Brommerforum.nl wordt gehost door: |
![Zeke Internet Services](img/zekelogo.jpg) |
|
|
Wat is jouw mening over deze gallery? |
Gallery gegevens
|
Naam gallery |
Honda CB50 to CB80 |
Geplaatst door |
Mopar op 16-6-2007 11:42 |
Hits |
Deze gallery is 18421 maal bekeken. |
Voertuig bij deze gallery
|
Soort voertuig |
|
Merk + type |
Honda CB50 (Momenteel in bezit) |
Kleur / Bouwjaar |
Mighty green (orginele kleur) / 1976 |
Opgegeven max. vermogen |
2 pk / 1 kW |
Opgegeven max. snelheid |
75 km/h |
Gallery afbeeldingen
|
Pagina 2 van 2
|
|
.
|
|
|
.
|
|
|
.
|
|
Pagina 2 van 2
|
![](img/c/s.gif)
Pagina 6 van 11
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 19:07 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Dacht het niet, CB's zijn van echte kwaliteit, zelfs de beste shredder weet er geen raad mee
Ding is 31jaar oud, en nog altijd as good as new
Bovendien stel je me gewoon teleurs als -mede honda-rijder collega- om zoiets naars te zeggen, en te twijfelen aan de ongekende schoonheid en suplesse van een Honda.
Je bent dus ontslagen, en niet Honda waardig.
En waag het niet hier nog wat te reply'en totdat je je excuses hebt aangeboden.
ik wou aan een van mijn vorige reply's nog iets in de gadachte van:
dit apparaat haalt het niveau van honda in het algemeen naar beneden.
toevoegen.
het afgelopen jaar zijn 3 honda 4t blokken van mij op allerlij verschillende manieren in de tering gedraait , dus de kwaliteit van dat spul is mij niet meer zo heilig
en ja mijn honda 2t blok is ook in puin gedraait maar de oorzaak daarvan is een slecht aftermarket onderdeel..
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-10-2007 om 19:09 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Vehikel |
26-10-2007 19:14 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13239/avatar) Posts: 2903 |
Cb blokken kunnen niet kapot.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 19:23 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Cb blokken kunnen niet kapot.
omdat ze gewoon simpelweg niet genoeg vermogen hebben om een onderdeel kapot te krijgen.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Mopar |
26-10-2007 19:25 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11098/avatar) Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
ik wou aan een van mijn vorige reply's nog iets in de gadachte van:
dit apparaat haalt het niveau van honda in het algemeen naar beneden.
toevoegen.
het afgelopen jaar zijn 3 honda 4t blokken van mij op allerlij verschillende manieren in de tering gedraait , dus de kwaliteit van dat spul is mij niet meer zo heilig
en ja mijn honda 2t blok is ook in puin gedraait maar de oorzaak daarvan is een slecht aftermarket onderdeel..
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-10-2007 om 19:09 uur.
Dan kan je of gewoon niet sleutelen, of je doet iets heel erg fout, wat er dus op neerkomt dat je gewoon niet kan sleutelen.
Twijfelen aan de kwaliteit van een Honda 4takt blok... damn... rund, kijk om je heen, overal rijd Honda 4takt, en jij zegt dat het slecht is ?
Ik denk dat dat aanjezelf ligt.
En ga nou niet zeggen dat 2takt beter is, want dan hou je jezelf voor de gek.
Sleutelen aan een 2takt kan iedere mongool, een 4takt hoef je -als je het goed doet- 1x uit elkaar te halen, en 1x in elkaar te zetten, in een normaal motor leven..
Als die van mij straks de tering in draait, heb ik nog niet eens de arrogantie om aan het spul te twijfelen..
Dan ga ik aan mezelf twijfelen...
4takt gaat, zoals gezegt, niet kapot. praktisch onmogelijk :P
|
|
|
|
Mopar |
26-10-2007 19:27 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11098/avatar) Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
omdat ze gewoon simpelweg niet genoeg vermogen hebben om een onderdeel kapot te krijgen.
Of je doet gewoon iets fout, heel erg fout.
Alsof het spul dat je koopt, niet grondig is getest...
Man, voordat jij iets koopt, is dat al lang bewezen dat het die PK's aankan, de rest ligt in de handen van de monteur..
Mijn CB kan ik prima in elkaar laten lopen als ik de ontsteking te vroeg zet...
|
|
|
|
Vehikel |
26-10-2007 19:28 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13239/avatar) Posts: 2903 |
En hoevaak heb jij een Cb50 gehad?
Cb's maken meer toeren dan een gemiddelde 2takt, daarbij zijn ze enorm krachtig in lage toeren. Je kan er bijna een vrachtwagen trailer mee vooruit trekken.
Een Cb50blok gaat nooit kapot omdat ze enorm degelijk opgebouwd zijn, alles bestaat uit forse onderdelen dat bijna niet slijt. Goede kwaliteit lagers etc. Maar daar kan je alleen over mee praten als je ooit zo'n blok uit elkaar hebt gehad.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
knulla |
26-10-2007 19:29 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13072/avatar) Posts: 2953 |
hotje
|
|
look its them duke boys! |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 19:30 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Dan kan je of gewoon niet sleutelen, of je doet iets heel erg fout, wat er dus op neerkomt dat je gewoon niet kan sleutelen.
Twijfelen aan de kwaliteit van een Honda 4takt blok... damn... rund, kijk om je heen, overal rijd Honda 4takt, en jij zegt dat het slecht is ?
Ik denk dat dat aanjezelf ligt.
aan een blok kopen en inbouwen kun je weinig verkeerd doen..
En ga nou niet zeggen dat 2takt beter is, want dan hou je jezelf voor de gek.
bij kleine inhouden is 4t gewoon uberzinloos..
Sleutelen aan een 2takt kan iedere mongool, een 4takt hoef je -als je het goed doet- 1x uit elkaar te halen, en 1x in elkaar te zetten, in een normaal motor leven..
werk bij een lmb , en daar kom je dagelijks techniek tegen die jij in je leven niet zult zien.. mechanisch werk aan een motor is kinderspel , ook aan een 4t
Als die van mij straks de tering in draait, heb ik nog niet eens de arrogantie om aan het spul te twijfelen..
Dan ga ik aan mezelf twijfelen...
werk zoals gezegt bij een lmb , en loop stage bij een autobedrijf , en er is nog nooit een klant terug gekomen , dat ik iets verkeerd heb gemonteerd wat interne schade heeft opgeleverd
4takt gaat, zoals gezegt, niet kapot. praktisch onmogelijk :P
ik heb een gx160 blok , het is hierbij een bekend probleem dat de drijfstang doormidden loopt , daarom kun je ook lagerkitjes , gesmede , en dikke drijfstangen kopen
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-10-2007 om 19:35 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Mopar |
26-10-2007 19:30 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11098/avatar) Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
En hoevaak heb jij een Cb50 gehad?
Cb's maken meer toeren dan een gemiddelde 2takt, daarbij zijn ze enorm krachtig in lage toeren. Je kan er bijna een vrachtwagen trailer mee vooruit trekken.
Een Cb50blok gaat nooit kapot omdat ze enorm degelijk opgebouwd zijn, alles bestaat uit forse onderdelen dat bijna niet slijt. Goede kwaliteit lagers etc. Maar daar kan je alleen over mee praten als je ooit zo'n blok uit elkaar hebt gehad.
True.
CB is als het mij vraagt het best ontworpen blok aller tijde :P
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 19:33 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
True.
CB is als het mij vraagt het best ontworpen blok aller tijde :P
een ongeblazen , 2klepper met carburatuer
damn , dat moet bij het ontwikkelen wel hoofbrekers hebben opgeleverd idd
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Vehikel |
26-10-2007 19:34 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13239/avatar) Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
True.
CB is als het mij vraagt het best ontworpen blok aller tijde :P
Idd :P
Crossgek: 4takt brommers rijden rond de 1:60, novio's zelfs 1:115 bij een snelheid van 30 km/h./ Dus motiveer eens waarom 4takt bij een kleine motorinhoud über zinloos is??
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Karlmt5 |
26-10-2007 19:35 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11076/avatar) Posts: 2296 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
[...]
Idd :P
Crossgek: 4takt brommers rijden rond de 1:60, novio's zelfs 1:115 bij een snelheid van 30 km/h./ Dus motiveer eens waarom 4takt bij een kleine motorinhoud über zinloos is??
omdat je niet rijd om zo weinig mogelijk benzine te verbruiken?
|
|
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin |
|
Mopar |
26-10-2007 19:36 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11098/avatar) Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
ik heb een gx160 blok , het is hierbij een bekend probleem dat de drijfstang doormidden loopt , daarom kun je ook lagerkitjes , gesmede , en dikke drijfstangen kopen
Als het een bekend probleem is, is het dus een probleem die de ontwerpers niet hadden voorzien.
Dit zegt niets over het 4takt systeem.
Je kan op zijn minst toegeven dat 4takt superieur is aan 2takt.
4takt is ook bij kleine CC's zinvol, denk daarbij vooral aan de betrouwbaarheid, veel mensen (zeker in azie) zijn afhankelijk van deze betrouwbaarheid omdat ze dagenlijks hun handel vervoeren met een klein 4taktje..
En een blok kopen en inbouwen kan je weinig fout doen ja, maar mensen moeten ook het blok inelkaar zetten, ofwel, de monteurs.
( als ik een V8 Crate-Engine koop, gaat hij ook uit elkaar om alle waardes nog is ff te testen, mensen die lopende-banden werk doen zijn niet te/moet je niet vertrouwen )
|
|
|
|
Vehikel |
26-10-2007 19:36 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13239/avatar) Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
[...]
omdat je niet rijd om zo weinig mogelijk benzine te verbruiken?
Waarom niet?
edit: je bedoelde zeker dit:
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
[...]
omdat ik niet rijd om zo weinig mogelijk benzine te verbruiken?
Dit bericht is gewijzigd door Vehikel op 26-10-2007 om 19:37 uur.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Mopar |
26-10-2007 19:37 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11098/avatar) Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
een ongeblazen , 2klepper met carburatuer
damn , dat moet bij het ontwikkelen wel hoofbrekers hebben opgeleverd idd
Verdiep je eens wat meer in het oorspronkelijke CB blok zou ik zeggen..
niet schrikken he ?
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 19:39 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
[...]
Idd :P
Crossgek: 4takt brommers rijden rond de 1:60, novio's zelfs 1:115 bij een snelheid van 30 km/h./ Dus motiveer eens waarom 4takt bij een kleine motorinhoud über zinloos is??
een mt rijd 1 op 45 ofzo ? , een std scooter 1 op 50.
das ook nauwelijks als verschil op te merken..
die paar cent per kilometer...
als je opoert gaat hij toch benzine vreten , ik heb liever dat hij 1 op 5 loopt met fatsoenlijk vermogen als dat hij 1 op 200 rijdt en je je doodergert aan het vermogen ( beter gezegd het ontbrekende vermogen).
als je goedkoop wilt verplaatsen ga je met de fiets , als je met een brommer/motor/auto oid weg wilt moet je niet gaan zeuren over een paar centen imo.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Verdiep je eens wat meer in het oorspronkelijke CB blok zou ik zeggen..
niet schrikken he ?
geef me eens 3 stukjes techniek die beter zijn als in huidige blokken.
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-10-2007 om 19:42 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Vehikel |
26-10-2007 19:43 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13239/avatar) Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
een mt rijd 1 op 45 ofzo ? , een std scooter 1 op 50.
das ook nauwelijks als verschil op te merken..
die paar cent per kilometer...
als je opoert gaat hij toch benzine vreten , ik heb liever dat hij 1 op 5 loopt met fatsoenlijk vermogen als dat hij 1 op 200 rijdt en je je doodergert aan het vermogen ( beter gezegd het ontbrekende vermogen).
als je goedkoop wilt verplaatsen ga je met de fiets , als je met een brommer/motor/auto oid weg wilt moet je niet gaan zeuren over een paar centen imo.
Ik hoef maar 1x in de maand te tanken hoor, en er gaat maar 7 liter in. Mn broertje staat elke week bij de pomp met 13 liter.
Heb je uberhaupt wel eens een 4t opgepoert? Je zal zien dat ie vaak dan zelfs nog zuigeger gaat rijden, maar daar weten alleen de mensen die zelf een 4takter hebben.
Maar jouw opmerking over '4takt bij kleine cilinderinhoud is uber zinloos' is sowieso dom, kijk om je heen, er is genoeg markt voor die brommers, dus er is markt voor, dùs is het niet zinloos.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 19:46 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
[...]
Ik hoef maar 1x in de maand te tanken hoor, en er gaat maar 7 liter in. Mn broertje staat elke week bij de pomp met 13 liter.
Heb je uberhaupt wel eens een 4t opgepoert? Je zal zien dat ie vaak dan zelfs nog zuigeger gaat rijden, maar daar weten alleen de mensen die zelf een 4takter hebben.
Maar jouw opmerking over '4takt bij kleine cilinderinhoud is uber zinloos' is sowieso dom, kijk om je heen, er is genoeg markt voor die brommers, dus er is markt voor, dùs is het niet zinloos.
een apparaat dat vermogen levert vreet benzine , of je nou een puch maxi hebt of een auto met een geblazen 1.8 20v.
mensen die een brommer kopen omdat het goedkoop is hoeven geen dure 4t techniek.
mensen die een brommer kopen voor de fun hoeven geen trage 4t techniek, kwetsbare 4t techniek.
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-10-2007 om 19:49 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Vehikel |
26-10-2007 19:49 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13239/avatar) Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
een apparaat dat vermogen levert vreet benzine , of je nou een puch maxi hebt of een auto met een geblazen 1.8 20v
Je zegt nu dat een Puch maxi evenveel verbruikt als een een auto met een geblazen 1.8 20v
Wat is dat voor een onzin?
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Mopar |
26-10-2007 19:54 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11098/avatar) Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
een mt rijd 1 op 45 ofzo ? , een std scooter 1 op 50.
das ook nauwelijks als verschil op te merken..
die paar cent per kilometer...
als je opoert gaat hij toch benzine vreten , ik heb liever dat hij 1 op 5 loopt met fatsoenlijk vermogen als dat hij 1 op 200 rijdt en je je doodergert aan het vermogen ( beter gezegd het ontbrekende vermogen).
als je goedkoop wilt verplaatsen ga je met de fiets , als je met een brommer/motor/auto oid weg wilt moet je niet gaan zeuren over een paar centen imo.
[...]
geef me eens 3 stukjes techniek die beter zijn als in huidige blokken.
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-10-2007 om 19:42 uur.
Oja, ga ff het blok vergelijken met een modern blok
De techniek is praktisch hetzelfde, en praktisch even competatief tegenover modern ontworpen blokken.
Er word nog altijd volop mee geraced in Japen en China, met het CB blok ja.
Dat geeft toch wel aan dat het goed ontworpen is ?
CB Blok heeft een kleine slag, DE toerenbeuker onder de 4takters, en de meeste opgefokte 2taktjes kunnen het toerental alleen maar dromen.
De dream heeft een 4klepper kop die je niet eens tegenkomt op de nieuwe zuinige brommers, en dat mag je toch wel verwachten, het is -denk- zuiniger/effiecienter.
Verder is het algehele ontwerp gewoon hartstikke goed, olie-flow komt de levenduur aanzienlijk ten goede en de prestatie's gaan daarin mee.
CB blokje is al 40jaar niks aan veranderd voor zover ik weet, dus dat zegt genoeg aan het ontwerp.
Liggende cilinders zijn populairder, waarom weet ik niet, geen ervaring mee.
Maar ik denk omdat die wat minder ''lomp'' zijn. gewoon wat kleiner en makkelijker te plaatsen..
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 19:55 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
[...]
Je zegt nu dat een Puch maxi evenveel verbruikt als een een auto met een geblazen 1.8 20v
Wat is dat voor een onzin?
wat ik zeg :
ALS JE VERMOGEN WIL KOST JE DAT BENZINE
het maakt niet uit of je daar de allersimpelste 2t voor pakt
of een met techniek volgepropte 4t..
@ mopar :
vind dit toch echt simpele techniek
http://nl.wikipedia.org/wiki/Honda_CB50
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Oja, ga ff het blok vergelijken met een modern blok
De techniek is praktisch hetzelfde, en praktisch even competatief tegenover modern ontworpen blokken.
Er word nog altijd volop mee geraced in Japen en China, met het CB blok ja.
Dat geeft toch wel aan dat het goed ontworpen is ?
CB Blok heeft een kleine slag, DE toerenbeuker onder de 4takters, en de meeste opgefokte 2taktjes kunnen het toerental alleen maar dromen.
De dream heeft een 4klepper kop die je niet eens tegenkomt op de nieuwe zuinige brommers, en dat mag je toch wel verwachten, het is -denk- zuiniger/effiecienter.
Verder is het algehele ontwerp gewoon hartstikke goed, olie-flow komt de levenduur aanzienlijk ten goede en de prestatie's gaan daarin mee.
CB blokje is al 40jaar niks aan veranderd voor zover ik weet, dus dat zegt genoeg aan het ontwerp.
Liggende cilinders zijn populairder, waarom weet ik niet, geen ervaring mee.
Maar ik denk omdat die wat minder ''lomp'' zijn. gewoon wat kleiner en makkelijker te plaatsen..
je dacht dat ik daarvan zou schrikken
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Verdiep je eens wat meer in het oorspronkelijke CB blok zou ik zeggen..
niet schrikken he ?
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-10-2007 om 19:56 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Mopar |
26-10-2007 19:56 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11098/avatar) Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
een apparaat dat vermogen levert vreet benzine , of je nou een puch maxi hebt of een auto met een geblazen 1.8 20v.
mensen die een brommer kopen omdat het goedkoop is hoeven geen dure 4t techniek.
mensen die een brommer kopen voor de fun hoeven geen trage 4t techniek, kwetsbare 4t techniek.
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-10-2007 om 19:49 uur.
Dure 4takt techniek verdient zichzelf terug ?
2takt is voor kortzichtige mensen in het verkeer dan.
De fun van een 4takt is 100x beter en mooier als een 2takt.
Je kan voor de hobby, zoveel meer met een 4takt, zonder iedere keer gezeik te krijgen..
|
|
|
|
Vehikel |
26-10-2007 19:56 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13239/avatar) Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
wat ik zeg :
ALS JE VERMOGEN WIL KOST JE DAT BENZINE
het maakt niet uit of je daar de allersimpelste 2t voor pakt
of een met techniek volgepropte 4t..
@ mopar :
vind dit toch echt simpele techniek
http://nl.wikipedia.org/wiki/Honda_CB50
Dus.. wat wil je daar mee zeggen? tuurlijk kost het benzine..
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 20:01 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Dure 4takt techniek verdient zichzelf terug ?
2takt is voor kortzichtige mensen in het verkeer dan.
De fun van een 4takt is 100x beter en mooier als een 2takt.
Je kan voor de hobby, zoveel meer met een 4takt, zonder iedere keer gezeik te krijgen..
800 euro kost een nieuwe tomos en die rijdt 1 op 45 oid
een nieuwe honda zoomer kost 2350 en rijd 1 op 50 (volgens dealer)
dat is een verschil van 1550 euro
elke km ben je 0.003 cent meer kwijt aan benzine met de tomos..
de inverstering in de 4t is echt vet interresant jah
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-10-2007 om 20:02 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Mopar |
26-10-2007 20:01 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11098/avatar) Posts: 4772 |
|
|
|
|
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp. |
Pagina 6 van 11
|
|