steven-o |
7-7-2007 23:40 |
Posts: 953 |
|
|
gpr tekoop! inbox voor foto's |
|
Frysk |
7-7-2007 23:40 |
Posts: 34930 |
je gaat met een DT naar de ardennen... damn... respect ofzo ... succes
beter hang je er een honda viertakt blok onder of een NSR blok
|
|
giggitybyte |
|
Vehikel |
7-7-2007 23:43 |
Posts: 2903 |
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik heb wel zitten twijvelen om m'n Cb50 blok erin te hangen, maar ik houd 'm toch maar origineel. Met een gereviseert blok moet het kunnen.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Frysk |
7-7-2007 23:44 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik heb wel zitten twijvelen om m'n Cb50 blok erin te hangen, maar ik houd 'm toch maar origineel. Met een gereviseert blok moet het kunnen.
tsja, maar zo'n ding blijft een risico faktor wat allemaal kapot kan gaan :S...
Koppelingsstaafje wat verslijt, contactpunten die verslijten, koppelingsplaten maar 2 (dus je moet ori rijden ) etc etc
|
|
giggitybyte |
|
steven-o |
7-7-2007 23:46 |
Posts: 953 |
en 90 met zon ouwe dt, en dan wss zoon immi 60 whuaha lijkt me zeer sterk
|
|
gpr tekoop! inbox voor foto's |
|
khaz |
8-7-2007 0:19 |
Posts: 1450 |
nou ik heb al 2 jaar een dt en dat gaat goed!
Alleen over die ontsteking heb ik geen goed woord over, ook over dtr spul, dus daar moet je vooral op letten!
Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-7-2007 om 0:20 uur.
Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-7-2007 om 0:21 uur.
|
|
HPI |w00t |
|
Bart-Derbi |
8-7-2007 0:20 |
|
khaz |
8-7-2007 0:22 |
Posts: 1450 |
ja je moet hem gewoon goed onderhouden-
alleen op die ontsteking gaat het mis
nieuwe koppelingsplaten houden een hoop hoor
|
|
HPI |w00t |
|
Makrolon |
8-7-2007 1:29 |
Posts: 6733 |
jij bent echt gek, met een dt naar de ardennen.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
BIET |
8-7-2007 1:49 |
Posts: 22355 |
whewhe ouwe dt van analex
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
G-Force |
8-7-2007 1:55 |
Posts: 4603 |
gast...
ik wens je succes
zet alles eronder, behalve dat dt blok
of zorg dat er een auto met aanhanger meerijdt voor als je terug wil
|
|
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor... |
|
BIET |
8-7-2007 1:57 |
Posts: 22355 |
heb nog wel een aantal tsx blokken, een rg80 blok liggen, deels mbx80 blok, nog een am6 blok. DT blok zuigt
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Vehikel |
8-7-2007 9:32 |
Posts: 2903 |
Ik houd van uitdagingen
90 Haalt 'ie wel hoor, het is een snelle 60cc 4poorter.
2 koppelingsplaten zijn mééér dan genoeg, mijn Ss50 had er maar 1, ik heb daar zo'n 20.000 km met 75 cc gereden.
Er komt een nieuwe koppeling in, de ontsteking waarsch. ook, nieuwe lagers, etc. Dus ik heb er wel vertrouwen in.
Ik denk dat er zoveel vooroordelen zijn omdat de meeste Dt's gewoon afgeracht zijn.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
- Han - |
8-7-2007 9:43 |
Posts: 9667 |
ik betwijvel zeer of die de 90 echte haalt. Met honda word dat al moeilijk als je geen kwaliteitscilinder hebt.
en ik denk dat je nederland amper uitkomt
neutraal voor de ori staat nog
|
|
<10.000 posts |
|
Tombrom |
8-7-2007 10:39 |
Posts: 15925 |
nja suc6 ermee
maat van me heeft ook zo`n echte rag dt maar daar is ook niks mis mee ding blijft lopen
|
|
|
|
-Bassie- |
8-7-2007 10:44 |
Posts: 6617 |
welke uitlaat heb je er op zitten??
luhano 4 kant of rond??
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
DoDo-tomos |
8-7-2007 10:58 |
Posts: 1842 |
gaat die net zo goed rijden als bas zn dt succes ermee
|
|
of vraag het niek de wildt |
|
HONDA MTX-TREME |
8-7-2007 12:25 |
Posts: 1486 |
Sterkte!
|
|
|
|
Vehikel |
8-7-2007 23:04 |
Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DT Project
welke uitlaat heb je er op zitten??
luhano 4 kant of rond??
Ehh.. Origineel? :P
Deze brommer gaat lopen als een ZONNETJE. Zie project
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Tombrom |
8-7-2007 23:08 |
Posts: 15925 |
wats verschil tusse 4kante en ronde?
en welk is sneller?
|
|
|
|
Bart-Derbi |
8-7-2007 23:36 |
Posts: 6497 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tombrom
wats verschil tusse 4kante en ronde?
en welk is sneller?
4kant heeft 4 hoeken, ronde geeneen.
|
|
|
|
BIET |
9-7-2007 11:42 |
|
Vehikel |
9-7-2007 11:45 |
Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
net als deze
Het viel me nog hartstikke mee :P
Ik had het blok gister uit elkaar gehaalt, maar alles ziet er nog hagelnieuw uit. De koppeling was klunzig in elkaar gezet, die liep dus aan tegen het zijcarter, dat maakte natuurlijk een kutgeluid. Koppeling en zijcarter had ik nog
Het blokje was onlangs ook gereviseert in Woudenberg, dus ik vond het al vreemd dat de lagers kapot waren, maar dat was dus niet zo
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Scozzisa |
9-7-2007 11:59 |
Posts: 2077 |
met alle respect voor alle klunzen hier die een afgeragde kut dt hebben gereden..
jullie weten amper waar je het over hebt
laat ik 1 ding zeggen: ik ga liever met een goed gereviceerd dt blok een eind toeren dan met een honda blok.. als je het blok van de honda langs de weg moet gaan opentrekken zonder al te veel materiaal wens ik je uit het diepst van mijn hart succes en dat zul je nodig hebben, in vergelijking met de logica en het systeem in het blok van de dt
- die 2 platen (vervangen) zijn niet kut, kun je lang zat mee rijden
- die punten onststeking is niet kutter als die van een een andere japanner, het zijn en blijven punten met onderhoud - dus neem cdi
belangrijkste delen zullen nooit en te nimmer zomaar verrot gaan in een dt blok, zoals de std kruk en de bak.. vandaar dat het goed te doen is
logisch dat dt kut is he als ie niet onderhouden wordt.. bovendien wordt voor 80% aan meningen overgenomen, terwijl men zelf niet eens een blok in handen heeft gehad, alleen al om de verschillen te zien
Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 9-7-2007 om 11:59 uur.
|
|
|
|
Vehikel |
9-7-2007 12:04 |
Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
met alle respect voor alle klunzen hier die een afgeragde kut dt hebben gereden..
jullie weten amper waar je het over hebt
laat ik 1 ding zeggen: ik ga liever met een goed gereviceerd dt blok een eind toeren dan met een honda blok.. als je het blok van de honda langs de weg moet gaan opentrekken zonder al te veel materiaal wens ik je uit het diepst van mijn hart succes en dat zul je nodig hebben, in vergelijking met de logica en het systeem in het blok van de dt
- die 2 platen (vervangen) zijn niet kut, kun je lang zat mee rijden
- die punten onststeking is niet kutter als die van een een andere japanner, het zijn en blijven punten met onderhoud - dus neem cdi
belangrijkste delen zullen nooit en te nimmer zomaar verrot gaan in een dt blok, zoals de std kruk en de bak.. vandaar dat het goed te doen is
logisch dat dt kut is he als ie niet onderhouden wordt.. bovendien wordt voor 80% aan meningen overgenomen, terwijl men zelf niet eens een blok in handen heeft gehad, alleen al om de verschillen te zien
Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 9-7-2007 om 11:59 uur.
Daar ben ik het helemaal mee eens, zeer veel Dt's zijn gewoon afgeracht, van deze weet ik dat 'ie motorisch 100% is.
Dat geld ook voor de Honda crossers, daar zitten ook genoeg rampenbakken tussen, dat weet ik uit ervaring.
2 koppelingsplaten is geen probleem, Yamaha is ècht niet gek hoor! Die gaan echt geen platen inzitten die even later weer moet vervangen.
Mijn Ss50 deed het met 1 plaat! Daar heb ik al heel veel km's mee gemaakt.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|