Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - CR250R van Bas

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1167 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery CR250R van Bas
Geplaatst door Bas/MT5 op 10-6-2007 22:27
Hits Deze gallery is 15754 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CR250 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart - rood - wit / 2000
Opgegeven max. vermogen 58 pk / 43 kW
Opgegeven max. snelheid 120 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
First pick :) [Toon slechts deze afbeelding]
Maisplakcross Boekel [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuw Pak [Toon slechts deze afbeelding]
Son [Toon slechts deze afbeelding]
Son [Toon slechts deze afbeelding]
Eersel [Toon slechts deze afbeelding]
Eersel [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Ronald125cc 31-3-2010 19:57 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


was ff je gallery door aan het kijken en vroeg me af wat er dan slecht is aan de 2002 cr250? want die had ik een gevonden hier in de buurt en dat leek met wel wat.


Deze hebben een electrisch gestuurde uitlaat poort,
schijnt nogal onbetrouwbaar in hun werking te zijn.
ik heb dit ook van horen en zeggen dus geen ervaring mee
 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
Bas/MT5 31-3-2010 20:25 Print reply

Posts: 915
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ronald125cc
[...]


Deze hebben een electrisch gestuurde uitlaat poort,
schijnt nogal onbetrouwbaar in hun werking te zijn.
ik heb dit ook van horen en zeggen dus geen ervaring mee


Ik ook niet ervarin, maar 2002 is eerste jaar met nieuw blok net wat Ronald zegt. Veel gehoord dat ze ook minder snel zijn en eerder kapot gaan. dus ik zou dat model vermijden. 2003 model is echter wel goed, maat van me 300 uur zonder problemen mee gereden, wel goed onderhoud uiteraard.

groet
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
-simon- 31-3-2010 20:46 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bas/MT5
[...]


Ik ook niet ervarin, maar 2002 is eerste jaar met nieuw blok net wat Ronald zegt. Veel gehoord dat ze ook minder snel zijn en eerder kapot gaan. dus ik zou dat model vermijden. 2003 model is echter wel goed, maat van me 300 uur zonder problemen mee gereden, wel goed onderhoud uiteraard.

groet


mooi dat ik er hier wat over lees dan. dan wordt het die niet. weten jullie mischien ook nog wat van de 04 rm250 en 05 yz250?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Ronald125cc 31-3-2010 20:52 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


mooi dat ik er hier wat over lees dan. dan wordt het die niet. weten jullie mischien ook nog wat van de 04 rm250 en 05 yz250?


Als het goed is heefd de YZ 250 een mooi aluminium frame, zijn goede motors.
De RM uit 04 heefd nog een oud type cilinder met vertelbare uitlaatpoort, maar dat moet ook wel goed bevallen volgens Intenso en Thunderbird.



Dit bericht is gewijzigd door Ronald125cc op 31-3-2010 om 20:55 uur.
 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
-simon- 31-3-2010 20:59 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ronald125cc
[...]


Als het goed is heefd de YZ 250 een mooi aluminium frame, zijn goede motors.
De RM uit 04 heefd nog een oud type cilinder met vertelbare uitlaatpoort, maar dat moet ook wel goed bevallen volgens Intenso en Thunderbird.



Dit bericht is gewijzigd door Ronald125cc op 31-3-2010 om 20:55 uur.


dan zal ik is voor een yz,rm of cr gaan kijken.
kon verder ook maar weinig vinden over problemen met de 02 maarja k zal er eens over informeren bij een honda dealer.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Ronald125cc 31-3-2010 21:02 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


dan zal ik is voor een yz,rm of cr gaan kijken.
kon verder ook maar weinig vinden over problemen met de 02 maarja k zal er eens over informeren bij een honda dealer.


Ja precies, daar kun je het beste gaan informeren.
Met die uitlaatklep:
bij de een doet hij het super en de ander gaat hij 3 keer stuk.
Dus het is maar net wie je tegen komt en wat die van de motor vind.
 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
-simon- 31-3-2010 21:05 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ronald125cc
[...]


Ja precies, daar kun je het beste gaan informeren.
Met die uitlaatklep:
bij de een doet hij het super en de ander gaat hij 3 keer stuk.
Dus het is maar net wie je tegen komt en wat die van de motor vind.


ik had een 02 gevonden bij een crosszaak hier in de buurt die gereviseerd is. opzich ook niet verkeerd.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Bas/MT5 31-3-2010 23:21 Print reply

Posts: 915
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ik had een 02 gevonden bij een crosszaak hier in de buurt die gereviseerd is. opzich ook niet verkeerd.


waarom ga je niet gewoon voor een 03 of 04 model. weet je het zeker, en zoiezo een gereviseerde 02, naja ik ontwijk zoiets meestal. Over half jaar kun je de mijne overnemen :P
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
-simon- 17-5-2010 20:53 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bas/MT5
[...]


waarom ga je niet gewoon voor een 03 of 04 model. weet je het zeker, en zoiezo een gereviseerde 02, naja ik ontwijk zoiets meestal. Over half jaar kun je de mijne overnemen :P


ding was ook snel genoeg weg toen. maar nou wordt het wss een 250 4t of 450 4t waar mijn voorkeur naar uit gaat. en dan wss ook een wat nieuwere 06/07 ofzo.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 12-10-2010 19:54 Print reply

Posts: 411
ziet er dol uit daar in son
is t niks om daar n meet te houwe mee zn alle?
 
YA RLY
thunderbird - Forum en Sales Moderator 12-10-2010 19:58 Print reply

Posts: 7728
tuurlijk is dat iets hij is alleen niet op zondag open
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Bas/MT5 15-10-2010 18:32 Print reply

Posts: 915
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
ziet er dol uit daar in son
is t niks om daar n meet te houwe mee zn alle?


Nou mss iets voor de volgende meeting dan? Baan is toch veel leuker dan gemert vind ik. En nu dat eersel niet opschiet.

Magoed, Wie doet wat dit weekend?
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
-simon- 15-10-2010 18:42 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bas/MT5
[...]


Nou mss iets voor de volgende meeting dan? Baan is toch veel leuker dan gemert vind ik. En nu dat eersel niet opschiet.

Magoed, Wie doet wat dit weekend?


wat een kut weer nou. zal morge wss geen overloon worden, mischien boxmeer of son dan ook maar een keer gaan proberen.

en hoe bevalt het met de leatt?

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 15-10-2010 om 18:43 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 15-10-2010 18:58 Print reply

Posts: 7728
ik wil morgen ook wel weer in son gaan rijden, maar ik zie nog niks op de site of hij open is of niet. afgelopen woensdag was hij nog open, maar met die regen van vandaag weet je het maar niet. morgen word het weer redelijk, dus ga er vanuit dat hij toch wel open zal zijn. en dan zondag naar de biest, of naar alphen (daar ging rick rijden)

 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Bas/MT5 15-10-2010 19:14 Print reply

Posts: 915
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


wat een kut weer nou. zal morge wss geen overloon worden, mischien boxmeer of son dan ook maar een keer gaan proberen.

en hoe bevalt het met de leatt?

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 15-10-2010 om 18:43 uur.


Het heeft niet veel geregend hoor. Hier hebben we de tuin gister gewoon gesproeid (was te droog).

Leatt bevalt supergoed, voel je niets van en je voelt je wel veiliger.
Volgende week even naar hannamax om een nieuw pak te halen, moet een shirt hebben met stretch.

Oh en ik heb morgen geen tijd dus mss dat er zondag iemand gaat en aders volgende week maar weer.
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
Bas/MT5 15-10-2010 19:15 Print reply

Posts: 915
Oh en je kunt beter niet naar veldhoven gaan als iemand dat van plan is, daar is het ktm dag
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
-simon- 15-10-2010 19:19 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bas/MT5
[...]


Het heeft niet veel geregend hoor. Hier hebben we de tuin gister gewoon gesproeid (was te droog).

Leatt bevalt supergoed, voel je niets van en je voelt je wel veiliger.
Volgende week even naar hannamax om een nieuw pak te halen, moet een shirt hebben met stretch.

Oh en ik heb morgen geen tijd dus mss dat er zondag iemand gaat en aders volgende week maar weer.


overloon slaat snel dicht. dus blijft vettig bovenin.
en de tuin sproeien? met die nacht temperaturen van nou groeit het allemaal toch nie meer dus sproeien heeft geen zin.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Bas/MT5 15-10-2010 19:22 Print reply

Posts: 915
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


overloon slaat snel dicht. dus blijft vettig bovenin.
en de tuin sproeien? met die nacht temperaturen van nou groeit het allemaal toch nie meer dus sproeien heeft geen zin.


Waren gazon aant leggen , grond was superdroog.

Ma ik zou son doen als ik jou was. Superlache baantje
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
-simon- 15-10-2010 19:24 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bas/MT5
[...]


Waren gazon aant leggen , grond was superdroog.

Ma ik zou son doen als ik jou was. Superlache baantje


krijg net te horen dat ik morge mischien moet werken.
dus dan zondag mss maar na biest.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 19-10-2010 22:24 Print reply

Posts: 7728
aha nieuw pakje dus ben benieuwd hoe dat staat bij je motor
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Bas/MT5 19-10-2010 22:28 Print reply

Posts: 915
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
aha nieuw pakje dus ben benieuwd hoe dat staat bij je motor


Ja ik ook :P
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
-simon- 16-11-2010 18:24 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bas/MT5
[...]


Ja ik ook :P


dan heb ik jou dus wel zien rijden. was aan het twijfelen met dat pak.
er deden er idd maar weinig mee. maar baalde wel dat ik niet mee kon doen
en heb jij toevallig iets gezien dat er iemand een stuk van de pink ofzoiets afhad?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Bas/MT5 16-11-2010 18:33 Print reply

Posts: 915
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


dan heb ik jou dus wel zien rijden. was aan het twijfelen met dat pak.
er deden er idd maar weinig mee. maar baalde wel dat ik niet mee kon doen
en heb jij toevallig iets gezien dat er iemand een stuk van de pink ofzoiets afhad?


Ik had jou geinboxed, maar wist niet dat je niet mee kon doen? hoe kwam ut?

En nee daar heb ik niets van gehoord.

Bij de startbewijzen werd er wel 1 op zen gezicht geslage haha , eigenaar van laurense volgens mij :P.
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
-simon- 16-11-2010 18:43 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bas/MT5
[...]


Ik had jou geinboxed, maar wist niet dat je niet mee kon doen? hoe kwam ut?

En nee daar heb ik niets van gehoord.

Bij de startbewijzen werd er wel 1 op zen gezicht geslage haha , eigenaar van laurense volgens mij :P.


ja hans laurense had ff herrie.
ma ze gingen vooraan wel hardt bij de startbewijshouders.

vrijdag kies eruit moeten laten snijden dus moest een paar dagen rustig aan doen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Bas/MT5 16-11-2010 18:48 Print reply

Posts: 915
Ja met Sopher, of hoe je zen naam dan ook schrijft.
Laurense beukte er ook enkele keren gruwelijk hard in.

Maar de foto is van de eerste manche, de tweede was echt niet te harden wat een bende was de baan. Konden beter de startbewijzen voor laten gaan, hadden we wat fatsoenlijke wallen gehad haha.

Ik stond wel in me uppie op het startveld haha, heb ik ook nog foto van. en ik had nr 13 getrokken zo weinig deden er mee dus :P.
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved