Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - TBN-RTH

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1341 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery TBN-RTH
Geplaatst door throumausd op 4-9-2005 0:39
Hits Deze gallery is 1825 maal bekeken.

  Voertuig(en) bij deze gallery
Kawasaki AR50

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Thomas N. zijn AR 50 [Toon slechts deze afbeelding]
AR50-C9 mijn eerste AR50 [Toon slechts deze afbeelding]
Ruud AR50 (2) [Toon slechts deze afbeelding]
De AR50-C9 is nu een C10 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

honda_2takt_power 4-9-2005 0:42 Print reply

Posts: 6744
hotje

Dit bericht is gewijzigd door honda_2takt_power op 4-9-2005 om 0:44 uur.
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
BIET 4-9-2005 0:43 Print reply

Posts: 22355
Whoeii eerste stem, hot... dat ding op 2e plaatje staat er zkr wel mooi bij!
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
throumausd 4-9-2005 0:45 Print reply

Posts: 34
Dankuwel. Jah ik had 'back' gedrukt en dan heb je ineens 3 galleries.. whaha
 
www.AR50.info
Kawa power 21-5-2006 20:05 Print reply
Posts: 41
mooi gepoetst
 
Anakin 24-7-2006 22:07 Print reply

Posts: 112
pic 2 is echt heel vet. was ook op zoek naar zon exemplaar. is niet te vinden.. Als je m nog een keer kwijt wil, neem dan even contact op..

 
Honda MB rulezz.
n00b_Marc 24-7-2006 22:17 Print reply
Posts: 119
Mijn eerste AR50
Ziet er zeer strak uit .. erg mooi.
HOT natuurlijk
 
It's better to burn out, then to fade away !!!
throumausd 8-10-2006 1:49 Print reply

Posts: 34
Er is meer op komst, het kost een paar centen
In deze staat is er inderdaad weinig te koop, want het is simpel: wat je van je AR50 afzaagt, breekt of boort (omdat je denkt dat je het mooier maakt) groeit niet vanzelfweer aan, vandaar dat er zoveel 'lijken' rondrijden. Dit voertuig is, en komt niet te koop. De AR50 op de derde afbeelding wordt nu gerestaureerd, totale kosten: € 1500,00 excl. aanschaf voertuig, dan komt het totaalbedrag op € 1850,00 .
Nu weet je wat een millimeter zagen, een vierkante centimeter mislukt 'tune-'... eeh spuitwerk enz. kost hahaha

Net weer een handvol onderdelen afgehaald.. € 256,00 en dan staan er ook nog een aantal bouten, kettingwielen enz. in backorder.

ajoo!

www.ar50.info
 
www.AR50.info
Frysk 8-10-2006 1:51 Print reply

Posts: 34928
HOT HOT HOT

edit : wat je hierboven zegt ben ik compleet met je eens

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 8-10-2006 om 1:52 uur.
 
giggitybyte
throumausd 9-10-2006 0:23 Print reply

Posts: 34
Ja zo is het toch?

Ieder gek zijn gebrek, maar als je op marktplaats kijkt wat voor een afgetrapt (of heet DAT 'getuned') schroot er vaak verkocht wordt.... (schrootprijs is ong. 11 cent per kilo, dus die AR50's zijn niet meer waard dan 78kg x 0,11= € 8,55 !! )
Okay met kenteken iets meer, omdat die plaat van aluminium is.

Maar jah...

Op de onderste foto staat de AR50 op de derde foto in de huidige toestand, ale originele C9 onderdelen zijn wel bewaard gebleven (kappen en tank) Maar ik had nog geen C10, en nu wel (qua uiterlijk dan)

Tja en alle onderdelen zijn nog gewoon te koop, das wel zo prettig!
(en het is mij opgevallen dat Kawasaki je geen poot uitdraait. Een lager van het achterwiel is bij Kawasaki net zo duur als bij de lager-winkel hier in de buurt. Beide NSK lagers, zelfde merk zelfde type, scheelt hooguit een paar cent.)



Wie wil mijn verroeste bouten, gedeukte tank , versleten tandwielen enz. hebben? gaan naar schroothoop. krijg ik er 44 cent voor.
(ex. tank uiteraard, die gaat nog niet naar de schroothoop)

ciao! ww.AR50.info
 
www.AR50.info

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved