Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Derbi Senda Verkocht

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1258 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Derbi Senda Verkocht
Geplaatst door dennie op 5-8-2007 17:34
Hits Deze gallery is 3367 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Derbi Senda SM Extreme 2003 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart-rood / 2003
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Ik Was Hem Helemaal Zat! [Toon slechts deze afbeelding]
Al Een Heel Eind Opgeknapt [Toon slechts deze afbeelding]
Hebo Manston II [Toon slechts deze afbeelding]
Uitlaat Staat Te Koop [Toon slechts deze afbeelding]
MHR 80cc [Toon slechts deze afbeelding]
Cilinderloos [Toon slechts deze afbeelding]
Cilinderloos [Toon slechts deze afbeelding]
Cilinderloos [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

rubbert 5-8-2007 17:35 Print reply

Posts: 8825
netjes dingetje, 1e hotje van mij
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Evo 5-8-2007 17:36 Print reply

Posts: 1239
welk dempertje is dat?

hotje,.. is zelfde als die van mij (A)
 
dennie 5-8-2007 17:37 Print reply
Posts: 438
Ovale dempertje!
 
Wtf?
rubbert 5-8-2007 17:37 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie
Ovale dempertje!



die vind ik lelijk, die ronde van mhr vind ik vetter
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
dennie 5-8-2007 17:38 Print reply
Posts: 438
Jhaa vind ik zelf ook mja ik bestel m bij euroscooters en krijg m zo, dus ik kan er niks tegen doen mja boeie.
 
Wtf?
Evo 5-8-2007 17:39 Print reply

Posts: 1239
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie
Jhaa vind ik zelf ook mja ik bestel m bij euroscooters en krijg m zo, dus ik kan er niks tegen doen mja boeie.


ik vind ovale wel hot.. ik heb nog gewone yasuni demper..
 
dennie 5-8-2007 17:41 Print reply
Posts: 438
Welke cilinder reed jij? Mhr Team 50?
 
Wtf?
Evo 5-8-2007 17:41 Print reply

Posts: 1239
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie
Welke cilinder reed jij? Mhr Team 50?


mhr replica 50
 
dennie 5-8-2007 17:43 Print reply
Posts: 438
Is dat eig een groot verschil met de originele 50cc?
 
Wtf?
Evo 5-8-2007 17:47 Print reply

Posts: 1239
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie
Is dat eig een groot verschil met de originele 50cc?


ja nogal.. ik heb een zeer sterke powerband.. en draai 15/16 duizend toeren.. en 115 km/u ofzow.. (wel met yasuni en HPI)
 
dennie 5-8-2007 17:49 Print reply
Posts: 438
Dat is egt gek, ik moet ook nog keer HPI halen, als ik m dan nog heb
 
Wtf?
Evo 5-8-2007 17:51 Print reply

Posts: 1239
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie
Dat is egt gek, ik moet ook nog keer HPI halen, als ik m dan nog heb


hpi rulez.. vraag maar aan oenoehoofd heeft ook MHR80 en HPI en mhr uitlaat.. + ronde demper(die hij niet gebruikt.. is wel iets in geslepen d8 ik)
 
Tzr Madness 5-8-2007 18:07 Print reply

Posts: 4656
leuk ding, hot
 
dennie 5-8-2007 18:20 Print reply
Posts: 438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarcelRS50
[...]


hpi rulez.. vraag maar aan oenoehoofd heeft ook MHR80 en HPI en mhr uitlaat.. + ronde demper(die hij niet gebruikt.. is wel iets in geslepen d8 ik)



Hpi is eig meer alleen voor gasreactie toch? maar snelheid veranderd niks ofwel? Jaa sorry heb nog nooit hpi derop gehad.
 
Wtf?
Ice Ap rs50 5-8-2007 18:23 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie
[...]



Hpi is eig meer alleen voor gasreactie toch? maar snelheid veranderd niks ofwel? Jaa sorry heb nog nooit hpi derop gehad.


je krijgt meer vermogen ook, trekkracht zakt er wel door @ bergop ofzo(geen vliegwiel)
 
GTI - GTD - BMW
crossgek - Forum en Sales Moderator 5-8-2007 18:26 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


je krijgt meer vermogen ook, trekkracht zakt er wel door @ bergop ofzo(geen vliegwiel)


als je brommer de berg op moet trekker gaat het alleen maar beter zonder vliegwiel

alleen als je al vaart hebt zakt hij makkelijker terug zonder vliegwiel
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Ice Ap rs50 5-8-2007 18:29 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


als je brommer de berg op moet trekker gaat het alleen maar beter zonder vliegwiel

alleen als je al vaart hebt zakt hij makkelijker terug zonder vliegwiel


dat bedoel ik stel je rijd met 70km/u aan 8000rpm een berg op, dan zal wss ff moeten terug schakelen om die snelheid aan te willen houden, nee?
 
GTI - GTD - BMW
dennie 5-8-2007 18:30 Print reply
Posts: 438
Ik begrijp m helemaal!

Miss maar keertje doen als het ding er dan nog staat.
 
Wtf?
Oonzen Ad 5-8-2007 19:18 Print reply

Posts: 3807
leuk setupje
hot
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
dennie 5-8-2007 19:19 Print reply
Posts: 438
Gdv domme mn gallery is weer van mijn profiel af ff recht zetten!
 
Wtf?
mtx-motard 5-8-2007 19:21 Print reply

Posts: 14947
dikke not
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
dennie 5-8-2007 19:23 Print reply
Posts: 438
Dankjewel!
 
Wtf?
crossgek - Forum en Sales Moderator 5-8-2007 19:35 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


dat bedoel ik stel je rijd met 70km/u aan 8000rpm een berg op, dan zal wss ff moeten terug schakelen om die snelheid aan te willen houden, nee?


als de berg langer is en je hebt genoeg vermogen om de hele tijd de snelheid te houden , dan lukt het ook prima met binnenrotor

maar als je zegmaar echt gang moet maken en hij begint helemaal af te toeren als je tegen de berg aan komt en je komt er nog net bovenop zal het met een binnenrotor niet meer lukken
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Royal Club 5-8-2007 19:36 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


als de berg langer is en je hebt genoeg vermogen om de hele tijd de snelheid te houden , dan lukt het ook prima met binnenrotor

maar als je zegmaar echt gang moet maken en hij begint helemaal af te toeren als je tegen de berg aan komt en je komt er nog net bovenop zal het met een binnenrotor niet meer lukken


in de powerband met rotor heb je nergens last van
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
crossgek - Forum en Sales Moderator 5-8-2007 19:38 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


in de powerband met rotor heb je nergens last van


de krukassnelheid is met een rotor makkelijker te beinvloeden

als cilinder meer vermogen geeft als dat het kost om vooruit te komen is dat een voordeel

als je cilinder het niet altijd aankan en de omstandigheden het spul afremmen is dat een nadeel
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved