ARWIN_honda |
23-3-2007 22:40 |
|
Name of Steel |
23-3-2007 22:41 |
Posts: 3532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
ik hoop echt dat ik jouw over week of 2 tege kom bij het stoplicht. Enige wat je gaat ruike zijn lekkahre 2t dampen.
kan ook wel in m'n 4 wegrijde met rs, maar dat is zielig voor m'n platen.
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 23-3-2007 om 22:38 uur.
dan kom ik jou ook tegen bij het stoplicht.. en jij ruikt.. hoogstens verbrandde benzine.. hetgeen wat je bij een verbrandingsmotor zou moeten ruiken!!
En wat betreft je platen... koop een betere brommer als het zielig voor ze is..
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
jonny |
23-3-2007 22:41 |
Posts: 153 |
een gillende 2 takt brommer is de bom
en lekker simpele techniek, kan je ook mooi aan rotzooien
|
|
50cc oladijee |
|
BIET |
23-3-2007 22:41 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]
Er waren meer 2takters ja omdat de meeste 4takters 2t gerelateerde meetings niks boiet en alleen maar brute dingen willen zien...
Ja tzal wel, geen van die 4 takten boekten ook maar een btje. Ik moet ech is een x een 4t mieting infiltreren. 9,9 v/d 10 4t brommertjes zijn zo fakking sloom. Make meer herrie dan ze vooruit komen.
@casper:
tis een prima brommer, mar wrom zal je in z'n 4 wegrijden, zit niet voor niets een versnellingsbak in . En dat ss'je van je houd m'n RS nu al niet bij, en me rs is nu al sloom.
@jonny:
jij snapt het, glukkig nog wat 2t rijders in dat 4 takt baarn
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 23-3-2007 om 22:43 uur.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
XoReP |
23-3-2007 22:41 |
Posts: 546 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]
ja voor een slaapmachien is 7000 toeren best wat idd,
Zeg mar 12.000rpm voor standaard chinees 50cc blokje
|
|
|
|
Name of Steel |
23-3-2007 22:43 |
Posts: 3532 |
mocht ik ooit het geld hebben voor een Dream 50r..
heb ik meteen het bewijs sneller te zijn dan bietje en zijn dorstige.. oliestokende hordemachine...
die kan met 50cc 143kmh halen
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
ARWIN_honda |
23-3-2007 22:43 |
Posts: 3534 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]
Zeg mar 12.000rpm voor standaard chinees 50cc blokje
zal wel eerder 12.000 toeren per uur zijn
@ name of steel, biet en wij ownen jullie met onze 2takten.
Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 23-3-2007 om 22:44 uur.
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
XoReP |
23-3-2007 22:44 |
Posts: 546 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
Ja tzal wel, geen van die 4 takten boekten ook maar een btje. Ik moet ech is een x een 4t mieting infiltreren. 9,9 v/d 10 4t brommertjes zijn zo fakking sloom. Make meer herrie dan ze vooruit komen.
Meeste zijn gerestaureerde oldtimers en om orgineel te zijn moet je ook begrensd zijn Ik wil je reactie wel eens zien als jij tegen de groene Dax van de bloembollen rit moet rijden voor de gene die er mee bekend zijn
|
|
|
|
Erik 39 |
23-3-2007 22:44 |
Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]
zal wel eerder 12.000 toeren per uur zijn
hahaha
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Name of Steel |
23-3-2007 22:44 |
|
BIET |
23-3-2007 22:45 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
mocht ik ooit het geld hebben voor een Dream 50r..
heb ik meteen het bewijs sneller te zijn dan bietje en zijn dorstige.. oliestokende hordemachine...
die kan met 50cc 143kmh halen
jah en als je voor dat geld een 50cc 2t opfokt gaat ie sneller . Heb ik je ook nog eens aangetoont met een nsr50, had ook wat meer pk's dan je dreampje. Tis een feit dat 2t uit zelfde cil inhoud 1,6 zoveel vermoge haald, afgerond 2 dus
@xorep:
ik ben niet bekent met groene daxe ofzow
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 23-3-2007 om 22:46 uur.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
XoReP |
23-3-2007 22:45 |
Posts: 546 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]
de John Deere dax?
Nee, die groenmetalic japanse Dax met Takegawa blok en die Yoshi type 3 pijp :P
|
|
|
|
XoReP |
23-3-2007 22:46 |
Posts: 546 |
|
|
|
|
BIET |
23-3-2007 22:48 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]
4takters hoeven het trouwens niet te hebben van alleen vermogen
gast, het gaat erom dat een 2t inprincipe efficienter is met vermogen produceren. Je ziet het ook dat een cbr125 veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder snel is dan een rs125 bijvoorbeeld. Dat zijn gewoon harde feiten.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Name of Steel |
23-3-2007 22:48 |
Posts: 3532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]
Nee, die groenmetalic japanse Dax met Takegawa blok en die Yoshi type 3 pijp :P
Aaah! das extra rijst in de pan!!
quote biet
jah en als je voor dat geld een 50cc 2t opfokt gaat ie sneller . Heb ik je ook nog eens aangetoont met een nsr50, had ook wat meer pk's dan je dreampje. Tis een feit dat 2t uit zelfde cil inhoud 1,6 zoveel vermoge haald, afgerond 2 dus
PK's kan me weinig doen..
Leer.. voor power heb je koppel nodig.. wat kan mij die pk's nou verrotten
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
ARWIN_honda |
23-3-2007 22:48 |
|
XoReP |
23-3-2007 22:48 |
Posts: 546 |
|
|
|
|
XoReP |
23-3-2007 22:49 |
|
BIET |
23-3-2007 22:50 |
Posts: 22355 |
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
XoReP |
23-3-2007 22:50 |
Posts: 546 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
gast, het gaat erom dat een 2t inprincipe efficienter is met vermogen produceren. Je ziet het ook dat een cbr125 veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder snel is dan een rs125 bijvoorbeeld. Dat zijn gewoon harde feiten.
En kijk nu is welk het meeste energie uit de brandstof peuterd...
|
|
|
|
BIET |
23-3-2007 22:52 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]
En kijk nu is welk het meeste energie uit de brandstof peuterd...
4t, Dat is niet mijn intresse, brandstof, slijtage intreseren mij niet. Ik weet niet eens wat benzine kost, zal me een worst wezen. Als ik zuinig knulletje was reed ik nu waarsg rond op een std C50'je ofzow . 2t gaat om andere dingen...
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
yamaha_RD |
23-3-2007 22:54 |
Posts: 975 |
schijt mij die kosten ik ga niet bezuinigen en op 4 takt rijden als ik echt in geldnoot zat zou dat me laatste oplossing wezen maar denk dat ik nog liever een vespa ga rijden ofzo
|
|
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan! |
|
Name of Steel |
23-3-2007 22:54 |
Posts: 3532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
gast, het gaat erom dat een 2t inprincipe efficienter is met vermogen produceren. Je ziet het ook dat een cbr125 veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder snel is dan een rs125 bijvoorbeeld. Dat zijn gewoon harde feiten.
dat is ook zo'n loze kutvergelijking...
als jij in die 2takt de zelfde bak zou zetten als die cbr.. komt die 2takt niet meer vooruit..
bovendien is een cbr meer een toermotor, dan een sportmotor.. daar is zo'n ding motorisch dus ook op afgestemt
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
yamaha_RD |
23-3-2007 22:55 |
Posts: 975 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]
dat is ook zo'n loze kutvergelijking...
als jij in die 2takt de zelfde bak zou zetten als die cbr.. komt die 2takt niet meer vooruit..
bovendien is een cbr meer een toermotor, dan een sportmotor.. daar is zo'n ding motorisch dus ook op afgestemt
nee dat is een vergelijking die bak is toch helemaal berekend voor die cb of niet dan
|
|
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan! |
|
benellifan |
23-3-2007 22:56 |
Posts: 1553 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
Gast, in expi klasse in de SOBW rijden ze met 50cc 165, niet eens met uber zware vertanding. Met 50cc 2t zijn snelheiden gehaald over de 200km/h. Waarom denk je dat die records met 2t gezet zijn, waarom denk je dat 2t overheerscht in de expi klasse
dat zijn de 50cc records voor 2takt ja 4takt zijn andere records
|
|
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs |
|