Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Joël's rieju rj/rr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 779 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Joël's rieju rj/rr
Geplaatst door Joel_koningslust op 12-8-2007 17:59
Hits Deze gallery is 71090 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Rieju RJ (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw/geel / 2003
Opgegeven max. vermogen 3 pk / 2 kW
Opgegeven max. snelheid 85 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
ff snel nieuw kentekenophangding gemaakt [Toon slechts deze afbeelding]
wat gecross in de buurt 3-3-2008 [Toon slechts deze afbeelding]
wat gecross in de buurt 3-3-2008 [Toon slechts deze afbeelding]
wat gecross in de buurt 3-3-2008 [Toon slechts deze afbeelding]
wat gecross in de buurt 3-3-2008 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 25 van 36
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 34, 35, 36Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

rubbert 10-2-2009 23:23 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



Derbi's zijn sowieso gay

maar zoals je al zegt joel als je erop zit zal ie idd wel wel een stuk inzakken





das een mening, ik vind ze er mooier uitzien dan mt's/mtx-en
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Frysk 10-2-2009 23:24 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



das een mening, ik vind ze er mooier uitzien dan mt's/mtx-en



dan MT wel MTX vind ik bruter en robuuster

maar inderdaad iedereen heeft een andere mening, al vind ik wel dat bij derbi uiterlijk voor functie gaat ...
 
giggitybyte
rubbert 10-2-2009 23:24 Print reply

Posts: 8825

 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
mtx-motard 10-2-2009 23:25 Print reply

Posts: 14947
kijk je gare ketting dan
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Frysk 10-2-2009 23:28 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
afbeelding


lelijke achterkappen
 
giggitybyte
Joel_koningslust 10-2-2009 23:28 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
kijk je gare ketting dan



haha

die vond ik nog ergens achter in het hok. en ik wil eerst even testen of de kettingloop zo werkt. dan tel ik ff het aantal schakels en bestel ik een nieuwe. dat vtw en atw zijn namelijk beide ook niet veel meer

aan de kant van de ketting dat je niet ziet zit nog wel een goed stuk zijn 3 verschillende stukken aan elkaar geloof ik

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-2-2009 om 23:29 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 13-2-2009 18:55 Print reply

Posts: 14514
its alive!!!!
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 14-2-2009 19:23 Print reply

Posts: 14514
vandaag zijn eerste km gemaakt

k ben niet echt ontevreden, maar er moeten punten verbeterd worden

uitlaatdemper erop
stuurstops maken
de koppeling grijpt te abrubt aan
er lijkt wat weinig gewicht op te staan achter, als je een beetje fors wegtrekt heb ik last van dikke wielspin
wielen/remmen/assen vast maken en werkend maken want ik heb vandaag eens stukje zonder remmen enzo gereden en de wielen niet int midden enzo, dat is me eigenlijk te link om hem verder af te stellen.
verder moet de afstelling geoptimaliseerd worden maar hij lijkt niet echt heel gek zoals hij nu is





op deze foto lijkt hij heel raar. maar dat komt omdat de brommer scheef stond en scheef op de paddok enzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sypie_Honda 14-2-2009 19:36 Print reply

Posts: 13830
ik vind het wel wat hoog!

vooral achter, als ik het zo zie is hij een stuk hoger als me CR.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
ronaldt 14-2-2009 19:39 Print reply

Posts: 2735
de hoek die je achterbrug met de grond maakt is echt onnozel :P
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Jasper Strahiem 14-2-2009 19:41 Print reply

Posts: 1950
idd veeelsten te hoog. Rijd voor geen meter. Verlies je meer pk's

 
Make the most of now
Joel_koningslust 14-2-2009 23:38 Print reply

Posts: 14514
als je erop zit valt het opzich nog wel mee. t lijkt iig erger dan wat het is
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 25-2-2009 22:14 Print reply

Posts: 34930
mhoa, toch netjes gemaakt
Hoogte vind ik jammer maargoed zoals je zelf al zegt als je er op zit zal het wel mee vallen
 
giggitybyte
Joel_koningslust 25-2-2009 22:15 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
mhoa, toch netjes gemaakt
Hoogte vind ik jammer maargoed zoals je zelf al zegt als je er op zit zal het wel mee vallen



dan is hij nog wel hoog

ik wil eerst ff een tijdje proberen of het zo rijdt. anders gaat hij iig een stukje omlaag
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 25-2-2009 22:20 Print reply

Posts: 34930
wat voor schokbreker heb je er nu op dan ? CR125 ?

zat net voor de grap bij m'n MTX even te kijken en het lijkt wel of een CR125 achterveer gewoon in MTX past moet het morgen na het werk ff nameten maar als het past weet ik het wel
 
giggitybyte
Joel_koningslust 25-2-2009 22:21 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
wat voor schokbreker heb je er nu op dan ? CR125 ?

zat net voor de grap bij m'n MTX even te kijken en het lijkt wel of een CR125 achterveer gewoon in MTX past moet het morgen na het werk ff nameten maar als het past weet ik het wel



mmh. nee, een of ander gas dingetje voor senda

maar zodra ik een cr prolink voor een paar centen kan scoren komt er een cr veertje op. dan wordt achter al ietsie lager
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 25-2-2009 22:28 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



mmh. nee, een of ander gas dingetje voor senda

maar zodra ik een cr prolink voor een paar centen kan scoren komt er een cr veertje op. dan wordt achter al ietsie lager



zat er ook al aan te denken de CR achterbrug in de MTX te rammen maar die CR achterbrug is 18cm langer dan een MTX brugje (hart - hart)

met andere woorden dan lijkt het net een hillclimber moet maar niet
 
giggitybyte
Joel_koningslust 25-2-2009 22:31 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



zat er ook al aan te denken de CR achterbrug in de MTX te rammen maar die CR achterbrug is 18cm langer dan een MTX brugje (hart - hart)

met andere woorden dan lijkt het net een hillclimber moet maar niet



oftewel. pm me eens een prijs voor het linksysteem
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 25-2-2009 22:32 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



oftewel. pm me eens een prijs voor het linksysteem


ik inbox eerst nog niks

eerst even alles zeker weten
voor ik weer spijt krijg en lig te huilen oid

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 25-2-2009 om 22:32 uur.
 
giggitybyte
Jozeff - Forum en Sales Moderator 25-2-2009 22:32 Print reply

Posts: 10835
ik vind hem veelste hoog, misschien dat het wat beter wordt met een voorspatbord maar dit vind ik niks.

vooral als ik bedenk wat een kleine Joël erop komt te zitten
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 25-2-2009 22:34 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ik vind hem veelste hoog, misschien dat het wat beter wordt met een voorspatbord maar dit vind ik niks.

vooral als ik bedenk wat een kleine Joël erop komt te zitten



kleine joel kan net met zn teentjes aan de grond wel maar aan 1 kant

maar hij is idd hoog. ik denk eraan om hem te gaan verlagen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 25-2-2009 22:37 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


ik inbox eerst nog niks

eerst even alles zeker weten
voor ik weer spijt krijg en lig te huilen oid

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 25-2-2009 om 22:32 uur.




 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 1-3-2009 23:06 Print reply

Posts: 14514
jeej

complete achterkant van een cr250 gescoord. en de voorremslang van het ding

nou kan hij dus achter nog wat omlaag. hopen dat ik het allemaal af krijg voor de limburg meeting
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 1-3-2009 23:33 Print reply

Posts: 34930
nice

nu nog een CR250 blok en je hebt zelfmoord een toffe brommer

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 1-3-2009 om 23:33 uur.
 
giggitybyte
Joel_koningslust 1-3-2009 23:35 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
nice

nu nog een CR250 blok en je hebt zelfmoord een toffe brommer

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 1-3-2009 om 23:33 uur.


k weet nog wel een ktm 250cc blok te liggen

maar dan gaat het weer net tever. een dikkere setup komt nog wel eens. maar dat is nou weer net TE dik
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 25 van 36
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 34, 35, 36Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved