rubbert |
5-8-2007 17:35 |
Posts: 8825 |
netjes dingetje, 1e hotje van mij
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Evo |
5-8-2007 17:36 |
Posts: 1239 |
welk dempertje is dat?
hotje,.. is zelfde als die van mij (A)
|
|
|
|
dennie |
5-8-2007 17:37 |
Posts: 438 |
Ovale dempertje!
|
|
Wtf? |
|
rubbert |
5-8-2007 17:37 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dennie
Ovale dempertje!
die vind ik lelijk, die ronde van mhr vind ik vetter
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
dennie |
5-8-2007 17:38 |
Posts: 438 |
Jhaa vind ik zelf ook mja ik bestel m bij euroscooters en krijg m zo, dus ik kan er niks tegen doen mja boeie.
|
|
Wtf? |
|
Evo |
5-8-2007 17:39 |
Posts: 1239 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dennie
Jhaa vind ik zelf ook mja ik bestel m bij euroscooters en krijg m zo, dus ik kan er niks tegen doen mja boeie.
ik vind ovale wel hot.. ik heb nog gewone yasuni demper..
|
|
|
|
dennie |
5-8-2007 17:41 |
Posts: 438 |
Welke cilinder reed jij? Mhr Team 50?
|
|
Wtf? |
|
Evo |
5-8-2007 17:41 |
Posts: 1239 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dennie
Welke cilinder reed jij? Mhr Team 50?
mhr replica 50
|
|
|
|
dennie |
5-8-2007 17:43 |
Posts: 438 |
Is dat eig een groot verschil met de originele 50cc?
|
|
Wtf? |
|
Evo |
5-8-2007 17:47 |
Posts: 1239 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dennie
Is dat eig een groot verschil met de originele 50cc?
ja nogal.. ik heb een zeer sterke powerband.. en draai 15/16 duizend toeren.. en 115 km/u ofzow.. (wel met yasuni en HPI)
|
|
|
|
dennie |
5-8-2007 17:49 |
Posts: 438 |
Dat is egt gek, ik moet ook nog keer HPI halen, als ik m dan nog heb
|
|
Wtf? |
|
Evo |
5-8-2007 17:51 |
Posts: 1239 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dennie
Dat is egt gek, ik moet ook nog keer HPI halen, als ik m dan nog heb
hpi rulez.. vraag maar aan oenoehoofd heeft ook MHR80 en HPI en mhr uitlaat.. + ronde demper(die hij niet gebruikt.. is wel iets in geslepen d8 ik)
|
|
|
|
Tzr Madness |
5-8-2007 18:07 |
Posts: 4656 |
leuk ding, hot
|
|
|
|
dennie |
5-8-2007 18:20 |
Posts: 438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MarcelRS50
[...]
hpi rulez.. vraag maar aan oenoehoofd heeft ook MHR80 en HPI en mhr uitlaat.. + ronde demper(die hij niet gebruikt.. is wel iets in geslepen d8 ik)
Hpi is eig meer alleen voor gasreactie toch? maar snelheid veranderd niks ofwel? Jaa sorry heb nog nooit hpi derop gehad.
|
|
Wtf? |
|
Ice Ap rs50 |
5-8-2007 18:23 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dennie
[...]
Hpi is eig meer alleen voor gasreactie toch? maar snelheid veranderd niks ofwel? Jaa sorry heb nog nooit hpi derop gehad.
je krijgt meer vermogen ook, trekkracht zakt er wel door @ bergop ofzo(geen vliegwiel)
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
5-8-2007 18:26 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
je krijgt meer vermogen ook, trekkracht zakt er wel door @ bergop ofzo(geen vliegwiel)
als je brommer de berg op moet trekker gaat het alleen maar beter zonder vliegwiel
alleen als je al vaart hebt zakt hij makkelijker terug zonder vliegwiel
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Ice Ap rs50 |
5-8-2007 18:29 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
als je brommer de berg op moet trekker gaat het alleen maar beter zonder vliegwiel
alleen als je al vaart hebt zakt hij makkelijker terug zonder vliegwiel
dat bedoel ik stel je rijd met 70km/u aan 8000rpm een berg op, dan zal wss ff moeten terug schakelen om die snelheid aan te willen houden, nee?
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
dennie |
5-8-2007 18:30 |
Posts: 438 |
Ik begrijp m helemaal!
Miss maar keertje doen als het ding er dan nog staat.
|
|
Wtf? |
|
Oonzen Ad |
5-8-2007 19:18 |
Posts: 3807 |
leuk setupje
hot
|
|
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker! |
|
dennie |
5-8-2007 19:19 |
Posts: 438 |
Gdv domme mn gallery is weer van mijn profiel af ff recht zetten!
|
|
Wtf? |
|
mtx-motard |
5-8-2007 19:21 |
Posts: 14947 |
dikke not
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
dennie |
5-8-2007 19:23 |
Posts: 438 |
Dankjewel!
|
|
Wtf? |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
5-8-2007 19:35 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
dat bedoel ik stel je rijd met 70km/u aan 8000rpm een berg op, dan zal wss ff moeten terug schakelen om die snelheid aan te willen houden, nee?
als de berg langer is en je hebt genoeg vermogen om de hele tijd de snelheid te houden , dan lukt het ook prima met binnenrotor
maar als je zegmaar echt gang moet maken en hij begint helemaal af te toeren als je tegen de berg aan komt en je komt er nog net bovenop zal het met een binnenrotor niet meer lukken
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Royal Club |
5-8-2007 19:36 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
als de berg langer is en je hebt genoeg vermogen om de hele tijd de snelheid te houden , dan lukt het ook prima met binnenrotor
maar als je zegmaar echt gang moet maken en hij begint helemaal af te toeren als je tegen de berg aan komt en je komt er nog net bovenop zal het met een binnenrotor niet meer lukken
in de powerband met rotor heb je nergens last van
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
5-8-2007 19:38 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
in de powerband met rotor heb je nergens last van
de krukassnelheid is met een rotor makkelijker te beinvloeden
als cilinder meer vermogen geeft als dat het kost om vooruit te komen is dat een voordeel
als je cilinder het niet altijd aankan en de omstandigheden het spul afremmen is dat een nadeel
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|