pisnicht. Die vork is té vet. Staat je achterkant nog in verhouding? ik zit namelijk ook naar oplossingen te kijken om 'm wat hoger te krijgen. Maar meteen andere voorvork en achtervering erin klutsen word me wat teveel denkik.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BUURTJE
Netjes netjes, wat voor vork is dat? Past het er zo allemaal in zonder het teveel aan te passen? Succes
Het is een voorvork van een 250cc chineese crossmotor. Hij paste zo op mijn balhoofd en de kappen zaaten er ook zonder al te veel problemen op.
Ik heb alleen nog wat problemen met het wiel er op te krijgen, de as van die USD is een stuk dunner dan de orginele dus daar moet ik een busje voor laten maken ofzo.
En dan moet ik nog iets maken voor de rem, de orginele klauw van die vork zit iets te ver naar het midden.
`Realiteit is een ilusie die ontstaat bij het gebrek aan alcohol`
de orginele as is een stuk dikker dan van deze USD, en in mijn orginele vork zit aan een kant draad getapt en daar draai je de as door. bij de USD zit de as er helemaal doorheen met een moer op het eind
ik rij nu btw rond met een crossvoorwiel rijd best kut
`Realiteit is een ilusie die ontstaat bij het gebrek aan alcohol`
ik dacht er zelf aan om een busje te laten draaien die met de binnenmaat van die usd as en buitenmaat van de orginele as.
en dan nog een adapter om mijn remklauw goed te monteren.
hier nog een foto hoe ik nu rondrijd:
Dit bericht is gewijzigd door Roel DT50x op 22-6-2008 om 13:28 uur.
`Realiteit is een ilusie die ontstaat bij het gebrek aan alcohol`
ik dacht er zelf aan om een busje te laten draaien die met de binnenmaat van die usd as en buitenmaat van de orginele as.
en dan nog een adapter om mijn remklauw goed te monteren.