Derbi Joris |
23-5-2007 18:26 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]
ik typ over fendt, en ik zie een 818
hier staat op de planning een 930, dat is pas vette shit
936 dat is pas de shit
|
|
|
|
Derbi Joris |
23-5-2007 18:27 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
worden die dingen in nederland nouw al verkocht ?
klant van ons wou ook trekker kopen (vooral voor aftakaswerk)
en heeft fendt 930 en valtra s280 getest , maar 930 kon het niet trekken. en 936 kon fendt toen nog niet leveren
was in december ofzo
Al lang hier ik zie er regelmatig voorbij komen
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
23-5-2007 18:28 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]
Al lang hier ik zie er regelmatig voorbij komen
936 ook ?
ik dacht dat hij het daar over had , my bad
930 rijdt er wel redelijk veel al jah
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 23-5-2007 om 18:28 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
- Han - |
23-5-2007 18:30 |
Posts: 9667 |
936 is te groot en te duur voor ons hier. Zoveel pk hebben we toch niet nodig, geen bosbouw enzo
|
|
<10.000 posts |
|
Derbi Joris |
23-5-2007 18:32 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
936 is te groot en te duur voor ons hier. Zoveel pk hebben we toch niet nodig, geen bosbouw enzo
Hmmm 930 is dan niet groot ofwa? is volgens mijn ver hetzelfde als een 936
|
|
|
|
- Han - |
23-5-2007 18:32 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]
Hmmm 930 is dan niet groot ofwa? is volgens mijn ver hetzelfde als een 936
60 pk'tjes meer
|
|
<10.000 posts |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
23-5-2007 18:33 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]
Hmmm 930 is dan niet groot ofwa? is volgens mijn ver hetzelfde als een 936
ik dacht dat 936 wel even slag groter was
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]
60 pk'tjes meer
50
930 heeft 310
936 heeft 360
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 23-5-2007 om 18:36 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
- Han - |
23-5-2007 18:34 |
Posts: 9667 |
|
|
<10.000 posts |
|
john deere powerrr |
23-5-2007 21:32 |
Posts: 1211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]
936 dat is pas de shit
8530 is pas vette shit hij ownd de 936.
ik heb niks tegen de 936 maar de jd is tog wat mooier we rijden thuis ook meej jd
|
|
zwarte crosser bromfietsklasse # 189 |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
23-5-2007 21:33 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: giel buijs
[...]
8530 is pas vette shit hij ownd de 936.
ik heb niks tegen de 936 maar de jd is tog wat mooier we rijden thuis ook meej jd
owjeej , we hebben weer iemand die wordt gesponsord door het lokale tankstation
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Derbi Joris |
23-5-2007 21:41 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: giel buijs
[...]
8530 is pas vette shit hij ownd de 936.
ik heb niks tegen de 936 maar de jd is tog wat mooier we rijden thuis ook meej jd
John deere is ook een mooi merk fend ook is allebei gewoon goeie kwaliteit. Maar ik hou het liever bij case international, en dan bedoel ik de echte met cummins motor gewoon onverslaanbaar en sterker dan die nieuwe meuk.
Dit bericht is gewijzigd door Derbi Joris op 23-5-2007 om 21:42 uur.
|
|
|
|
-simon- |
23-5-2007 21:44 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]
John deere is ook een mooi merk fend ook is allebei gewoon goeie kwaliteit. Maar ik hou het liever bij case international, en dan bedoel ik de echte met cummins motor gewoon onverslaanbaar en sterker dan die nieuwe meuk.
Dit bericht is gewijzigd door Derbi Joris op 23-5-2007 om 21:42 uur.
nog iemand die van case houd.
wij hebben thuis ook alleen ma case (4 in totaal). op 1 oude fort mayor na dan.
@crossgek: zuipen die jd's zo veel dan?
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 23-5-2007 om 21:50 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
mtlover |
23-5-2007 21:45 |
Posts: 2372 |
We zaten hier toch in een gallery van een Senda?
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
23-5-2007 21:46 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]
John deere is ook een mooi merk fend ook is allebei gewoon goeie kwaliteit. Maar ik hou het liever bij case international, en dan bedoel ik de echte met cummins motor gewoon onverslaanbaar en sterker dan die nieuwe meuk.
Dit bericht is gewijzigd door Derbi Joris op 23-5-2007 om 21:42 uur.
wat doet het ding voor de waterrem dan ?
wij hebben ook een trekker lopen
ding heeft orrigeneel 180 pk een 800 nm
nu na beetje losbranden 200 pk en 1200nm op de waterrem.
en dan ook een heel breed vermogen hebben , en hardstikke fel , als je gas intrapt zie je motorkap naar links draaien tov cabine.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]
nog iemand die van case houd.
wij hebben thuis ook alleen ma case (4 in totaal). op 1 oude fort mayor na dan.
@crossgek: zuipen die jd's zo veel dan?
ze zijn minder efficient met hun brandstof volgens testen , alleen de john deere liefhebbers beweren dat dat in de praktijk onzin is
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 23-5-2007 om 21:48 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
-simon- |
23-5-2007 21:50 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
wat doet het ding voor de waterrem dan ?
wij hebben ook een trekker lopen
ding heeft orrigeneel 180 pk een 800 nm
nu na beetje losbranden 200 pk en 1200nm op de waterrem.
en dan ook een heel breed vermogen hebben , en hardstikke fel , als je gas intrapt zie je motorkap naar links draaien tov cabine.
[...]
ze zijn minder efficient met hun brandstof volgens testen , alleen de john deere liefhebbers beweren dat dat in de praktijk onzin is
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 23-5-2007 om 21:48 uur.
die lief hebber blijven toch altijd wel.
zelfde met die amerikaanse auto's. k zou er alleen om het verbruik al geen hoeven als ik 18 ben en rbw heb.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
- Han - |
23-5-2007 23:06 |
Posts: 9667 |
ik vind het alleen zo raar
hier zit in de buurt ook een loonbedrijf. Die hebben altijd john deere gehad. Tot ze met de nieuwe john deere's een aantal keer de bak kapot gehad hebben. En Nagel had het toen niet netjes opgelost ofzoiets, en nou hebben ze een steyr en een case
|
|
<10.000 posts |
|
john deere powerrr |
24-5-2007 13:23 |
Posts: 1211 |
ik rij tog ook liever in een ouwe trekker or als het op trekken aankomt ouwe brute kract en tegenwoordig meej die vloeistofkoppelingen trekt ut al niet meer eej
|
|
zwarte crosser bromfietsklasse # 189 |
|
Derbi Joris |
24-5-2007 13:29 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
wat doet het ding voor de waterrem dan ?
wij hebben ook een trekker lopen
ding heeft orrigeneel 180 pk een 800 nm
nu na beetje losbranden 200 pk en 1200nm op de waterrem.
en dan ook een heel breed vermogen hebben , en hardstikke fel , als je gas intrapt zie je motorkap naar links draaien tov cabine.
[...]
ze zijn minder efficient met hun brandstof volgens testen , alleen de john deere liefhebbers beweren dat dat in de praktijk onzin is
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 23-5-2007 om 21:48 uur.
Haha bij ons op het werk met oude International 845 precies hetzelfde eerst 85pk ofzo nu voor bij de 100 trekken dat ding niet normaal. Ook een keer Case International 845 gehad en die kon bij langen na niet hezelfde dan onze oude International.
|
|
|
|
- Han - |
24-5-2007 18:29 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: giel buijs
ik rij tog ook liever in een ouwe trekker or als het op trekken aankomt ouwe brute kract en tegenwoordig meej die vloeistofkoppelingen trekt ut al niet meer eej
haha wat een onzin.
Ik vind het alleen maar makkelijk, dan hoef je nie elke keer terug te schakelen bij een kruispunt enzo
|
|
<10.000 posts |
|
john deere powerrr |
24-5-2007 18:33 |
Posts: 1211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]
haha wat een onzin.
Ik vind het alleen maar makkelijk, dan hoef je nie elke keer terug te schakelen bij een kruispunt enzo
wa denk jij als je een trekker van 100 pk pak van vroeger en eentje van nu ik durf te wedde dat die van vroeger hem eruit trekt. wel van ut zelfde merk natuurlijk.
tegenwoordig met die auto versnellingsbakken verliest een trekekr al minimaal 10 pk. (zij een monteur van newholland tegen me).
|
|
zwarte crosser bromfietsklasse # 189 |
|
- Han - |
24-5-2007 18:34 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: giel buijs
[...]
wa denk jij als je een trekker van 100 pk pak van vroeger en eentje van nu ik durf te wedde dat die van vroeger hem eruit trekt. wel van ut zelfde merk natuurlijk.
tegenwoordig met die auto versnellingsbakken verliest een trekekr al minimaal 10 pk. (zij een monteur van newholland tegen me).
die vario 818's zijn bij ons veel feller dan de schakel 818's
|
|
<10.000 posts |
|
-simon- |
24-5-2007 18:40 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: giel buijs
ik rij tog ook liever in een ouwe trekker or als het op trekken aankomt ouwe brute kract en tegenwoordig meej die vloeistofkoppelingen trekt ut al niet meer eej
doe oudere dinger zijn ook wel leuk ja.
maar bij die echt oude is het schakelen kut. moet 2 keer koppelen en tussengas en dan op het juiste moment ding in de volgende versnelling douwen. en terug schakelen is al helemaal een ramp.
power shift vind ik het fijnste. full powershift is helemaal handig.
k vind het fijner als vario omdat je er meer gevoel mee hebt.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
- Han - |
24-5-2007 18:41 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]
doe oudere dinger zijn ook wel leuk ja.
maar bij die echt oude is het schakelen kut. moet 2 keer koppelen en tussengas en dan op het juiste moment ding in de volgende versnelling douwen. en terug schakelen is al helemaal een ramp.
power shift vind ik het fijnste. full powershift is helemaal handig.
k vind het fijner als vario omdat je er meer gevoel mee hebt.
das gewoon wennen van hoelang je ermee rijd volgesmij, als jij 2 weke achter mekaar in een vario hebt gereden denk ik dat je die fijner vind rijden.
Net als me grashakselen vind ik een vario ideaal. Want ons pap die wisseld nog wel ens van snelheid en dan hoef je nie over te schakele en dan duw je gewoon die pook naar voren
|
|
<10.000 posts |
|
john deere powerrr |
24-5-2007 18:42 |
Posts: 1211 |
ik zeg niet dat die nieuwe niks zijn rij er liever in dan ouwe in verband met airco en voorasvering en die shit. maar die ouwe zijn veel en veel sterker
|
|
zwarte crosser bromfietsklasse # 189 |
|
-simon- |
24-5-2007 18:44 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]
das gewoon wennen van hoelang je ermee rijd volgesmij, als jij 2 weke achter mekaar in een vario hebt gereden denk ik dat je die fijner vind rijden.
Net als me grashakselen vind ik een vario ideaal. Want ons pap die wisseld nog wel ens van snelheid en dan hoef je nie over te schakele en dan duw je gewoon die pook naar voren
met power shift is het op een knopje duwen of een tikje tegen een pookje. net zo veel werk dus.
wat voor een trekkers hebben of rijden jullie eigenlijk allemaal?
ben ik wel benieuwd naar.
wij hebbe thuis
case: cvx150/5150(die wat opgefokt is)/845xla ofzoiets en een 423.
ford: mayor.
vario is trouwens wel leuk om ori brommers mee eruit te trekken.
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 24-5-2007 om 19:02 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|