Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda Ss50K1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 826 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda Ss50K1
Geplaatst door Vehikel op 19-3-2007 16:46
Hits Deze gallery is 11355 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda SS50 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zilver / 1973
Opgegeven max. vermogen 10 pk / 7 kW
Opgegeven max. snelheid 100 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Video [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ARWIN_honda 23-3-2007 22:40 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]


Nooit Takegawa blokje meegemaakt

En wij hebbn de toeren nie eens nodig... maar hebben het wel

ja voor een slaapmachien is 7000 toeren best wat idd,
 
Suzuki GSX-R600 K4
Name of Steel 23-3-2007 22:41 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

ik hoop echt dat ik jouw over week of 2 tege kom bij het stoplicht. Enige wat je gaat ruike zijn lekkahre 2t dampen.

kan ook wel in m'n 4 wegrijde met rs, maar dat is zielig voor m'n platen.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 23-3-2007 om 22:38 uur.




dan kom ik jou ook tegen bij het stoplicht.. en jij ruikt.. hoogstens verbrandde benzine.. hetgeen wat je bij een verbrandingsmotor zou moeten ruiken!!

En wat betreft je platen... koop een betere brommer als het zielig voor ze is..
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
jonny 23-3-2007 22:41 Print reply

Posts: 153
een gillende 2 takt brommer is de bom
en lekker simpele techniek, kan je ook mooi aan rotzooien
 
50cc oladijee
BIET 23-3-2007 22:41 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]


Er waren meer 2takters ja omdat de meeste 4takters 2t gerelateerde meetings niks boiet en alleen maar brute dingen willen zien...

Ja tzal wel, geen van die 4 takten boekten ook maar een btje. Ik moet ech is een x een 4t mieting infiltreren. 9,9 v/d 10 4t brommertjes zijn zo fakking sloom. Make meer herrie dan ze vooruit komen.

@casper:
tis een prima brommer, mar wrom zal je in z'n 4 wegrijden, zit niet voor niets een versnellingsbak in. En dat ss'je van je houd m'n RS nu al niet bij, en me rs is nu al sloom.

@jonny:
jij snapt het, glukkig nog wat 2t rijders in dat 4 takt baarn

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 23-3-2007 om 22:43 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
XoReP 23-3-2007 22:41 Print reply

Posts: 546
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]

ja voor een slaapmachien is 7000 toeren best wat idd,


Zeg mar 12.000rpm voor standaard chinees 50cc blokje
 
Name of Steel 23-3-2007 22:43 Print reply

Posts: 3532
mocht ik ooit het geld hebben voor een Dream 50r..

heb ik meteen het bewijs sneller te zijn dan bietje en zijn dorstige.. oliestokende hordemachine...

die kan met 50cc 143kmh halen
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
ARWIN_honda 23-3-2007 22:43 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]


Zeg mar 12.000rpm voor standaard chinees 50cc blokje

zal wel eerder 12.000 toeren per uur zijn
@ name of steel, biet en wij ownen jullie met onze 2takten.

Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 23-3-2007 om 22:44 uur.
 
Suzuki GSX-R600 K4
XoReP 23-3-2007 22:44 Print reply

Posts: 546
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Ja tzal wel, geen van die 4 takten boekten ook maar een btje. Ik moet ech is een x een 4t mieting infiltreren. 9,9 v/d 10 4t brommertjes zijn zo fakking sloom. Make meer herrie dan ze vooruit komen.


Meeste zijn gerestaureerde oldtimers en om orgineel te zijn moet je ook begrensd zijn Ik wil je reactie wel eens zien als jij tegen de groene Dax van de bloembollen rit moet rijden voor de gene die er mee bekend zijn
 
Erik 39 23-3-2007 22:44 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]

zal wel eerder 12.000 toeren per uur zijn

hahaha
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Name of Steel 23-3-2007 22:44 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]


Meeste zijn gerestaureerde oldtimers en om orgineel te zijn moet je ook begrensd zijn Ik wil je reactie wel eens zien als jij tegen de groene Dax van de bloembollen rit moet rijden voor de gene die er mee bekend zijn



de John Deere dax?

 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
BIET 23-3-2007 22:45 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
mocht ik ooit het geld hebben voor een Dream 50r..

heb ik meteen het bewijs sneller te zijn dan bietje en zijn dorstige.. oliestokende hordemachine...

die kan met 50cc 143kmh halen

jah en als je voor dat geld een 50cc 2t opfokt gaat ie sneller. Heb ik je ook nog eens aangetoont met een nsr50, had ook wat meer pk's dan je dreampje. Tis een feit dat 2t uit zelfde cil inhoud 1,6 zoveel vermoge haald, afgerond 2 dus

@xorep:
ik ben niet bekent met groene daxe ofzow

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 23-3-2007 om 22:46 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
XoReP 23-3-2007 22:45 Print reply

Posts: 546
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]



de John Deere dax?



Nee, die groenmetalic japanse Dax met Takegawa blok en die Yoshi type 3 pijp :P
 
XoReP 23-3-2007 22:46 Print reply

Posts: 546
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

jah en als je voor dat geld een 50cc 2t opfokt gaat ie sneller. Heb ik je ook nog eens aangetoont met een nsr50, had ook wat meer pk's dan je dreampje. Tis een feit dat 2t uit zelfde cil inhoud 1,6 zoveel vermoge haald, afgerond 2 dus

@xorep:
ik ben niet bekent met groene daxe ofzow

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 23-3-2007 om 22:46 uur.


4takters hoeven het trouwens niet te hebben van alleen vermogen
 
BIET 23-3-2007 22:48 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]


4takters hoeven het trouwens niet te hebben van alleen vermogen

gast, het gaat erom dat een 2t inprincipe efficienter is met vermogen produceren. Je ziet het ook dat een cbr125 veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder snel is dan een rs125 bijvoorbeeld. Dat zijn gewoon harde feiten.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Name of Steel 23-3-2007 22:48 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]


Nee, die groenmetalic japanse Dax met Takegawa blok en die Yoshi type 3 pijp :P



Aaah! das extra rijst in de pan!!




quote biet
jah en als je voor dat geld een 50cc 2t opfokt gaat ie sneller. Heb ik je ook nog eens aangetoont met een nsr50, had ook wat meer pk's dan je dreampje. Tis een feit dat 2t uit zelfde cil inhoud 1,6 zoveel vermoge haald, afgerond 2 dus


PK's kan me weinig doen..
Leer.. voor power heb je koppel nodig.. wat kan mij die pk's nou verrotten


 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
ARWIN_honda 23-3-2007 22:48 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]


4takters hoeven het trouwens niet te hebben van alleen vermogen

nee ook van 2takt die hun voortsleept
 
Suzuki GSX-R600 K4
XoReP 23-3-2007 22:48 Print reply

Posts: 546
XoReP 23-3-2007 22:49 Print reply

Posts: 546
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]

nee ook van 2takt die hun voortsleept


LOL, hebben ze geen koppel voor
 
BIET 23-3-2007 22:50 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]



Aaah! das extra rijst in de pan!!




quote biet
jah en als je voor dat geld een 50cc 2t opfokt gaat ie sneller. Heb ik je ook nog eens aangetoont met een nsr50, had ook wat meer pk's dan je dreampje. Tis een feit dat 2t uit zelfde cil inhoud 1,6 zoveel vermoge haald, afgerond 2 dus


PK's kan me weinig doen..
Leer.. voor power heb je koppel nodig.. wat kan mij die pk's nou verrotten



Gast, in expi klasse in de SOBW rijden ze met 50cc 165, niet eens met uber zware vertanding. Met 50cc 2t zijn snelheiden gehaald over de 200km/h. Waarom denk je dat die records met 2t gezet zijn, waarom denk je dat 2t overheerscht in de expi klasse
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
XoReP 23-3-2007 22:50 Print reply

Posts: 546
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

gast, het gaat erom dat een 2t inprincipe efficienter is met vermogen produceren. Je ziet het ook dat een cbr125 veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder snel is dan een rs125 bijvoorbeeld. Dat zijn gewoon harde feiten.


En kijk nu is welk het meeste energie uit de brandstof peuterd...
 
BIET 23-3-2007 22:52 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XoReP
[...]


En kijk nu is welk het meeste energie uit de brandstof peuterd...

4t, Dat is niet mijn intresse, brandstof, slijtage intreseren mij niet. Ik weet niet eens wat benzine kost, zal me een worst wezen. Als ik zuinig knulletje was reed ik nu waarsg rond op een std C50'je ofzow. 2t gaat om andere dingen...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
yamaha_RD 23-3-2007 22:54 Print reply

Posts: 975
schijt mij die kosten ik ga niet bezuinigen en op 4 takt rijden als ik echt in geldnoot zat zou dat me laatste oplossing wezen maar denk dat ik nog liever een vespa ga rijden ofzo
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
Name of Steel 23-3-2007 22:54 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

gast, het gaat erom dat een 2t inprincipe efficienter is met vermogen produceren. Je ziet het ook dat een cbr125 veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder snel is dan een rs125 bijvoorbeeld. Dat zijn gewoon harde feiten.



dat is ook zo'n loze kutvergelijking...

als jij in die 2takt de zelfde bak zou zetten als die cbr.. komt die 2takt niet meer vooruit..


bovendien is een cbr meer een toermotor, dan een sportmotor.. daar is zo'n ding motorisch dus ook op afgestemt
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
yamaha_RD 23-3-2007 22:55 Print reply

Posts: 975
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]



dat is ook zo'n loze kutvergelijking...

als jij in die 2takt de zelfde bak zou zetten als die cbr.. komt die 2takt niet meer vooruit..


bovendien is een cbr meer een toermotor, dan een sportmotor.. daar is zo'n ding motorisch dus ook op afgestemt


nee dat is een vergelijking die bak is toch helemaal berekend voor die cb of niet dan
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
benellifan 23-3-2007 22:56 Print reply
Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Gast, in expi klasse in de SOBW rijden ze met 50cc 165, niet eens met uber zware vertanding. Met 50cc 2t zijn snelheiden gehaald over de 200km/h. Waarom denk je dat die records met 2t gezet zijn, waarom denk je dat 2t overheerscht in de expi klasse


dat zijn de 50cc records voor 2takt ja 4takt zijn andere records
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved