-Wheelie-Johie- |
10-7-2007 23:13 |
Posts: 2814 |
ik vind de spaakwielen wel strak, maar ben eigenlijk gek op merkwielen, voor spaakwielen moet ik dan toch alpina's aanschaffen. die immitaties daarvan op marktplaats pieker ik niet over want ten eerste rij je die snel krom en ten tweede die hebben geen velgbed
ik wil dan dus originele alpina's in 7 en 8j(heeft velgbed) 16 of 17 inch, maargoed daar kun je alleen maar van dromen want zijn amper verkrijgbaar..
deze brocks vind ik zelf wel supergeil, tis ff wennen maar ze staan echt superdik en straks als ze straks strak en shiny zijn dan is het echt heel vet!!!! en tja mochten die alpinaatjes of andere nog mooiere toch komen dat zien we dan wel weer!
eeuh welke nokkenassen heb jij het dan over? ik wil eigenlijk wel een merk nokkenas(ik hoef echt niet alles merk maar wel veel ) en die hartge moet ik ff precies nog uitzoeken hoeveel graden die is. maar dat is voor mij de enige upgrade die ik nog nodig 'heb' voordat ik wil chippen
k&n filter + sebring spaghetti spruitstuk + katloze uitlaat + snelle nokkenas en dan chippen zal een leuk resultaatje boeken op de dyno 200pk ++ moet toch wel grappig wezen
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
Fryske_Honda |
10-7-2007 23:14 |
Posts: 1552 |
hotje mooie velgjes ook
|
|
|
|
Stienzemanrobinson |
10-7-2007 23:17 |
Posts: 518 |
dit is de auto voor als je begint met een race of driftcursus.
|
|
|
|
-Wheelie-Johie- |
10-7-2007 23:34 |
Posts: 2814 |
kijk ook ff op pagina 2 voor me oude (ex) e30
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
Leen |
10-7-2007 23:45 |
Posts: 26877 |
ehhh, knap dat je daar levend uitgekomen bent :P
|
|
|
|
Arjanus |
11-7-2007 0:08 |
Posts: 9073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
ik vind de spaakwielen wel strak, maar ben eigenlijk gek op merkwielen, voor spaakwielen moet ik dan toch alpina's aanschaffen. die immitaties daarvan op marktplaats pieker ik niet over want ten eerste rij je die snel krom en ten tweede die hebben geen velgbed
ik wil dan dus originele alpina's in 7 en 8j(heeft velgbed) 16 of 17 inch, maargoed daar kun je alleen maar van dromen want zijn amper verkrijgbaar..
deze brocks vind ik zelf wel supergeil, tis ff wennen maar ze staan echt superdik en straks als ze straks strak en shiny zijn dan is het echt heel vet!!!! en tja mochten die alpinaatjes of andere nog mooiere toch komen dat zien we dan wel weer!
eeuh welke nokkenassen heb jij het dan over? ik wil eigenlijk wel een merk nokkenas(ik hoef echt niet alles merk maar wel veel) en die hartge moet ik ff precies nog uitzoeken hoeveel graden die is. maar dat is voor mij de enige upgrade die ik nog nodig 'heb' voordat ik wil chippen
k&n filter + sebring spaghetti spruitstuk + katloze uitlaat + snelle nokkenas en dan chippen zal een leuk resultaatje boeken op de dyno 200pk ++ moet toch wel grappig wezen
ehh schrick is wel goed spul , kost ook wel wat maarja http://www.vacmotors..._view.pl?man=Schrick
heb je btw katvervanger of gewoon rechte buis naar achteren , want dat maakt best wel een ranzig geluid + dat je niet veel in pk`s winst maakt omdat je ecu er niet op afgestemd is
200 pk is optimistisch , maar met een goede chip wel te halen idd
als ie klaar is moet je maar een keer bellen , kom ik wel langs voor een ritje ofzo :P
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
Royal Club |
11-7-2007 0:11 |
Posts: 60390 |
strak en fout bakkie
hotje
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Stienzemanrobinson |
11-7-2007 14:30 |
Posts: 518 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
kijk ook ff op pagina 2 voor me oude (ex) e30
kijk dat is het eerste ongeluk hier op het forum waarvan ik geloof dat het met 70 km/h is gebeurd.
Komt wat geloofwaardiger over dan die johnny's die met 70 km/h tegen een auto aanrijden en er vervolgens alleen maar 2 krasjes op de kuip aan overhouden.
|
|
|
|
Prawish |
11-7-2007 14:35 |
Posts: 2778 |
Fucking dope
|
|
Krijg toch allemaal de... |
|
Blukaap2 |
11-7-2007 15:11 |
Posts: 9953 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Stijn S
[...]
kijk dat is het eerste ongeluk hier op het forum waarvan ik geloof dat het met 70 km/h is gebeurd.
Komt wat geloofwaardiger over dan die johnny's die met 70 km/h tegen een auto aanrijden en er vervolgens alleen maar 2 krasjes op de kuip aan overhouden.
Mwoah, hangt dr net vanaf hoe je iets raakt.
Hij is volgens mij tegen een boompje aan gedrift, dan pak je m op de zijkant van de auto en die is lang niet zo sterk als de voorkant.
Wel een mooie crash geweest, als je E30jes op de sloop ziet staan zitten ze bijna altijd aan de zijkant of achterkant in elkaar, itt de meeste voorwielaandrijvers waar de voorkant een stukje korter is
Lantaarnpalen geven ook slecht mee trouwens
|
|
Stoere brommers |
|
Arjanus |
11-7-2007 15:35 |
Posts: 9073 |
moet ik nou ook nog schaam foto`s van mijn eerste e30 postten
ik heb btw alleen de foto`s gezien van toen hij op zen dak lag van johie
zag er ook wel grappig uit , wel gelukkig dat jij en je vriendin er redelijk zonder kleerscheuren er vanaf gekomen zijn toen
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
Blukaap2 |
11-7-2007 15:39 |
Posts: 9953 |
Jaaaa, meer crash E30's
|
|
Stoere brommers |
|
ARWIN_honda |
11-7-2007 15:39 |
|
-Wheelie-Johie- |
11-7-2007 19:13 |
Posts: 2814 |
na al die droevige crashpics hier een piccie van me me voorvelgje die als eerste af is! (nog 3 te gaan)
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
RickvanDuin |
11-7-2007 19:53 |
Posts: 464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]
ehh schrick is wel goed spul , kost ook wel wat maarja http://www.vacmotors..._view.pl?man=Schrick
heb je btw katvervanger of gewoon rechte buis naar achteren , want dat maakt best wel een ranzig geluid + dat je niet veel in pk`s winst maakt omdat je ecu er niet op afgestemd is
200 pk is optimistisch , maar met een goede chip wel te halen idd
als ie klaar is moet je maar een keer bellen , kom ik wel langs voor een ritje ofzo :P
Schrick nokkenassen zijn wel goed hoor, wij hadden ook een 325i met die assen erin en nog meer modificaties. de vorige eigenaar had hem met alles erop op 230pk gekregen. (wel voor op het circuit)ander inlaatspruitstuk, ander filter, andere ecu(voor non-kat en andere spruitstuk e.d.) maar 1 probleem ik weet niet of er voor auto's van dat bouwjaar al CO-eisen zijn bij de apk, want anders red je het niet met die nokkenassen. ach kan je elk jaar mooi je kop reviceren
toevallig dinsdag in een bmw gecrashed (met de voorkant) op zandvoort.
wel na het nodige onvrijwillige driftwerk(ik was gelukkig niet de bestuurder)(gelukkig ook niet onze auto
foto before: (de rode is het)(de zwarte is van ons)
[URL=http://imageshack.us] at 2007-07-11
after:
[URL=http://imageshack.us] at 2007-07-11
neus goed krom , maar nu kan gelijk mooi de airco eruit, carbon kap erop en wat andere aanpassingen gedaan worden
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
11-7-2007 23:19 |
Posts: 12846 |
Die vorige velgen waren zooo mooi, waarom zet je deze graflelijke velgen eronder ?
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
-Wheelie-Johie- |
12-7-2007 17:39 |
Posts: 2814 |
omdat ik ze grafmooi vind alleen alpina's zouden nog mooier staan
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
EIERBOER |
2-8-2007 22:27 |
|
-Wheelie-Johie- |
30-8-2007 22:19 |
Posts: 2814 |
drukdruk druk. nog niet veel ingrijpende dingen weer gebeurt. alleen al weer een nieuw setje achterbanden snap ook nie hoe dat zo snel kan gaan... en heb de oude velgen weer gemonteerd (spaakjes) en de brocks verkocht.
to do(nog steeds)
-stoel maken
-sper diff
-spatbord achter lassen
-hartge nokkenas
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
-Wheelie-Johie- |
22-10-2007 19:34 |
Posts: 2814 |
voor de geinteresseerden:
-heb inmiddels een sperrend diff , die word nog ff strak gemaakt en dan komtie eronder
-plekje is gelast
dus hij is weer helemaal strak! inmiddels 157.000 gelopen
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
5MB5 |
22-10-2007 19:43 |
Posts: 878 |
bouw ff en hitteschild of een slang om die powerfilter, als ie zo open staat zuigt ie alleen maar warme lucht aan.
nokkenassen van schrick zijn imo de beste voor bmw.
als je je blok een keer gaat reviseren is het altijd leuk om em meteen op 2.7 om te bouwen.
of natuurlijk de oude meuk er uit en een 24-klepper er in...das bijna plug and play en alweer 20-25pk winst.
|
|
|
|
50cc crosser |
22-10-2007 20:20 |
Posts: 1866 |
von juist wel mooi dat hij achter wat hoger is
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
knulla |
22-10-2007 20:21 |
Posts: 2953 |
mooooooie bak!!!! mijn hot heb je
|
|
look its them duke boys! |
|
Mt5_grolsch |
22-10-2007 20:25 |
Posts: 2014 |
mooj autootje hot!! alleen had hem zelf persoonlijk in het donker blauw of zwart gezien
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
-Wheelie-Johie- |
22-10-2007 20:46 |
Posts: 2814 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nils024
bouw ff en hitteschild of een slang om die powerfilter, als ie zo open staat zuigt ie alleen maar warme lucht aan.
nokkenassen van schrick zijn imo de beste voor bmw.
als je je blok een keer gaat reviseren is het altijd leuk om em meteen op 2.7 om te bouwen.
of natuurlijk de oude meuk er uit en een 24-klepper er in...das bijna plug and play en alweer 20-25pk winst.
ja luchtfilter weet ik van
leuke ideeen heb je maar tis niet altijd zo makkelijk, liever een m5 6 cilinder blok of 635i blok, dat zijn pas rauwe pk's
maar aangezien het blokje nog maar weinig heeft gelopen en als een zonnetje loopt laat ik hem eerst lekker zo. misschien keer koprevisie doen met snelle nokkenas en uitlaat katvervanger, daarna een bezoekje bij boltuning = 200 pk
kben ook bezig met onderzoek naar turbo's, ook leuk, veel nadelen... maargoed er word iig aan de auto gewerkt!
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|