nee geen gat boren ik heb er mun kabelboom ook nog mee verneukt...
mar dit kon ik gelukkig onder garantie laten vallen...nu nog een andere CDI
toevallig al een goede oplossing gevonden??
`Realiteit is een ilusie die ontstaat bij het gebrek aan alcohol`
nee heb idd nog niks gevonde... dacht dat misschien 1 van die aansluitingen waar geen draad op zit er iets mee te maken zou kunnen hebben... maarja hoe ga je dat zonder je cdi te slopen testen :P
Je cdi is heel makkelijk te ontgrenzen heb ik ook met die van mij gedaan moet alleen de ontsteking opnieuw laten afstellen
waarom zou het met een tzr wel lukken en met een dt50x niet?
het is toch het zelfde blok dezelfde ontsteking en dezelfde cdi
hier de link http://www.scooter-f...wthread.php?t=207177
Quote:Oorspronkelijk gepost door: pckor
Je cdi is heel makkelijk te ontgrenzen heb ik ook met die van mij gedaan moet alleen de ontsteking opnieuw laten afstellen
waarom zou het met een tzr wel lukken en met een dt50x niet?
het is toch het zelfde blok dezelfde ontsteking en dezelfde cdi
hier de link http://www.scooter-f...wthread.php?t=207177
ik weet ut... maar ik blijf boren in een cdi van 180 euro eng vinde...
en heb heel veel moete werke en spare voor nieuwe brommer... dan is in de cdi boren niet ut eerste wat ik wil gaan doen...
ik weet ut... maar ik blijf boren in een cdi van 180 euro eng vinde...
en heb heel veel moete werke en spare voor nieuwe brommer... dan is in de cdi boren niet ut eerste wat ik wil gaan doen...
had ik ook last van maar ontgrensd rijd 10x fijner
`Realiteit is een ilusie die ontstaat bij het gebrek aan alcohol`
Je kunt toch ook gewoon een cdi van een andere brommer erop zetten.
Cdi zorgt alleen dat de spanning verhoogt word zodat je een sterkere vonk opwekt.
Mijn suzuki rm cdi is ook weleens kapot gegaan gelukkig had ik nog eentje liggen van een yamaha daar liep het net zo goed op dus ik zie het probleem niet met die cdi's.