Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Yamaha Dt50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 651 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Yamaha Dt50
Geplaatst door Vehikel op 7-7-2007 23:38
Hits Deze gallery is 3389 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Yamaha DT50 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/zwart / 1989
Opgegeven max. vermogen 6 pk / 4 kW
Opgegeven max. snelheid 80 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
We zijn er bijna... [Toon slechts deze afbeelding]
Alleen nog wat assocoires monteren. [Toon slechts deze afbeelding]
Bepakte brommer [Toon slechts deze afbeelding]
Ardennen [Toon slechts deze afbeelding]
Ardennen idem. [Toon slechts deze afbeelding]
Ardennen idem. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

steven-o 7-7-2007 23:40 Print reply

Posts: 953
jij wou n goede betrouwbare brommer en je gaat met dit op vakantie
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
Frysk 7-7-2007 23:40 Print reply

Posts: 34928
je gaat met een DT naar de ardennen... damn... respect ofzo ... succes


beter hang je er een honda viertakt blok onder of een NSR blok
 
giggitybyte
Vehikel 7-7-2007 23:43 Print reply

Posts: 2903
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik heb wel zitten twijvelen om m'n Cb50 blok erin te hangen, maar ik houd 'm toch maar origineel. Met een gereviseert blok moet het kunnen.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Frysk 7-7-2007 23:44 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik heb wel zitten twijvelen om m'n Cb50 blok erin te hangen, maar ik houd 'm toch maar origineel. Met een gereviseert blok moet het kunnen.



tsja, maar zo'n ding blijft een risico faktor wat allemaal kapot kan gaan :S...

Koppelingsstaafje wat verslijt, contactpunten die verslijten, koppelingsplaten maar 2 (dus je moet ori rijden ) etc etc
 
giggitybyte
steven-o 7-7-2007 23:46 Print reply

Posts: 953
en 90 met zon ouwe dt, en dan wss zoon immi 60 whuaha lijkt me zeer sterk
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
khaz 8-7-2007 0:19 Print reply

Posts: 1450
nou ik heb al 2 jaar een dt en dat gaat goed!
Alleen over die ontsteking heb ik geen goed woord over, ook over dtr spul, dus daar moet je vooral op letten!
Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-7-2007 om 0:20 uur.

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-7-2007 om 0:21 uur.
 
HPI |w00t
Bart-Derbi 8-7-2007 0:20 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khaz
nou ik heb al 2 jaar een dt en dat gaat goed!
Alleen over die ontsteking heb ik geen goed woord over, ook over dtr spul, dus daar moet je vooral in investeren!

maar mijn DT was ook gaar, daar was geen beginnen aan
toch goed verkocht voor 350
 
khaz 8-7-2007 0:22 Print reply

Posts: 1450
ja je moet hem gewoon goed onderhouden-

alleen op die ontsteking gaat het mis
nieuwe koppelingsplaten houden een hoop hoor
 
HPI |w00t
Makrolon 8-7-2007 1:29 Print reply

Posts: 6733
jij bent echt gek, met een dt naar de ardennen.
 
KTM 525 EXC Supermoto
BIET 8-7-2007 1:49 Print reply

Posts: 22355
whewhe ouwe dt van analex
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
G-Force 8-7-2007 1:55 Print reply

Posts: 4603
gast...
ik wens je succes
zet alles eronder, behalve dat dt blok

of zorg dat er een auto met aanhanger meerijdt voor als je terug wil
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
BIET 8-7-2007 1:57 Print reply

Posts: 22355
heb nog wel een aantal tsx blokken, een rg80 blok liggen, deels mbx80 blok, nog een am6 blok. DT blok zuigt
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Vehikel 8-7-2007 9:32 Print reply

Posts: 2903
Ik houd van uitdagingen
90 Haalt 'ie wel hoor, het is een snelle 60cc 4poorter.
2 koppelingsplaten zijn mééér dan genoeg, mijn Ss50 had er maar 1, ik heb daar zo'n 20.000 km met 75 cc gereden.
Er komt een nieuwe koppeling in, de ontsteking waarsch. ook, nieuwe lagers, etc. Dus ik heb er wel vertrouwen in.
Ik denk dat er zoveel vooroordelen zijn omdat de meeste Dt's gewoon afgeracht zijn.

 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
- Han - 8-7-2007 9:43 Print reply

Posts: 9667
ik betwijvel zeer of die de 90 echte haalt. Met honda word dat al moeilijk als je geen kwaliteitscilinder hebt.

en ik denk dat je nederland amper uitkomt

neutraal voor de ori staat nog
 
<10.000 posts
Tombrom 8-7-2007 10:39 Print reply

Posts: 15925
nja suc6 ermee

maat van me heeft ook zo`n echte rag dt maar daar is ook niks mis mee ding blijft lopen
 
-Bassie- 8-7-2007 10:44 Print reply

Posts: 6617
welke uitlaat heb je er op zitten??

luhano 4 kant of rond??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
DoDo-tomos 8-7-2007 10:58 Print reply

Posts: 1842
gaat die net zo goed rijden als bas zn dt succes ermee
 
of vraag het niek de wildt
HONDA MTX-TREME 8-7-2007 12:25 Print reply

Posts: 1486
Sterkte!
 
Vehikel 8-7-2007 23:04 Print reply

Posts: 2903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
welke uitlaat heb je er op zitten??

luhano 4 kant of rond??

Ehh.. Origineel? :P

Deze brommer gaat lopen als een ZONNETJE. Zie project
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Tombrom 8-7-2007 23:08 Print reply

Posts: 15925
wats verschil tusse 4kante en ronde?

en welk is sneller?
 
Bart-Derbi 8-7-2007 23:36 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
wats verschil tusse 4kante en ronde?

en welk is sneller?

4kant heeft 4 hoeken, ronde geeneen.
 
BIET 9-7-2007 11:42 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Ik houd van uitdagingen
90 Haalt 'ie wel hoor, het is een snelle 60cc 4poorter.
2 koppelingsplaten zijn mééér dan genoeg, mijn Ss50 had er maar 1, ik heb daar zo'n 20.000 km met 75 cc gereden.
Er komt een nieuwe koppeling in, de ontsteking waarsch. ook, nieuwe lagers, etc. Dus ik heb er wel vertrouwen in.
Ik denk dat er zoveel vooroordelen zijn omdat de meeste Dt's gewoon afgeracht zijn.


net als deze
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Vehikel 9-7-2007 11:45 Print reply

Posts: 2903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

net als deze

Het viel me nog hartstikke mee :P
Ik had het blok gister uit elkaar gehaalt, maar alles ziet er nog hagelnieuw uit. De koppeling was klunzig in elkaar gezet, die liep dus aan tegen het zijcarter, dat maakte natuurlijk een kutgeluid. Koppeling en zijcarter had ik nog
Het blokje was onlangs ook gereviseert in Woudenberg, dus ik vond het al vreemd dat de lagers kapot waren, maar dat was dus niet zo
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Scozzisa 9-7-2007 11:59 Print reply

Posts: 2077
met alle respect voor alle klunzen hier die een afgeragde kut dt hebben gereden..
jullie weten amper waar je het over hebt

laat ik 1 ding zeggen: ik ga liever met een goed gereviceerd dt blok een eind toeren dan met een honda blok.. als je het blok van de honda langs de weg moet gaan opentrekken zonder al te veel materiaal wens ik je uit het diepst van mijn hart succes en dat zul je nodig hebben, in vergelijking met de logica en het systeem in het blok van de dt

- die 2 platen (vervangen) zijn niet kut, kun je lang zat mee rijden
- die punten onststeking is niet kutter als die van een een andere japanner, het zijn en blijven punten met onderhoud - dus neem cdi

belangrijkste delen zullen nooit en te nimmer zomaar verrot gaan in een dt blok, zoals de std kruk en de bak.. vandaar dat het goed te doen is

logisch dat dt kut is he als ie niet onderhouden wordt.. bovendien wordt voor 80% aan meningen overgenomen, terwijl men zelf niet eens een blok in handen heeft gehad, alleen al om de verschillen te zien




Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 9-7-2007 om 11:59 uur.
 
Vehikel 9-7-2007 12:04 Print reply

Posts: 2903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
met alle respect voor alle klunzen hier die een afgeragde kut dt hebben gereden..
jullie weten amper waar je het over hebt

laat ik 1 ding zeggen: ik ga liever met een goed gereviceerd dt blok een eind toeren dan met een honda blok.. als je het blok van de honda langs de weg moet gaan opentrekken zonder al te veel materiaal wens ik je uit het diepst van mijn hart succes en dat zul je nodig hebben, in vergelijking met de logica en het systeem in het blok van de dt

- die 2 platen (vervangen) zijn niet kut, kun je lang zat mee rijden
- die punten onststeking is niet kutter als die van een een andere japanner, het zijn en blijven punten met onderhoud - dus neem cdi

belangrijkste delen zullen nooit en te nimmer zomaar verrot gaan in een dt blok, zoals de std kruk en de bak.. vandaar dat het goed te doen is

logisch dat dt kut is he als ie niet onderhouden wordt.. bovendien wordt voor 80% aan meningen overgenomen, terwijl men zelf niet eens een blok in handen heeft gehad, alleen al om de verschillen te zien




Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 9-7-2007 om 11:59 uur.

Daar ben ik het helemaal mee eens, zeer veel Dt's zijn gewoon afgeracht, van deze weet ik dat 'ie motorisch 100% is.
Dat geld ook voor de Honda crossers, daar zitten ook genoeg rampenbakken tussen, dat weet ik uit ervaring.
2 koppelingsplaten is geen probleem, Yamaha is ècht niet gek hoor! Die gaan echt geen platen inzitten die even later weer moet vervangen.
Mijn Ss50 deed het met 1 plaat! Daar heb ik al heel veel km's mee gemaakt.

 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved