Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Ducttape MT van ikkejw

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1082 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Ducttape MT van ikkejw
Geplaatst door ikkejw op 15-3-2007 19:21
Hits Deze gallery is 59601 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MT (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/grijs / 1986
Opgegeven max. vermogen 10 pk / 7 kW
Opgegeven max. snelheid 100 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
b [Toon slechts deze afbeelding]
c [Toon slechts deze afbeelding]
d [Toon slechts deze afbeelding]
bochtje [Toon slechts deze afbeelding]
nog maar een [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 41 van 44
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ikkejw 31-8-2010 16:58 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
ja dat is best funest voor je blok


En nou weer helemaal in ori staat maken? (zou wel grappig zijn)



ik neem aan dat je men motto kent: functie boven uiterlijk. ofwel ik ga geen cent aan het uiterlijk besteden.

het frame is trouwens flink verlast bij de achterveerophanging (is mee gesprongen wss), dus kappen gaan er sowieso nooit weer op passen.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
- Han - 31-8-2010 17:06 Print reply

Posts: 9667
aah dat is jammer.
 
<10.000 posts
ikkejw 31-8-2010 17:53 Print reply

Posts: 9886
kop hek eraf, cilinder ziet er nog niet eens zo heel raar uit. geen dikke krassen ofzo, alleen een dikke plak aangekoekte aluminium boven de uitlaatpoort.

zuigertje ziet er van boven ook nog goed uit, geen sporen van detonatie ofzo. denk dus niet dat het komt doordat ik de cdi verbouwd hebt.

bougie is wel wat aan de lichte kant, geel bijna toch apart, hij stotterde heel erg voor de powerband en startte altijd in 1 kick, meestal nog zonder choke ook.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 31-8-2010 18:39 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
kop hek eraf, cilinder ziet er nog niet eens zo heel raar uit. geen dikke krassen ofzo, alleen een dikke plak aangekoekte aluminium boven de uitlaatpoort.

zuigertje ziet er van boven ook nog goed uit, geen sporen van detonatie ofzo. denk dus niet dat het komt doordat ik de cdi verbouwd hebt.

bougie is wel wat aan de lichte kant, geel bijna toch apart, hij stotterde heel erg voor de powerband en startte altijd in 1 kick, meestal nog zonder choke ook.


zoals ik al eerder zei, Gasnaald veranderen.. en dan niet kwa standje maar andere gasnaald.

deed m'n MTX immers eerst ook.. nu nog steeds een beetje alleen ik kon het wel iets verhelpen met de stand van de gasnaald.
 
giggitybyte
ikkejw 2-9-2010 20:43 Print reply

Posts: 9886








hihi
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 3-9-2010 22:48 Print reply

Posts: 34928
oplossing voor je probleem :

NS1 blok monteren
 
giggitybyte
Henk-88 4-9-2010 0:29 Print reply

Posts: 26703
Wat voor olie had je
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
rik hulkenberg 4-9-2010 1:16 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
oplossing voor je probleem :

NS1 blok monteren

klote 2 takt lang leven 4 takt
 
mtx-motard 4-9-2010 3:59 Print reply

Posts: 14947
even schuurpapiertje er doorheen. zgan
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
ikkejw 4-9-2010 14:48 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
oplossing voor je probleem :

NS1 blok monteren






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Wat voor olie had je


goedkope prut, verhouding ergens tussen 1:30 en 1:50



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
even schuurpapiertje er doorheen. zgan


done
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Stiffmeister 4-9-2010 17:09 Print reply

Posts: 1582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

klote 2 takt lang leven 4 takt


Niet op brommerts
 
.. Retro Active
ikkejw 5-9-2010 3:40 Print reply

Posts: 9886



cilinder heb ik alweer klaar, morgen weer ff in elkaar zetten.
heb ook meteen een nippeltje voor een powerbox op het spruitstuk gelijmd






 
Preserve nature - Always wear a helmet
ikkejw 12-9-2010 5:38 Print reply

Posts: 9886
defect
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Marcooow 12-9-2010 8:15 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
defect


whats wrong?
 
faster than a bullet!
ikkejw 12-9-2010 17:00 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


whats wrong?



compressie kwijt

heb gister 8km moeten lopen met dat stomme ding
 
Preserve nature - Always wear a helmet
TECstar 13-9-2010 0:12 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



compressie kwijt

heb gister 8km moeten lopen met dat stomme ding


9/10 is die kapot of niet dan? :P
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
kenny77 13-9-2010 0:14 Print reply

Posts: 29286
Tijd voor een mt8 blok in Olaf stijl? :p
 
TECstar 13-9-2010 0:57 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Tijd voor een mt8 blok in Olaf stijl? :p


zonder beun in je blok ben je geen echte fries!
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Saknet 13-9-2010 1:20 Print reply

Posts: 10355

kan je zo al vertellen dat ie simpelweg te warm geworden is

benzine heeft ook koelende eigenschap op de cilinderwand wist je dat?


 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
ikkejw 13-9-2010 16:14 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
afbeelding
kan je zo al vertellen dat ie simpelweg te warm geworden is

benzine heeft ook koelende eigenschap op de cilinderwand wist je dat?



ja daar was ik achter, na dat incident had ik er een nieuwe zuiger in gelegd en een 20 maten grotere sproeier.

maar na 10 km rijden is nu ineens de helft van de zuigerveer verdwenen.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Tijd voor een mt8 blok in Olaf stijl? :p



ik heb toevallig nog een setje goeie MT8 carters liggen, plus een complete mtx 6bak, en een spelingsvrije H100 krukas...
 
Preserve nature - Always wear a helmet
ikkejw 13-9-2010 17:02 Print reply

Posts: 9886
net ff bij jouke geweest, hij zou het zuigerveerslotje ff verplaatsen en dan moet het weer goed zijn
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Sypie_Honda 13-9-2010 17:35 Print reply

Posts: 13830
is een H100 as anders als een gewone MB8?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 13-9-2010 18:45 Print reply

Posts: 34928
beter dump je die kut imi bij het oud ijzer en fix je die MT8 cilinder die je van me krijgt.. dan heb je tenminste iets van een fatsoenlijk koppel
 
giggitybyte
ikkejw 13-9-2010 19:01 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
is een H100 as anders als een gewone MB8?



geen flauw idee, er staat 168 op de drijfstang en bij mijn weten is dat H100. zal wel gewoon hetzelfde zijn, maar het klinkt 20% cooler
 
Preserve nature - Always wear a helmet
ikkejw 20-10-2010 18:48 Print reply

Posts: 9886
vandaag een pakketje binnen gekregen...















 
Preserve nature - Always wear a helmet

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 41 van 44
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved