Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - yamha dt 50 mx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 742 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery yamha dt 50 mx
Geplaatst door R-ick op 17-5-2007 22:25
Hits Deze gallery is 4341 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Yamaha DT50 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Oranje/zwart / 1981
Opgegeven max. vermogen 2 pk / 1 kW
Opgegeven max. snelheid 65 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
dt 50 mx [Toon slechts deze afbeelding]
dt 50 mx [Toon slechts deze afbeelding]
dt 50 mx [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Royal Club 29-12-2007 20:29 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R-ick
[...]

ik vind van wel maar ds mening en daar trek jij je tog niks van aan


jij zegt

Quote:
is het ook


dat is geen mening geven

dat is iets vaststellen

alleen dan wel fout
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
R-ick 29-12-2007 20:29 Print reply
Posts: 58
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



naja jij bent gewoon hopeloos dat jij zelf een brommer koopt die met knikkerbussen klaar is gemaakt , en die wss 3 km op een dag rijdt oid (met 40km/h)

en dan hoog en laag jezelf tegenlullen


nee elke week 300 km naar school:P


1968 DT-1
Dit type startte een wererldwijde produktie-explosie in trail motorfietsen. Voor de verschijning van de DT-1 waren off-road motorfietsen een gestripte vorm van wegmotoren. Ter contrast werd de motor geïntroduceerd met de mededeling dat de machine je brengt "beyond where the roads end." Boordevol technologie speciaal voor off-road rijden, zoals een Ceriani type voorvork en de langste slag in het motorblok van die tijd, Autolube, een valbeugel om het blok, vijf kleppen, brede geblokte crossbanden werd deze motor de grondlegger van de "trail bikes."


 
-
Royal Club 29-12-2007 20:30 Print reply

Posts: 60390
off the road en cross is iets anders?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
crossgek - Forum en Sales Moderator 29-12-2007 20:31 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R-ick
[...]


nee elke week 300 km naar school:P


1968 DT-1
Dit type startte een wererldwijde produktie-explosie in trail motorfietsen. Voor de verschijning van de DT-1 waren off-road motorfietsen een gestripte vorm van wegmotoren. Ter contrast werd de motor geïntroduceerd met de mededeling dat de machine je brengt "beyond where the roads end." Boordevol technologie speciaal voor off-road rijden, zoals een Ceriani type voorvork en de langste slag in het motorblok van die tijd, Autolube, een valbeugel om het blok, vijf kleppen, brede geblokte crossbanden werd deze motor de grondlegger van de "trail bikes."




duidelijk geen crosser maar off the road , bedankt dat je mijn verhaal kracht bijzet...

gaat btw niet over je brommertje.


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
R-ick 14-1-2008 20:21 Print reply
Posts: 58
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


duidelijk geen crosser maar off the road , bedankt dat je mijn verhaal kracht bijzet...

gaat btw niet over je brommertje.




nee maar is wel interessant
 
-
stefkee3 17-10-2010 23:22 Print reply

Posts: 496
Nice ding,

Alleen een vraagje, hoe gebruik jij je claxon, Wat ik bedoel ( ) zou je een foto van je stuur kunnen maken? ik ben op zoek naar het orgineel, omdat op mijn DT een rood universeel knopje zit

Heeft geen haast, mijn DT is nog steeds niet terug van mijn monteur
 
Verveling :)
ChielTZR 18-10-2010 9:06 Print reply

Posts: 6016
Is dat nou een origineel voorspatbord?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kenny77 18-10-2010 10:24 Print reply

Posts: 29286
Sow om op de discussie terug te komen.
Na 3 jaar toch wel wat te weten gekomen over de dt50.
met de juiste spullen die plug en play passen is een dt best wel snel.
Met de malossi cilinder van de dt80 is de 20+pk al gehaald.
voor die 20 pk dan geen plug en play spullen.
maar 17 wel


Met een dt175 voorvork en dt50mx II achterbrug die werderom ook weer plug en play passen is het al een heel stuk beter met de rij eigenschappen.

Koppeling hendel'tje in de koppelingskap is 15min werk om hem 10x beter te maken en dan gaat de koppeling nog lichter dan een mes door boter.
(met 5 plaats en malossi am6 veren)

Bij de ontsteking gaat het mis met immi onderdelen omdat iedereen te gierig is om origineel spul te kopen (en dan de ontsteking slecht noemen zelfde voor het koppeling systeem), voor de rest is de ontsteking niks slechter dan andere contactpunten ontsteking.
Zet je de originele spullen erop dan rij je met die ontsteking de wereld rond.

Dus kortom, koop een dt, sleutel er wat aan en je hebt een prima brommer'tje.
Maar geef niet een dt de schuld , maar de imitatie onderdelen, want die zijn poep.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
Is dat nou een origineel voorspatbord?


ja.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stefkee3
Nice ding,

Alleen een vraagje, hoe gebruik jij je claxon, Wat ik bedoel ( ) zou je een foto van je stuur kunnen maken? ik ben op zoek naar het orgineel, omdat op mijn DT een rood universeel knopje zit

Heeft geen haast, mijn DT is nog steeds niet terug van mijn monteur


Je hebt 2 verschillende type's hendels aan de linkerkant, 1 is met toeter knop , 1 is zonder toeterknop.
nederlandse is zonder, evenals je kabelboom, die lijd ook geen draad door.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
polini 70 met 20mm en gianelli of luhao
moet zweten om een mt5 met 50 import bij te poten



komt omdat die uitlaten ruk zijn op de polini.
mijne was op het rechte stuk even snel als een derbi senda met 50snel en snelle uitlaat.
en ik ook nog eens een 16mm carb.
bij de "crossen" was die van mij een stuk sneller.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-10-2010 om 10:35 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved