Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - bmw 318IS Coupe U9

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 884 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery bmw 318IS Coupe U9
Geplaatst door nsrracer op 11-5-2007 16:54
Hits Deze gallery is 60912 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Brokat rood metallic / 1992
Opgegeven max. vermogen 140 pk / 103 kW
Opgegeven max. snelheid 222 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
gepoets en wel :) [Toon slechts deze afbeelding]
mooi :) [Toon slechts deze afbeelding]
mooi :) [Toon slechts deze afbeelding]
en nog 1 [Toon slechts deze afbeelding]
nog 1 [Toon slechts deze afbeelding]
allernieuwste velgjes :D [Toon slechts deze afbeelding]
elec. klapramen achter [Toon slechts deze afbeelding]
nieuwe middenconsole [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 26 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 27-1-2010 19:04 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
[...]


bruggen zijn wel motorafhankelijk heeft met het type motor te maken voor de m42 zijn er niet veel passende brugjes te krijggen

ik dacht net 4000 toeren (hou me er niet aan vast) zo vaak rij ik het niet namelijk



heb je hier een verklaring voor ?
carroserie is echt niet anders bij een m42 als bv een m40 of m50.

en dingen lopen allemaal kort onder de kap door dus kwa hoogte mag het ook niet uitmaken.


4000toeren loopt mijn auto idd ook bij 140 . vind het wel vrij veel met m42 aangezien de blokken niet heel rustig lopen.


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-1-2010 om 19:04 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Leen 27-1-2010 19:09 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


heb je hier een verklaring voor ?
carroserie is echt niet anders bij een m42 als bv een m40 of m50.

en dingen lopen allemaal kort onder de kap door dus kwa hoogte mag het ook niet uitmaken.


4000toeren loopt mijn auto idd ook bij 140 . vind het wel vrij veel met m42 aangezien de blokken niet heel rustig lopen.


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-1-2010 om 19:04 uur.



dat loopt de mijne bij 180
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-1-2010 19:19 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



dat loopt de mijne bij 180


helaas draait dat hok van jou niet meer als 5k toeren
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Leen 27-1-2010 19:21 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


helaas draait dat hok van jou niet meer als 5k toeren



die m60 gaat volijk door tot de toerenbegrenzer hoor, niks aan het handje.

en die zit bij 6700rpm.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 27-1-2010 om 19:22 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-1-2010 19:23 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



die m60 gaat volijk door tot de toerenbegrenzer hoor, niks aan het handje.

en die zit bij 6700rpm.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 27-1-2010 om 19:22 uur.


dus jij beweerd dat het hok ruim 300 gaat ?

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-1-2010 om 19:24 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Leen 27-1-2010 19:24 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


dus jij beweerd dat het hok ruim 300 gaat ?

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-1-2010 om 19:24 uur.



begrenst op 250.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-1-2010 19:30 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



begrenst op 250.


heeft zown v8 nog zoveel toeren nodig om zijn kracht te halen dan ?
meende dat zown 4ltr best wel koppelding was dat max vermogen bij relatief lage toeren haalt.


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Leen 27-1-2010 19:32 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


heeft zown v8 nog zoveel toeren nodig om zijn kracht te halen dan ?
meende dat zown 4ltr best wel koppelding was dat max vermogen bij relatief lage toeren haalt.





300+nm vanaf 1100rpm, topvermogen bij 5k 6 ofzo, en max koppel bij 4500 oid.

maar dat neemt niet weg dat ie vanaf de 4k rpm echt als een beest trekt.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 27-1-2010 om 19:35 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-1-2010 19:38 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



300+nm vanaf 1100rpm, topvermogen bij 5k 6 ofzo, en max koppel bij 4500 oid.

maar dat neemt niet weg dat ie vanaf de 4k rpm echt als een beest trekt.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 27-1-2010 om 19:35 uur.


opzich vrij nutteloos dus dat toerenbegrenzer boven 5.5 k zit.

aangezien je vermogen dan al voorbij is en op top kom je er ook niet boven.



 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
nsrracer 27-1-2010 19:48 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
word het niet eens tijd voor een paar blitse leren/halfleren stoelen ipv dit stoffen bejaardeninterieur.


ik wil een alcantara vader interieur ik wil geen leer eigenlijk. de meeste setjes die je kopen kunt zijn al aardig versleten.

beetje dit idee alleen dan wel met een ander motief



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


heb je hier een verklaring voor ?
carroserie is echt niet anders bij een m42 als bv een m40 of m50.

en dingen lopen allemaal kort onder de kap door dus kwa hoogte mag het ook niet uitmaken.


4000toeren loopt mijn auto idd ook bij 140 . vind het wel vrij veel met m42 aangezien de blokken niet heel rustig lopen.


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-1-2010 om 19:04 uur.


die verklaring is er vast wel. k ben vorige week 1 van een 316 wezen passen. en die kwam dus tegen de motor aan. die van de 6 cilinders liggen vlak over de motor heen.

zoals je op pagina 4 van mijn afbeeldingen kunt zien ligt mijn gasklephuis nogal hoog in die wie ik nu heb gekocht zit dan ook een behoorlijke knik om erom heen te kunnen, aan de onderkant zit een slijtplek van de gaskabel die er dus tegenaan komt.

Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 27-1-2010 om 19:49 uur.
 
Sypie_Honda 27-1-2010 20:57 Print reply

Posts: 13830
ga je dat echt vernemen zo'n brug?

en ik zie ze eigenlijk alleen om bmw'tjes zitten, is daar een speciale reden voor?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Micha.L 27-1-2010 21:01 Print reply

Posts: 535
Yehzeekah, dat kan er wel mee door ja
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 27-1-2010 21:02 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ga je dat echt vernemen zo'n brug?

en ik zie ze eigenlijk alleen om bmw'tjes zitten, is daar een speciale reden voor?


Op een auto met Mc Pherson heeft het zin, scheelde na mij gevoel wel wat maar een 02 heeft ook een lekker slappe carro
 
Sypie_Honda 27-1-2010 21:08 Print reply

Posts: 13830
dus op mijn 190 serie zou het ook wat doen?

miss wel eens leuk om te maken weetje.

snap alleen niet waarom ze niet op mp staan enzo
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
70malossi 27-1-2010 21:09 Print reply
Posts: 4176
op mijn e30 voelde ik t verschil echt meteen.
heb met de scooby nooit zonder gereden,maar daar is t meer eerst achter, en dan voor om te compenseren.
maar strutbraces hebben t meeste zin onder de auto
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Leen 27-1-2010 21:45 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
op mijn e30 voelde ik t verschil echt meteen.
heb met de scooby nooit zonder gereden,maar daar is t meer eerst achter, en dan voor om te compenseren.
maar strutbraces hebben t meeste zin onder de auto



bij een e30 heb je niks aan een strutbrace onder de auto, ding heeft een aslichaam.

bij een voorwielaangdreven wagen ontbreekt die vaak, dan heeft zo'n ding wel nut ja.
 
70malossi 27-1-2010 22:11 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



bij een e30 heb je niks aan een strutbrace onder de auto, ding heeft een aslichaam.

bij een voorwielaangdreven wagen ontbreekt die vaak, dan heeft zo'n ding wel nut ja.


ding heeft altidj nut,niet alleen een strutbrace maar ook een h-brace, fenderbrace etc etc,zon beetje alles wat whiteline levert geeft een merkbare verbetering,ook bij een e30
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-1-2010 23:16 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
dus op mijn 190 serie zou het ook wat doen?

miss wel eens leuk om te maken weetje.

snap alleen niet waarom ze niet op mp staan enzo


maak je toch even zelf?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
70malossi 27-1-2010 23:31 Print reply
Posts: 4176
2 ringen draaien en een stang buigen, ff lassen klaar.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 28-1-2010 10:14 Print reply

Posts: 13700
Of je werkt en koopt er voor 90-100 euro een van Omp die precies past, netjes is en gecoat.
 
Blukaap2 28-1-2010 10:20 Print reply

Posts: 9953
Of je maakt m zelf voor 10-20 euro en kunt het geld weer uitgeven aan andere dingen.
 
Stoere brommers
Leen 28-1-2010 10:46 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
Of je werkt en koopt er voor 90-100 euro een van Omp die precies past, netjes is en gecoat.



en de helft slapper als wanneer je er zelf eentje maakt van een dikwandige stalen pijp, ipv die aluminium flubberzooi die je doorgaans koopt.
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-1-2010 11:13 Print reply

Posts: 12846
Zou jij dat gewoon met S235 oid kunnen maken, en dat het voldoende effect heeft?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Leen 28-1-2010 11:14 Print reply

Posts: 26877
dat weet ik wel zeker ja.
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-1-2010 11:18 Print reply

Posts: 12846
Weer wat geleerd.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 26 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved