Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Johie's E30 325i

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Johie's E30 325i
Geplaatst door -Wheelie-Johie- op 21-5-2007 19:33
Hits Deze gallery is 22216 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Calypsorot metallic / 1990
Opgegeven max. vermogen 170 pk / 125 kW
Opgegeven max. snelheid 230 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
geen brommers meer [Toon slechts deze afbeelding]
maar een nette 6 in lijn [Toon slechts deze afbeelding]
update [Toon slechts deze afbeelding]
beetje gepoetst [Toon slechts deze afbeelding]
overgespoten [Toon slechts deze afbeelding]
nice [Toon slechts deze afbeelding]
brock 9j en 7,5 [Toon slechts deze afbeelding]
alleen ff gepast [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

-Wheelie-Johie- 10-7-2007 23:13 Print reply

Posts: 2814
ik vind de spaakwielen wel strak, maar ben eigenlijk gek op merkwielen, voor spaakwielen moet ik dan toch alpina's aanschaffen. die immitaties daarvan op marktplaats pieker ik niet over want ten eerste rij je die snel krom en ten tweede die hebben geen velgbed

ik wil dan dus originele alpina's in 7 en 8j(heeft velgbed) 16 of 17 inch, maargoed daar kun je alleen maar van dromen want zijn amper verkrijgbaar..

deze brocks vind ik zelf wel supergeil, tis ff wennen maar ze staan echt superdik en straks als ze straks strak en shiny zijn dan is het echt heel vet!!!! en tja mochten die alpinaatjes of andere nog mooiere toch komen dat zien we dan wel weer!


eeuh welke nokkenassen heb jij het dan over? ik wil eigenlijk wel een merk nokkenas(ik hoef echt niet alles merk maar wel veel) en die hartge moet ik ff precies nog uitzoeken hoeveel graden die is. maar dat is voor mij de enige upgrade die ik nog nodig 'heb' voordat ik wil chippen

k&n filter + sebring spaghetti spruitstuk + katloze uitlaat + snelle nokkenas en dan chippen zal een leuk resultaatje boeken op de dyno 200pk ++ moet toch wel grappig wezen
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Fryske_Honda 10-7-2007 23:14 Print reply

Posts: 1552
hotje mooie velgjes ook
 
Stienzemanrobinson 10-7-2007 23:17 Print reply

Posts: 518
dit is de auto voor als je begint met een race of driftcursus.
 
-Wheelie-Johie- 10-7-2007 23:34 Print reply

Posts: 2814
kijk ook ff op pagina 2 voor me oude (ex) e30
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Leen 10-7-2007 23:45 Print reply

Posts: 26877
ehhh, knap dat je daar levend uitgekomen bent :P
 
Arjanus 11-7-2007 0:08 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
ik vind de spaakwielen wel strak, maar ben eigenlijk gek op merkwielen, voor spaakwielen moet ik dan toch alpina's aanschaffen. die immitaties daarvan op marktplaats pieker ik niet over want ten eerste rij je die snel krom en ten tweede die hebben geen velgbed

ik wil dan dus originele alpina's in 7 en 8j(heeft velgbed) 16 of 17 inch, maargoed daar kun je alleen maar van dromen want zijn amper verkrijgbaar..

deze brocks vind ik zelf wel supergeil, tis ff wennen maar ze staan echt superdik en straks als ze straks strak en shiny zijn dan is het echt heel vet!!!! en tja mochten die alpinaatjes of andere nog mooiere toch komen dat zien we dan wel weer!


eeuh welke nokkenassen heb jij het dan over? ik wil eigenlijk wel een merk nokkenas(ik hoef echt niet alles merk maar wel veel) en die hartge moet ik ff precies nog uitzoeken hoeveel graden die is. maar dat is voor mij de enige upgrade die ik nog nodig 'heb' voordat ik wil chippen

k&n filter + sebring spaghetti spruitstuk + katloze uitlaat + snelle nokkenas en dan chippen zal een leuk resultaatje boeken op de dyno 200pk ++ moet toch wel grappig wezen


ehh schrick is wel goed spul , kost ook wel wat maarja http://www.vacmotors..._view.pl?man=Schrick

heb je btw katvervanger of gewoon rechte buis naar achteren , want dat maakt best wel een ranzig geluid + dat je niet veel in pk`s winst maakt omdat je ecu er niet op afgestemd is

200 pk is optimistisch , maar met een goede chip wel te halen idd
als ie klaar is moet je maar een keer bellen , kom ik wel langs voor een ritje ofzo :P


 
lieber nurburgring als ehering
Royal Club 11-7-2007 0:11 Print reply

Posts: 60390
strak en fout bakkie

hotje
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Stienzemanrobinson 11-7-2007 14:30 Print reply

Posts: 518
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
kijk ook ff op pagina 2 voor me oude (ex) e30


kijk dat is het eerste ongeluk hier op het forum waarvan ik geloof dat het met 70 km/h is gebeurd.
Komt wat geloofwaardiger over dan die johnny's die met 70 km/h tegen een auto aanrijden en er vervolgens alleen maar 2 krasjes op de kuip aan overhouden.

 
Prawish 11-7-2007 14:35 Print reply

Posts: 2778
Fucking dope
 
Krijg toch allemaal de...
Blukaap2 11-7-2007 15:11 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stijn S
[...]


kijk dat is het eerste ongeluk hier op het forum waarvan ik geloof dat het met 70 km/h is gebeurd.
Komt wat geloofwaardiger over dan die johnny's die met 70 km/h tegen een auto aanrijden en er vervolgens alleen maar 2 krasjes op de kuip aan overhouden.


Mwoah, hangt dr net vanaf hoe je iets raakt.
Hij is volgens mij tegen een boompje aan gedrift, dan pak je m op de zijkant van de auto en die is lang niet zo sterk als de voorkant.

Wel een mooie crash geweest, als je E30jes op de sloop ziet staan zitten ze bijna altijd aan de zijkant of achterkant in elkaar, itt de meeste voorwielaandrijvers waar de voorkant een stukje korter is

Lantaarnpalen geven ook slecht mee trouwens


 
Stoere brommers
Arjanus 11-7-2007 15:35 Print reply

Posts: 9073
moet ik nou ook nog schaam foto`s van mijn eerste e30 postten

ik heb btw alleen de foto`s gezien van toen hij op zen dak lag van johie

zag er ook wel grappig uit , wel gelukkig dat jij en je vriendin er redelijk zonder kleerscheuren er vanaf gekomen zijn toen
 
lieber nurburgring als ehering
Blukaap2 11-7-2007 15:39 Print reply

Posts: 9953
Jaaaa, meer crash E30's
 
Stoere brommers
ARWIN_honda 11-7-2007 15:39 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]

Mwoah, hangt dr net vanaf hoe je iets raakt.
Hij is volgens mij tegen een boompje aan gedrift, dan pak je m op de zijkant van de auto en die is lang niet zo sterk als de voorkant.

Wel een mooie crash geweest, als je E30jes op de sloop ziet staan zitten ze bijna altijd aan de zijkant of achterkant in elkaar, itt de meeste voorwielaandrijvers waar de voorkant een stukje korter is

Lantaarnpalen geven ook slecht mee trouwens
afbeelding


die zit best in elkaar
 
Suzuki GSX-R600 K4
-Wheelie-Johie- 11-7-2007 19:13 Print reply

Posts: 2814
na al die droevige crashpics hier een piccie van me me voorvelgje die als eerste af is! (nog 3 te gaan)


 
trots BMW e30 325i eigenaar
RickvanDuin 11-7-2007 19:53 Print reply
Posts: 464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]


ehh schrick is wel goed spul , kost ook wel wat maarja http://www.vacmotors..._view.pl?man=Schrick

heb je btw katvervanger of gewoon rechte buis naar achteren , want dat maakt best wel een ranzig geluid + dat je niet veel in pk`s winst maakt omdat je ecu er niet op afgestemd is

200 pk is optimistisch , maar met een goede chip wel te halen idd
als ie klaar is moet je maar een keer bellen , kom ik wel langs voor een ritje ofzo :P





Schrick nokkenassen zijn wel goed hoor, wij hadden ook een 325i met die assen erin en nog meer modificaties. de vorige eigenaar had hem met alles erop op 230pk gekregen. (wel voor op het circuit)ander inlaatspruitstuk, ander filter, andere ecu(voor non-kat en andere spruitstuk e.d.) maar 1 probleem ik weet niet of er voor auto's van dat bouwjaar al CO-eisen zijn bij de apk, want anders red je het niet met die nokkenassen. ach kan je elk jaar mooi je kop reviceren

toevallig dinsdag in een bmw gecrashed (met de voorkant) op zandvoort.
wel na het nodige onvrijwillige driftwerk(ik was gelukkig niet de bestuurder)(gelukkig ook niet onze auto
foto before: (de rode is het)(de zwarte is van ons)
[URL=http://imageshack.us] at 2007-07-11


after:
[URL=http://imageshack.us] at 2007-07-11



neus goed krom, maar nu kan gelijk mooi de airco eruit, carbon kap erop en wat andere aanpassingen gedaan worden
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 11-7-2007 23:19 Print reply

Posts: 12846
Die vorige velgen waren zooo mooi, waarom zet je deze graflelijke velgen eronder ?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
-Wheelie-Johie- 12-7-2007 17:39 Print reply

Posts: 2814
omdat ik ze grafmooi vind alleen alpina's zouden nog mooier staan
 
trots BMW e30 325i eigenaar
EIERBOER 2-8-2007 22:27 Print reply

Posts: 1207
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
omdat ik ze grafmooi vind alleen alpina's zouden nog mooier staan


die vorigen waren imo ook veel mooier:P,, maar alsnog een dikke hot voor du beemer
 
kalm an!!
-Wheelie-Johie- 30-8-2007 22:19 Print reply

Posts: 2814
drukdruk druk. nog niet veel ingrijpende dingen weer gebeurt. alleen al weer een nieuw setje achterbanden snap ook nie hoe dat zo snel kan gaan... en heb de oude velgen weer gemonteerd (spaakjes) en de brocks verkocht.

to do(nog steeds)

-stoel maken
-sper diff
-spatbord achter lassen
-hartge nokkenas

 
trots BMW e30 325i eigenaar
-Wheelie-Johie- 22-10-2007 19:34 Print reply

Posts: 2814
voor de geinteresseerden:

-heb inmiddels een sperrend diff , die word nog ff strak gemaakt en dan komtie eronder
-plekje is gelast

dus hij is weer helemaal strak! inmiddels 157.000 gelopen
 
trots BMW e30 325i eigenaar
5MB5 22-10-2007 19:43 Print reply

Posts: 878
bouw ff en hitteschild of een slang om die powerfilter, als ie zo open staat zuigt ie alleen maar warme lucht aan.

nokkenassen van schrick zijn imo de beste voor bmw.

als je je blok een keer gaat reviseren is het altijd leuk om em meteen op 2.7 om te bouwen.

of natuurlijk de oude meuk er uit en een 24-klepper er in...das bijna plug and play en alweer 20-25pk winst.
 
50cc crosser 22-10-2007 20:20 Print reply

Posts: 1866
von juist wel mooi dat hij achter wat hoger is
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
knulla 22-10-2007 20:21 Print reply

Posts: 2953
mooooooie bak!!!! mijn hot heb je
 
look its them duke boys!
Mt5_grolsch 22-10-2007 20:25 Print reply

Posts: 2014
mooj autootje hot!! alleen had hem zelf persoonlijk in het donker blauw of zwart gezien
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
-Wheelie-Johie- 22-10-2007 20:46 Print reply

Posts: 2814
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
bouw ff en hitteschild of een slang om die powerfilter, als ie zo open staat zuigt ie alleen maar warme lucht aan.

nokkenassen van schrick zijn imo de beste voor bmw.

als je je blok een keer gaat reviseren is het altijd leuk om em meteen op 2.7 om te bouwen.

of natuurlijk de oude meuk er uit en een 24-klepper er in...das bijna plug and play en alweer 20-25pk winst.


ja luchtfilter weet ik van

leuke ideeen heb je maar tis niet altijd zo makkelijk, liever een m5 6 cilinder blok of 635i blok, dat zijn pas rauwe pk's

maar aangezien het blokje nog maar weinig heeft gelopen en als een zonnetje loopt laat ik hem eerst lekker zo. misschien keer koprevisie doen met snelle nokkenas en uitlaat katvervanger, daarna een bezoekje bij boltuning = 200 pk

kben ook bezig met onderzoek naar turbo's, ook leuk, veel nadelen... maargoed er word iig aan de auto gewerkt!
 
trots BMW e30 325i eigenaar

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved