mtx-motard |
20-9-2007 0:04 |
Posts: 14947 |
ik wel 300 voor een cr
maare sypie, kest do ek een pakjes drager bouwen, zitten 2 ophangpunten aan bijde kanten achter. zelfde als mtx zegmaar.
wel zo makkelijk voor vervoer van mb8 blokken
en diegene die NOT heeft gestemd is ten dode opgeschreven
Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 20-9-2007 om 0:07 uur.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
ARWIN_honda |
20-9-2007 6:44 |
Posts: 3534 |
hot, opzich wel apart zo met cr kappen en frame
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
Sypie_Honda |
20-9-2007 17:52 |
Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
ik wel 300 voor een cr
maare sypie, kest do ek een pakjes drager bouwen, zitten 2 ophangpunten aan bijde kanten achter. zelfde als mtx zegmaar.
wel zo makkelijk voor vervoer van mb8 blokken
en diegene die NOT heeft gestemd is ten dode opgeschreven
Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 20-9-2007 om 0:07 uur.
fiif euro
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 20-9-2007 om 17:52 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Elco |
20-9-2007 18:24 |
Posts: 4527 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
ja yd, ik heb het er niet voor over.
maar de keuze tussen een limeted derbi, of deze te dikke hm, ik weet het wel, die dikke hm, alleen jammer dat ze zo duur zijn, als jos dijkman ze had kon er nog wel 350 van af, dat lukt niet bij elke zaak
|
|
|
|
- Han - |
20-9-2007 18:24 |
Posts: 9667 |
kvind die hm's oko helemaal tof, alleen me vader niet
|
|
<10.000 posts |
|
Derbi Joris |
20-9-2007 18:27 |
Posts: 1165 |
Vind het een ruige "brommer", alleen jammer van het blok. Had liever een watergekoeld blok gezien van honda. Toch een HOT natuurlijk.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
20-9-2007 18:29 |
Posts: 13830 |
natuurlijk niet, watergekoeld is kut op een brommer.
dit blok is tof, maar een MT8 blok is te tof voor woorden.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Derbi Joris |
20-9-2007 18:29 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
natuurlijk niet, watergekoeld is kut op een brommer.
dit blok is tof, maar een MT8 blok is te tof voor woorden.
Vraagje: waarom is een watergekoeld blok kut op een brommer?
|
|
|
|
- Han - |
20-9-2007 18:31 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]
Vraagje: waarom is een watergekoeld blok kut op een brommer?
2 dingen:
-lange schacht bougie, dus langer derin draaien
-elke keer nieuwe pakking
maar LC owned ok wel
|
|
<10.000 posts |
|
Sypie_Honda |
20-9-2007 18:31 |
Posts: 13830 |
- tis zwaarder
- minder mooi
- je shit kan lekken
- waterpomp kan er geen zin in hebben
- cilinders verwisselen is kut
- kvs kost geld, lucht is gratis
lucht heeft als enige nadeel dat je de temperatuur niet in de hand hebt.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
23-9-2007 17:47 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
- tis zwaarder
- minder mooi
- je shit kan lekken
- waterpomp kan er geen zin in hebben
- cilinders verwisselen is kut
- kvs kost geld, lucht is gratis
lucht heeft als enige nadeel dat je de temperatuur niet in de hand hebt.
radkappen en koelribben zijn niet echt tof..
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
mblover |
23-9-2007 17:57 |
Posts: 5391 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
- tis zwaarder
- minder mooi
- je shit kan lekken
- waterpomp kan er geen zin in hebben
- cilinders verwisselen is kut
- kvs kost geld, lucht is gratis
lucht heeft als enige nadeel dat je de temperatuur niet in de hand hebt.
Wat een kut-argumenten heb je zeg.
Waterpomp is niks mis mee hoor.
Verwisselen is nog steeds klusje van niks
kvs kost bijna geen drol
lc is mooier
en vwb gewicht valt het ook wel mee hoor. iig geen issue voor straatgebruik.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
23-9-2007 18:06 |
Posts: 13830 |
tis altijd wel grappig als mensen (met LC broms) lekke koppakkingen krijgen op meetings, dan blaten ze in eens heel anders
voor over de weg vind ik waterkoeling gewoon minder ideaal (op brommers dan) net zoiets als 4t brommers.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Viertakt |
23-9-2007 18:45 |
Posts: 3586 |
+dat lc brommers minder snel op tempratuur komen dan ac brommers
|
|
Viertakt uber alles. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
23-9-2007 18:46 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
+dat lc brommers minder snel op tempratuur komen dan ac brommers
met thermostaat erin kon het nog wel eens sneller gaan
tot hij aan temperatuur is koelt hij gewoon niet..
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 23-9-2007 om 18:46 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Viertakt |
23-9-2007 18:47 |
Posts: 3586 |
nee denk het niet, metaal heeft een veel lagere warmtecapaciteit dan water of kvs, maar met thermostaat zal het niet veel schelen
|
|
Viertakt uber alles. |
|
mtx-motard |
23-9-2007 18:47 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
met thermostaat erin kon het nog wel eens sneller gaan
tot hij aan temperatuur is koelt hij gewoon niet..
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 23-9-2007 om 18:46 uur.
ja daar heb je gelijk in.
iig waterkoeling is beter als luchtkoeling, alleen luchtkoeling is ''ruim voldoende''
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Sypie_Honda |
24-9-2007 18:02 |
Posts: 13830 |
word jij nu ook al zo'n waterkoeling sukkel?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Dimitri |
24-9-2007 18:03 |
Posts: 1951 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
word jij nu ook al zo'n waterkoeling sukkel?
Hij is waarschijnlijk realist, in tegenstelling tot jou?
|
|
|
|
darkkiller |
24-9-2007 18:06 |
Posts: 129 |
wel lacuh cross ding Hot
|
|
http://antirollerbank.hyves.nl/?fromEdit=1&pageid=CRVDYQKHS408SSKO |
|
Frysk |
24-9-2007 18:07 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
natuurlijk niet, watergekoeld is kut op een brommer.
dit blok is tof, maar een MT8 blok is te tof voor woorden.
mja, wil eigenlijk geen NSR/NS1 met luchtkoeling zien.. dat staat niet.. maar op crossers staat het 10x bruter
|
|
giggitybyte |
|
christianos |
24-9-2007 18:11 |
Posts: 20445 |
lc ownt wel voor 80+ aangezien je anders geen enkele keus hebt uit een fatsoenlijke cilinder.
Lc is btw veel sneller op bedrijfstemp met thermostaat, en slijt ook veel minder vanwege de gelijkmatige koeling. Ook kan je uit LC meer vermogen halen door de betere koeling.
Ook hoef je met LC niet bang te zijn voor knallende koelribben als je door een plas rijd.
Ook hoef je niet bang te zijn dat je je poten brandt aan de koelribben en je hebt veel meer ruimte bij je blok vanwege de kleinere cilinder.
ehm.. zo kan ik nog wel even doorgaan, lc ownt
|
|
|
|
Sypie_Honda |
24-9-2007 18:13 |
Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
mja, wil eigenlijk geen NSR/NS1 met luchtkoeling zien.. dat staat niet.. maar op crossers staat het 10x bruter
nee oke, op een racer is het idd niks
iig, ik ben voor de AC, en nu weer over naar de CR.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Frysk |
24-9-2007 18:15 |
Posts: 34928 |
ooh ja
Superhot,
|
|
giggitybyte |
|
Viertakt |
27-9-2007 19:31 |
Posts: 3586 |
En ze hadden ook niet door dat het een crossmotor was ipv crossbrommer? :')
EDIT: ik had niet gelezen dat je je MTX blok er onder had lol
naja je bent er wel genadig afgekomen
Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 27-9-2007 om 19:32 uur.
|
|
Viertakt uber alles. |
|