneller is..
En waarom, als ik vragen mag ?
|
|
|
|
5MB5 |
29-9-2007 23:04 |
Posts: 878 |
theoretisch omdat een auto bij accelleratie een weighttransfer naar de achterkant heeft, dus het gewicht "kantelt" naar achter wat betekend dat bij een FWD auto de voorwielen minder wieldruk krijgen en dus gaan spinnen, terwijl een RWD auto juist voordeel haalt uit die gewichtsverplaatsing omdat de aangedreven wielen juist meer wieldruk krijgen en er minder vermogen verloren gaat aan wielspin. om die reden zul je ook nooit een echt snelle raceklasse met FWD auto's zien...simpelweg omdat het vermogen slechter op de weg te brengen is dan met een RWD.
natuurlijk hangt accelleratie van meerdere factoren af en zitten er ook negatieve kanten aan een rwd setup waardoor het eindresultaat weer gelijk kan komen met een fwd setup, uitgaande van hetzelfde chassis met dezelfde motor
Dit bericht is gewijzigd door nils024 op 29-9-2007 om 23:06 uur.
|
|
|
|
mcdronkz |
29-9-2007 23:10 |
Posts: 32777 |
Dat wheelspin-verhaal geloof ik wel, maar in praktijk kan ik (vrijwel) voluit gaan met m'n FWD auto, zonder dat ik wheelspin krijg. Als het nat is wordt het wat moeilijker, maar het kan wel degelijk.
Zoals je hier kunt zien heb ik geen last van wheelspin, toen was het zelfs aardig nat. Met een RWD auto met hetzelfde gewicht/vermogen was ik niet harder gegaan.
Nou hebben sprintauto's vaak wat meer als 90 pk, maar bij het stoplicht gaat het weinig schelen.
|
|
|
|
Name of Steel |
29-9-2007 23:11 |
Posts: 3532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nils024
theoretisch omdat een auto bij accelleratie een weighttransfer naar de achterkant heeft, dus het gewicht "kantelt" naar achter wat betekend dat bij een FWD auto de voorwielen minder wieldruk krijgen en dus gaan spinnen, terwijl een RWD auto juist voordeel haalt uit die gewichtsverplaatsing omdat de aangedreven wielen juist meer wieldruk krijgen en er minder vermogen verloren gaat aan wielspin. om die reden zul je ook nooit een echt snelle raceklasse met FWD auto's zien...simpelweg omdat het vermogen slechter op de weg te brengen is dan met een RWD.
natuurlijk hangt accelleratie van meerdere factoren af en zitten er ook negatieve kanten aan een rwd setup waardoor het eindresultaat weer gelijk kan komen met een fwd setup, uitgaande van hetzelfde chassis met dezelfde motor
Dit bericht is gewijzigd door nils024 op 29-9-2007 om 23:06 uur.
lijkt me een duidelijke uitleg :P
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Dat wheelspin-verhaal geloof ik wel, maar in praktijk kan ik (vrijwel) voluit gaan met m'n FWD auto, zonder dat ik wheelspin krijg. Als het nat is wordt het wat moeilijker, maar het kan wel degelijk.
Zoals je hier kunt zien heb ik geen last van wheelspin, toen was het zelfs aardig nat. Met een RWD auto met hetzelfde gewicht/vermogen was ik niet harder gegaan.
Nou hebben sprintauto's vaak wat meer als 90 pk, maar bij het stoplicht gaat het weinig schelen.
die volvo is ook niet erg rap, je begint bij 3k, laat koppeling los verlies je al ruim 500k, daarna geef je gas tot 5,3k in eerste versnelling waar je een kleine 4 seconden in zit, waar je dan 40 kmh gaat..
dan vind ik het ook niet gek dat je bijna geen wielspin heb,
Dit bericht is gewijzigd door Name of Steel op 29-9-2007 om 23:19 uur.
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
mcdronkz |
29-9-2007 23:17 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]
lijkt me een duidelijke uitleg :P
Heb je zelf wel eens het verschil ervaren, als ik vragen mag ?
|
|
|
|
Blukaap2 |
29-9-2007 23:25 |
Posts: 9953 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Dat wheelspin-verhaal geloof ik wel, maar in praktijk kan ik (vrijwel) voluit gaan met m'n FWD auto, zonder dat ik wheelspin krijg. Als het nat is wordt het wat moeilijker, maar het kan wel degelijk.
Houd nou eens stil over die slome stinkvolvo...
Ding is gewoon traag en hij zuipt
|
|
Stoere brommers |
|
mcdronkz |
29-9-2007 23:25 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]
die volvo is ook niet erg rap, je begint bij 3k, laat koppeling los verlies je al ruim 500k, daarna geef je gas tot 5,3k in eerste versnelling waar je een kleine 4 seconden in zit, waar je dan 40 kmh gaat..
dan vind ik het ook niet gek dat je bijna geen wielspin heb,
Dit bericht is gewijzigd door Name of Steel op 29-9-2007 om 23:19 uur.
0-100 in 10-11 seconden is niet bepaald traag voor deze auto met dit vermogen. Ben erg benieuwd of jij het in een kortere tijd kan .
|
|
|
|
mcdronkz |
29-9-2007 23:26 |
|
Blukaap2 |
29-9-2007 23:29 |
Posts: 9953 |
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, ik zeg alleen dat het zo is.
En om je voor te zijn:
Mn 02 is ook traag, stinkt en zuipt, maar dat boeit me niet, ik hemel m ook niet op.
Kortom: het is nogal vermoeiend aan het worden hoe je iedere keer weer moet vertellen dat die volvo o zo snel is...
|
|
Stoere brommers |
|