Frysk |
17-7-2007 22:55 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
ff wat meer info over dit ding, k vind m best wel interressant want dit ding is zo zeldzaam als de retetufystering, het is gewoon 1 dik experiment
en wiebreno komt hier toch maar 1 keer per maand dus:
het 1979 model was de eerste CR125R met bovenlangse uitlaat en CDI, en de enige 125 Elsinore met binnenrotor
1978 had vliegwiel met contactpunten, 1979 binnenrotor met CDI en 1980 had weer vliegwiel, met CDI
ook heeft dit ding een 23" voorwiel, dat zie je ook nevernooitnietweer
zie hier de grootste verschillen:
1978
1979
1980
1981
let ook op het frame, ze hebben allemaal een 'Semi-Double Cradle', terwijl het 1979 model een 'Single front downtube, Chromoly' heeft (geen idee wat het verschil is )
lol, je zoekt ook gewoon altijd alles op he ...
mgoed ding is yd zeldzaam
1978 had btw luchtfilter met tape vast
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
17-7-2007 22:56 |
Posts: 9886 |
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
17-7-2007 23:04 |
Posts: 34930 |
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
17-7-2007 23:11 |
|
Frysk |
20-7-2007 18:58 |
Posts: 34930 |
|
|
giggitybyte |
|
- Han - |
20-7-2007 19:21 |
Posts: 9667 |
vette cilinder, past die op mt?
|
|
<10.000 posts |
|
Frysk |
20-7-2007 19:21 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
vette cilinder, past die op mt?
nope
slag is wel zo goed als zelfde op Mt8
|
|
giggitybyte |
|
wiebreno |
20-7-2007 19:38 |
Posts: 23 |
ikkejw hier
ik heb er al weer op gereden
damn wat rijdt ie geweldig..
hij daalt totaal NIET in toeren als je overschakelt echt apart
compressie is nu zo extreem, je kunt bijna op de kickstarter staan en eerst kon je m met je pink door de 'compressie' ( ) heen krijgen
nu nog ff een paar tankjes inrijden, en dan kan ik met de peugeot tegen dit ding crossen
edit: slag is 50.7 en mt8 slag is 50.8
Dit bericht is gewijzigd door wiebreno op 20-7-2007 om 19:40 uur.
|
|
|
|
Frysk |
20-7-2007 19:40 |
Posts: 34930 |
|
|
giggitybyte |
|
GhostRider_SM |
20-7-2007 19:41 |
|
wiebreno |
20-7-2007 19:44 |
Posts: 23 |
|
|
|
|
Frysk |
3-8-2007 23:33 |
Posts: 34930 |
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
7-8-2007 3:04 |
|
Frysk |
1-10-2007 14:01 |
Posts: 34930 |
yd
|
|
giggitybyte |
|
derbi-tuner |
1-10-2007 14:20 |
Posts: 2605 |
hij,s cool alleen beter knap je hem op, blok mooi spuiten frame ect.. maar hot
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
Erik 39 |
1-10-2007 15:17 |
Posts: 15088 |
Strak ding ja! 1 tankje inrijden is genoeg hoor
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Blue Racer |
20-11-2007 21:51 |
Posts: 601 |
|
|
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR |
|
Sypie_Honda |
20-11-2007 21:54 |
Posts: 13830 |
heu wiebren
hij rijd best jong, dikke Hot natuurlijk
luchtkoeling
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Woutjuh |
8-3-2008 13:05 |
Posts: 4422 |
Wat denk jij, dikke hot gek!
Mannelijke koelribben!
|
|
veel MT spul te koop! |
|
wiebreno |
8-3-2008 13:09 |
Posts: 23 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
Wat denk jij, dikke hot gek!
Mannelijke koelribben!
bedankt
|
|
|
|
Joel_koningslust |
8-3-2008 13:15 |
Posts: 14514 |
mooi ding,
als hij van mij was werdt hij helemaal opgeknapt en gespoten en dan zou hij nog maar een paar keer per jaar buitenlucht zien denkzzz
maar hij krijgt wel een hot omdat hij gewoon vet is
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Woutjuh |
8-3-2008 13:23 |
Posts: 4422 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wiebreno
[...]
bedankt
Nooit meer weg doen, zelfs al ben je ´m zat, kun je ´m altijd nog in de huiskamer zetten, en als je niks te doen hebt, kun je er gewoon naar gaan kijken.
Prachtig.
zelfs met lakschade e.d. blijft hij gewoon fantastisch.
|
|
veel MT spul te koop! |
|
gerwin88 |
8-3-2008 13:25 |
Posts: 5197 |
hotje, erg mooi ding!
|
|
VW rider for live |
|
THE CRAZY DOCTOR |
8-3-2008 13:26 |
Posts: 1302 |
|
|
|
|
ikkejw |
20-4-2008 21:49 |
Posts: 9886 |
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|