Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Tim's CR spaaier

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1057 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Tim's CR spaaier
Geplaatst door mtx-motard op 16-9-2007 20:34
Hits Deze gallery is 14095 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CR125 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1984
Opgegeven max. vermogen 10 pk / 7 kW
Opgegeven max. snelheid 80 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
5 [Toon slechts deze afbeelding]
MT blok [Toon slechts deze afbeelding]
bij z'n vriendje [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

mtx-motard 20-9-2007 0:04 Print reply

Posts: 14947
ik wel 300 voor een cr

maare sypie, kest do ek een pakjes drager bouwen, zitten 2 ophangpunten aan bijde kanten achter. zelfde als mtx zegmaar.

wel zo makkelijk voor vervoer van mb8 blokken

en diegene die NOT heeft gestemd is ten dode opgeschreven

Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 20-9-2007 om 0:07 uur.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
ARWIN_honda 20-9-2007 6:44 Print reply

Posts: 3534
hot, opzich wel apart zo met cr kappen en frame
 
Suzuki GSX-R600 K4
Sypie_Honda 20-9-2007 17:52 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
ik wel 300 voor een cr

maare sypie, kest do ek een pakjes drager bouwen, zitten 2 ophangpunten aan bijde kanten achter. zelfde als mtx zegmaar.

wel zo makkelijk voor vervoer van mb8 blokken

en diegene die NOT heeft gestemd is ten dode opgeschreven

Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 20-9-2007 om 0:07 uur.


fiif euro

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 20-9-2007 om 17:52 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Elco 20-9-2007 18:24 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



ja yd, ik heb het er niet voor over.



maar de keuze tussen een limeted derbi, of deze te dikke hm, ik weet het wel, die dikke hm, alleen jammer dat ze zo duur zijn, als jos dijkman ze had kon er nog wel 350 van af, dat lukt niet bij elke zaak
 
- Han - 20-9-2007 18:24 Print reply

Posts: 9667
kvind die hm's oko helemaal tof, alleen me vader niet
 
<10.000 posts
Derbi Joris 20-9-2007 18:27 Print reply
Posts: 1165
Vind het een ruige "brommer", alleen jammer van het blok. Had liever een watergekoeld blok gezien van honda. Toch een HOT natuurlijk.
 
Sypie_Honda 20-9-2007 18:29 Print reply

Posts: 13830
natuurlijk niet, watergekoeld is kut op een brommer.

dit blok is tof, maar een MT8 blok is te tof voor woorden.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Derbi Joris 20-9-2007 18:29 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
natuurlijk niet, watergekoeld is kut op een brommer.

dit blok is tof, maar een MT8 blok is te tof voor woorden.

Vraagje: waarom is een watergekoeld blok kut op een brommer?
 
- Han - 20-9-2007 18:31 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]

Vraagje: waarom is een watergekoeld blok kut op een brommer?


2 dingen:

-lange schacht bougie, dus langer derin draaien

-elke keer nieuwe pakking


maar LC owned ok wel
 
<10.000 posts
Sypie_Honda 20-9-2007 18:31 Print reply

Posts: 13830
- tis zwaarder
- minder mooi
- je shit kan lekken
- waterpomp kan er geen zin in hebben
- cilinders verwisselen is kut
- kvs kost geld, lucht is gratis

lucht heeft als enige nadeel dat je de temperatuur niet in de hand hebt.

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
crossgek - Forum en Sales Moderator 23-9-2007 17:47 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
- tis zwaarder
- minder mooi
- je shit kan lekken
- waterpomp kan er geen zin in hebben
- cilinders verwisselen is kut
- kvs kost geld, lucht is gratis

lucht heeft als enige nadeel dat je de temperatuur niet in de hand hebt.



radkappen en koelribben zijn niet echt tof..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mblover 23-9-2007 17:57 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
- tis zwaarder
- minder mooi
- je shit kan lekken
- waterpomp kan er geen zin in hebben
- cilinders verwisselen is kut
- kvs kost geld, lucht is gratis

lucht heeft als enige nadeel dat je de temperatuur niet in de hand hebt.



Wat een kut-argumenten heb je zeg.

Waterpomp is niks mis mee hoor.
Verwisselen is nog steeds klusje van niks
kvs kost bijna geen drol
lc is mooier
en vwb gewicht valt het ook wel mee hoor. iig geen issue voor straatgebruik.
 
Sypie_Honda 23-9-2007 18:06 Print reply

Posts: 13830
tis altijd wel grappig als mensen (met LC broms) lekke koppakkingen krijgen op meetings, dan blaten ze in eens heel anders

voor over de weg vind ik waterkoeling gewoon minder ideaal (op brommers dan) net zoiets als 4t brommers.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Viertakt 23-9-2007 18:45 Print reply

Posts: 3586
+dat lc brommers minder snel op tempratuur komen dan ac brommers
 
Viertakt uber alles.
crossgek - Forum en Sales Moderator 23-9-2007 18:46 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
+dat lc brommers minder snel op tempratuur komen dan ac brommers


met thermostaat erin kon het nog wel eens sneller gaan

tot hij aan temperatuur is koelt hij gewoon niet..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 23-9-2007 om 18:46 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Viertakt 23-9-2007 18:47 Print reply

Posts: 3586
nee denk het niet, metaal heeft een veel lagere warmtecapaciteit dan water of kvs, maar met thermostaat zal het niet veel schelen
 
Viertakt uber alles.
mtx-motard 23-9-2007 18:47 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


met thermostaat erin kon het nog wel eens sneller gaan

tot hij aan temperatuur is koelt hij gewoon niet..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 23-9-2007 om 18:46 uur.


ja daar heb je gelijk in.

iig waterkoeling is beter als luchtkoeling, alleen luchtkoeling is ''ruim voldoende''
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Sypie_Honda 24-9-2007 18:02 Print reply

Posts: 13830
word jij nu ook al zo'n waterkoeling sukkel?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Dimitri 24-9-2007 18:03 Print reply
Posts: 1951
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
word jij nu ook al zo'n waterkoeling sukkel?


Hij is waarschijnlijk realist, in tegenstelling tot jou?
 
darkkiller 24-9-2007 18:06 Print reply

Posts: 129
wel lacuh cross ding Hot
 
http://antirollerbank.hyves.nl/?fromEdit=1&pageid=CRVDYQKHS408SSKO
Frysk 24-9-2007 18:07 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
natuurlijk niet, watergekoeld is kut op een brommer.

dit blok is tof, maar een MT8 blok is te tof voor woorden.



mja, wil eigenlijk geen NSR/NS1 met luchtkoeling zien.. dat staat niet.. maar op crossers staat het 10x bruter
 
giggitybyte
christianos 24-9-2007 18:11 Print reply

Posts: 20445
lc ownt wel voor 80+ aangezien je anders geen enkele keus hebt uit een fatsoenlijke cilinder.

Lc is btw veel sneller op bedrijfstemp met thermostaat, en slijt ook veel minder vanwege de gelijkmatige koeling. Ook kan je uit LC meer vermogen halen door de betere koeling.
Ook hoef je met LC niet bang te zijn voor knallende koelribben als je door een plas rijd.
Ook hoef je niet bang te zijn dat je je poten brandt aan de koelribben en je hebt veel meer ruimte bij je blok vanwege de kleinere cilinder.

ehm.. zo kan ik nog wel even doorgaan, lc ownt
 
Sypie_Honda 24-9-2007 18:13 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



mja, wil eigenlijk geen NSR/NS1 met luchtkoeling zien.. dat staat niet.. maar op crossers staat het 10x bruter


nee oke, op een racer is het idd niks

iig, ik ben voor de AC, en nu weer over naar de CR.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 24-9-2007 18:15 Print reply

Posts: 34928
ooh ja

Superhot,
 
giggitybyte
Viertakt 27-9-2007 19:31 Print reply

Posts: 3586
En ze hadden ook niet door dat het een crossmotor was ipv crossbrommer? :')

EDIT: ik had niet gelezen dat je je MTX blok er onder had lol

naja je bent er wel genadig afgekomen

Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 27-9-2007 om 19:32 uur.
 
Viertakt uber alles.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved