Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - gsx1100 ombouw

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 805 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery gsx1100 ombouw
Geplaatst door Raffel op 27-7-2007 12:38
Hits Deze gallery is 4553 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki GSX1100EF (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Nvt / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen 130 pk / 96 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
origineel [Toon slechts deze afbeelding]
1200cc [Toon slechts deze afbeelding]
1200cc [Toon slechts deze afbeelding]
ff vlug in mekaar [Toon slechts deze afbeelding]
z1000 demperts [Toon slechts deze afbeelding]
dempers [Toon slechts deze afbeelding]
draai/frees spul [Toon slechts deze afbeelding]
uitlaatsysteem [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

KaWaReZ 27-7-2007 23:05 Print reply

Posts: 20582
ken da :P

open filters erop neem ik aan?

suc6 ermee, zijn de leukere dingetjes
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Fryske_Honda 27-7-2007 23:06 Print reply

Posts: 1552
dat word echt mooi
 
-TimP- 27-7-2007 23:06 Print reply

Posts: 1836
ziet er mooi uit.
 
zxr club zx6r 2003
Raffel 27-7-2007 23:11 Print reply

Posts: 1226
bedankt allen, ik doe mn best

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
ken da :P

open filters erop neem ik aan?

suc6 ermee, zijn de leukere dingetjes


joa, setje k&n's te zijner tijd en dan ff op de testbank..

en als iemand me 800 dollar schenkt kan ik 1314cc wiseco's erop zetten
volgens de betreffende site levert me dat 25-35% vermogenwinst, maar dat vind ik erg veel voor die 120cc'tjes die er dan bijkomen.. dan zou ik met een std. vermogen van 130pk uitkomen op 160-170pk!?

en dan n turbo erop hihi..

Dat zijn dan de leuke dingen voor als ik beide projecten heb afgerond
 
Raffel 4-8-2007 16:51 Print reply

Posts: 1226
jeej, uitlaatsysteempje af
 
Red-dragon 4-8-2007 17:17 Print reply

Posts: 1486
Leuk project Het uitlaatsysteem ziet er goed uit
 
Fly like an Eagle...
THOMASJEUHHH 4-8-2007 17:20 Print reply

Posts: 4159
valt dit project ook nog op een ander forum te volgen?
mf ofzo?
 
bwoaahhppp,,..
Raffel 4-8-2007 18:54 Print reply

Posts: 1226
jep, op M-F..
 
Joel_koningslust 11-11-2007 22:15 Print reply

Posts: 14514
dikke vette hot..

ik volg het project ook via motor-forum. ik ga zeker weten voordat ik 18/21 ben een motor kopen die ik helemaal ombouw naar streetfighter

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 11-11-2007 22:19 Print reply

Posts: 13700
Mooi project, alleen wat is je uiteindelijke doel ermee ?
 
mtx-motard 11-11-2007 22:21 Print reply

Posts: 14947
dikke ratbike denkz

wel mooi die nsr velgen
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Raffel 11-11-2007 23:01 Print reply

Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
Mooi project, alleen wat is je uiteindelijke doel ermee ?


zo van, heuu, rijden?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-RETARD
dikke ratbike denkz

wel mooi die nsr velgen


dom ofzo? beter leer je ff wat rat is.. zeker geen motor met een voorvork van 500 euro erin.. mn velgen zijn al duurder dan je brommer.. nsr velgen van 6 inch breed? dude, van welke planeet kom je?

Dit bericht is gewijzigd door Raffel op 11-11-2007 om 23:04 uur.
 
oenoehoofd 11-11-2007 23:04 Print reply

Posts: 17851
Ziet er netjes uit. Ga zo door!
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Bart-Derbi 11-11-2007 23:06 Print reply

Posts: 6497
dat wordt dihikk!
succes, hotje
 
Dtje 11-11-2007 23:11 Print reply
Posts: 1107
Wordt mooi ding

Heb je toevalig filmpje hoe deze uitlaat klinkt
 
je mama
Raffel 11-11-2007 23:14 Print reply

Posts: 1226
thanx all

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dtje
Wordt mooi ding

Heb je toevalig filmpje hoe deze uitlaat klinkt


nee, moet nog een boel elektronica bij elkaar sprokkelen.. en een carb-setje, wat dan weer een dure aangelegenheid is.. en 4 k&n's.. wat nog duurder is (carbs + filters krijg ik echt niet onder de 300..) Dan komen er wel geluidsfragmenten, ben zelf ook benieuwd (is gewone standaard z1000 demper, dus zal geen idioot geluid zijn.. maar natuurlijk niet origineel op dit blok.. en de dempers kunnen er nog uit )


Dit bericht is gewijzigd door Raffel op 11-11-2007 om 23:15 uur.
 
OmafietS 11-11-2007 23:19 Print reply

Posts: 7472
ziet dr tof uit!
weer s een echt goed project.. niet zo'n 'ik koop een derbi senda en plak er een polini sticker op!' project!

nice


 
mtx-motard 11-11-2007 23:29 Print reply

Posts: 14947
wat een fucking grap, beter doe je niet zo serieus
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Raffel 11-11-2007 23:31 Print reply

Posts: 1226
weeeeeeetje hoe serieus het leven is man, je moet niet alles als een grap zien! ofzo?

tx guys, het is ook echt ziek veel werk om dit te bouwen, op een verantwoorde manier dan wel.. en de kwaliteit van alles moet ook hoog zijn, dat moet wel met 130pk (en laterop met de drawthrough turbo tegen de 200..)
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 12-12-2007 22:49 Print reply

Posts: 10835
ik vind het princiepe van de uitlaat niet goed.

eerst heb je 4 uitlaten, die breng je samen tot 1 collector.
die splits je vervolgens in 2en waarom per pijp er weer 2 dempers komen.

vind het wel mooi hoor, daar niet van, maar was mooier geweest als je 4 pijpen naar achteren doet.

vind ik dan
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Oonzen Ad 12-12-2007 23:06 Print reply

Posts: 3807
bot project!
zo zie je maar weer dat zo'n saaie motor best bruut kan worden
succes verder nog!
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
Error1991 12-12-2007 23:18 Print reply

Posts: 939
word zo te zien een zeer monsterlijke machine, ga er mee door zou zonde zijn om halverwege in geldnood te komen ofzo..

Succes
 
Raffel 12-12-2007 23:22 Print reply

Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ik vind het princiepe van de uitlaat niet goed.

eerst heb je 4 uitlaten, die breng je samen tot 1 collector.
die splits je vervolgens in 2en waarom per pijp er weer 2 dempers komen.

vind het wel mooi hoor, daar niet van, maar was mooier geweest als je 4 pijpen naar achteren doet.

vind ik dan


nagenoeg iedere motor heeft dat.. heeft met verscheidene zaken te maken, in plaats van een collector kun je ook een balanspijp tussen de uitlaatpijpen maken (tussen 1 en 4, en 2 en3, of 1 en 3 en 2 en 4, al naar gelang je ontsteking) Maar dat is een hele hoop pas/laswerk, en dit komt allemaal redelijk overeen met de fabriekslevering van het blok, waar ie dus het best op loopt.. Overigens ken ik zo gauw geen motor die daadwerkelijk 4 in 4 toepast.. bijna alle motoren is 4-1-2, 4-2-2, 4-2-1 of gewoon 4-1-1.. (of dan weer zoals bij mij 4-2-4)
 
Raffel 12-12-2007 23:23 Print reply

Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Error1991
word zo te zien een zeer monsterlijke machine, ga er mee door zou zonde zijn om halverwege in geldnood te komen ofzo..

Succes


geldnood zit ik het hele project door maar ik heb nog dik een jaar de tijd.. af komt ie (komen ze..)
 
Blukaap2 13-12-2007 0:26 Print reply

Posts: 9955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raffel
[...]


nagenoeg iedere motor heeft dat.. heeft met verscheidene zaken te maken, in plaats van een collector kun je ook een balanspijp tussen de uitlaatpijpen maken (tussen 1 en 4, en 2 en3, of 1 en 3 en 2 en 4, al naar gelang je ontsteking) Maar dat is een hele hoop pas/laswerk, en dit komt allemaal redelijk overeen met de fabriekslevering van het blok, waar ie dus het best op loopt.. Overigens ken ik zo gauw geen motor die daadwerkelijk 4 in 4 toepast.. bijna alle motoren is 4-1-2, 4-2-2, 4-2-1 of gewoon 4-1-1.. (of dan weer zoals bij mij 4-2-4)

Oude CB's zit het nog wel eens op, volgens mij zelfs origineel op een paar types en specifieke bouwjaren.
Maar dan zit je idd weer met die balanspijpen, anders loopt het onderin voor geen flikker.

Ik vind de uitlaat er iig vrij zinnig uit zien, geloof dat je met een 4in1 doorgaans wat meer topvermogen hebt, maar dat zal toch al niet je doel zijn met zo'n blok :p
 
Stoere brommers

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved