Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda CB50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1148 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda CB50
Geplaatst door Viertakt op 18-8-2007 22:05
Hits Deze gallery is 71186 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CB50 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Metallic zilver / 1978
Opgegeven max. vermogen 3 pk / 2 kW
Opgegeven max. snelheid 68 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Zijaanzicht [Toon slechts deze afbeelding]
Schuin-vooraanzicht [Toon slechts deze afbeelding]
Honda CB50 [Toon slechts deze afbeelding]
Honda CB50 [Toon slechts deze afbeelding]
Zijaanzicht [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Suzuki-SLK Rijder 24-8-2007 14:54 Print reply

Posts: 3167
Wat kost dat keuren nou?
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
Viertakt 24-8-2007 14:56 Print reply

Posts: 3586
Het keuren koste mij 107 euro, tenaamstellen koste mij 9 euro. Hij hoefde niet gewogen te worden omdat het gewicht al op de duitse papieren stonden.
Nu moet ik alleen nog een kenteken aanschaffen zodra ik mijn kentekenbewijs heb.


Vandaag 116 euro kwijt dus.

Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 24-8-2007 om 14:56 uur.


http://www.youtube.com/watch?v=ejO-Xf3fSFE
Filmpje van de testbank, voor de keuring had ik met opzet het vliegwiel iets later gezet omdat ik bang was dat hij anders te hard zou lopen, hij haalde WEL 38 op de testbank.

Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 24-8-2007 om 14:58 uur.
 
Viertakt uber alles.
Viertakt 24-8-2007 17:11 Print reply

Posts: 3586
Bah, zat een voortandwiel 16 op.
Was dus 16/42 vertand, belachelijk zwaar.
Ff tandwieltje 13 opgehaalt.
12 is ori volgensmij.
 
Viertakt uber alles.
senda80cc 24-8-2007 17:46 Print reply

Posts: 3434
nette staat!!
hot
 
Keep on rockin' in a free world
Vehikel 24-8-2007 18:31 Print reply

Posts: 2903
Leuk dat je foto's en filmpjes hebt gemaak
Hoe hard liep je brommer nou? :p
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Viertakt 24-8-2007 21:22 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Leuk dat je foto's en filmpjes hebt gemaak
Hoe hard liep je brommer nou? :p

38 op de rollerbank bij het rdw.

Oke net even de nokjes in het vliegwiel omgedraait, en hij vervroegd nu ipv van verlaten. Bij 4-5 k toeren gaat de vervroeging in en dan trekt hij gewoon een autowheely in de 1e versnelling.(terwijl ik aardig voorop zit)
Ik denk dat hij nu goed 60~ loopt, maar ik heb hem nog niet voluit kunnen testen want ik heb nog geen kenteken dus ik kan de weg niet op.

Hij loopt heerlijk, echt vele malen meer vermogen dan mijn standaard mtxje.
Ohja, ik heb trouwens ook de schotten in de demper uitgebogen, zodat hij minder dempt. Hij klinkt echt heerlijk!



edit: Ik zei rijbewijs ipv kenteken.

Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 24-8-2007 om 21:26 uur.
 
Viertakt uber alles.
Joel_koningslust 24-8-2007 21:34 Print reply

Posts: 14514
als ik geeen papieren heb denk je datg ik dan evengoed een kenteken kan krijgen?

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Viertakt 24-8-2007 21:36 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
als ik geeen papieren heb denk je datg ik dan evengoed een kenteken kan krijgen?



Je moet een betriebserlaubnis er voor hebben, als je die niet hebt word het moeilijk, want je kunt alleen maar een betriebserlaubnis aanvragen als je een duitser bent afaik. Zonder duitse papieren word het wel erg moeielijk, en dan kan het nog wel eens wezen dat je een volledige test doet ipv een import test, en dat word gruwelijk duur.

Ik zou het er niet op gokken iig.

Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 24-8-2007 om 21:37 uur.
 
Viertakt uber alles.
Joel_koningslust 24-8-2007 21:38 Print reply

Posts: 14514
dan ga ik maar een frame in duitsland zoeken. of een duitser zoeken die voor mij de papieren aanvraagt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Viertakt 24-8-2007 21:40 Print reply

Posts: 3586
Op ebay staan frames zat met papieren, dus succes met zoeken!

Trouwens, onder oostenrijkse en belgische CB's zit het zelfde blok/frame, dus eventueel als je dicht bij de belgische grens woont moet je ook een keer daar kijken.


Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 24-8-2007 om 21:41 uur.
 
Viertakt uber alles.
Joel_koningslust 24-8-2007 21:43 Print reply

Posts: 14514
zou ik dan op ebay belgie moeten kijke of hebben die ook een soort van marktplaats
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Viertakt 24-8-2007 21:45 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
zou ik dan op ebay belgie moeten kijke of hebben die ook een soort van marktplaats


Ja daar zul je eventueel kunnen kijken, mischien ook op 2dehands.be, maar ik weet niet of er op de belgische markt veel aanbod is met dit spul, want volgensmij is het aardig prijzig in belgië, terwijl het in duitsland tov nederland spotgoedkoop is.
 
Viertakt uber alles.
Matthijsar50 26-8-2007 0:42 Print reply

Posts: 1029
ik vind een 4t klinken als een opstijgende helicopter

not
 
Peugeot 106 rallye ph2!
Viertakt 26-8-2007 0:51 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Matthijsar50
ik vind een 4t klinken als een opstijgende helicopter

not



Tjah ieder zn eigen smaak hé.
 
Viertakt uber alles.
Dargor 26-8-2007 0:54 Print reply

Posts: 1771
vette shit man je cb gekeurd
 
I'm a Potential Terrorist, And my moped too!
Viertakt 26-8-2007 1:10 Print reply

Posts: 3586
Ja, dinsdag krijg ik de papieren.
 
Viertakt uber alles.
GhostRider_SM 26-8-2007 8:36 Print reply

Posts: 2142
not hij is lelijk en 4 takt en hij ziet er gewoon niet uit
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
Iceburn 26-8-2007 13:29 Print reply

Posts: 310
je hebt welke schotjes omgebogen? Die CB stampt als een gek (geluid) voor een originele uitlaat
 
4-stroke 4-ever
Viertakt 26-8-2007 13:59 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Iceburn
je hebt welke schotjes omgebogen? Die CB stampt als een gek (geluid) voor een originele uitlaat


Ga eens met een lange schroefendraaier/pin in de uitlaat, op een bepaalde diepte zitten een paar compartimenten, en 2 schotjes die de uitlaat gassen in die compartimenten blazen, als je die schotjes ombuigt met een schroevendraaier oid gaan die gassen niet meer door de compartimenten maar word het niet gedempt, maare, dit is wel permanent, kun je niet weer terugdraaien.
 
Viertakt uber alles.
Tommyofzo 26-8-2007 14:00 Print reply

Posts: 6934
Juist! dit is nog eens een mooie cb dikke hot
 
Viertakt 29-8-2007 16:20 Print reply

Posts: 3586
Vandaag mn papieren binnen!
 
Viertakt uber alles.
Frysk 29-8-2007 16:54 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GhostRider_RS
not hij is lelijk en 4 takt en hij ziet er gewoon niet uit



wtf ? ding is überfet ?



 
giggitybyte
Name of Steel 30-8-2007 11:08 Print reply

Posts: 3532
heeeeel erg netjes!!!

en honda
en viertakt

dus hot
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
Viertakt 30-8-2007 21:30 Print reply

Posts: 3586
Danku danku, morgen mn kenteken plaat en dan issie street-legal.
 
Viertakt uber alles.
Lucass50 8-9-2007 12:55 Print reply

Posts: 80
heb je nog wat veranderd aan je cb? ik heb een vraag gesteld op technical forum maar krijg er geen antwoord op. en misschien weet jij wel wat het is en of het uitmaakt. zie link hieronder

http://www.brommerforum.nl/showtopic/45020

alvast bedankt
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved