ikkejw |
31-8-2010 16:58 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Han -
ja dat is best funest voor je blok
En nou weer helemaal in ori staat maken? (zou wel grappig zijn)
ik neem aan dat je men motto kent: functie boven uiterlijk. ofwel ik ga geen cent aan het uiterlijk besteden.
het frame is trouwens flink verlast bij de achterveerophanging (is mee gesprongen wss), dus kappen gaan er sowieso nooit weer op passen.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
- Han - |
31-8-2010 17:06 |
Posts: 9667 |
aah dat is jammer.
|
|
<10.000 posts |
|
ikkejw |
31-8-2010 17:53 |
Posts: 9886 |
kop hek eraf, cilinder ziet er nog niet eens zo heel raar uit. geen dikke krassen ofzo, alleen een dikke plak aangekoekte aluminium boven de uitlaatpoort.
zuigertje ziet er van boven ook nog goed uit, geen sporen van detonatie ofzo. denk dus niet dat het komt doordat ik de cdi verbouwd hebt.
bougie is wel wat aan de lichte kant, geel bijna toch apart, hij stotterde heel erg voor de powerband en startte altijd in 1 kick, meestal nog zonder choke ook.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
31-8-2010 18:39 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
kop hek eraf, cilinder ziet er nog niet eens zo heel raar uit. geen dikke krassen ofzo, alleen een dikke plak aangekoekte aluminium boven de uitlaatpoort.
zuigertje ziet er van boven ook nog goed uit, geen sporen van detonatie ofzo. denk dus niet dat het komt doordat ik de cdi verbouwd hebt.
bougie is wel wat aan de lichte kant, geel bijna toch apart, hij stotterde heel erg voor de powerband en startte altijd in 1 kick, meestal nog zonder choke ook.
zoals ik al eerder zei, Gasnaald veranderen.. en dan niet kwa standje maar andere gasnaald.
deed m'n MTX immers eerst ook.. nu nog steeds een beetje alleen ik kon het wel iets verhelpen met de stand van de gasnaald.
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
2-9-2010 20:43 |
Posts: 9886 |
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
3-9-2010 22:48 |
Posts: 34928 |
oplossing voor je probleem :
NS1 blok monteren
|
|
giggitybyte |
|
Henk-88 |
4-9-2010 0:29 |
Posts: 26703 |
Wat voor olie had je
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
rik hulkenberg |
4-9-2010 1:16 |
Posts: 10029 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
oplossing voor je probleem :
NS1 blok monteren
klote 2 takt lang leven 4 takt
|
|
|
|
mtx-motard |
4-9-2010 3:59 |
Posts: 14947 |
even schuurpapiertje er doorheen. zgan
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
ikkejw |
4-9-2010 14:48 |
|
Stiffmeister |
4-9-2010 17:09 |
|
ikkejw |
5-9-2010 3:40 |
Posts: 9886 |
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
ikkejw |
12-9-2010 5:38 |
Posts: 9886 |
defect
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Marcooow |
12-9-2010 8:15 |
Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
defect
whats wrong?
|
|
faster than a bullet! |
|
ikkejw |
12-9-2010 17:00 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]
whats wrong?
compressie kwijt
heb gister 8km moeten lopen met dat stomme ding
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
TECstar |
13-9-2010 0:12 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
compressie kwijt
heb gister 8km moeten lopen met dat stomme ding
9/10 is die kapot of niet dan? :P
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
kenny77 |
13-9-2010 0:14 |
Posts: 29286 |
Tijd voor een mt8 blok in Olaf stijl? :p
|
|
|
|
TECstar |
13-9-2010 0:57 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Tijd voor een mt8 blok in Olaf stijl? :p
zonder beun in je blok ben je geen echte fries!
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
Saknet |
13-9-2010 1:20 |
Posts: 10355 |
kan je zo al vertellen dat ie simpelweg te warm geworden is
benzine heeft ook koelende eigenschap op de cilinderwand wist je dat?
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
ikkejw |
13-9-2010 16:14 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
afbeelding
kan je zo al vertellen dat ie simpelweg te warm geworden is
benzine heeft ook koelende eigenschap op de cilinderwand wist je dat?
ja daar was ik achter, na dat incident had ik er een nieuwe zuiger in gelegd en een 20 maten grotere sproeier.
maar na 10 km rijden is nu ineens de helft van de zuigerveer verdwenen.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Tijd voor een mt8 blok in Olaf stijl? :p
ik heb toevallig nog een setje goeie MT8 carters liggen, plus een complete mtx 6bak, en een spelingsvrije H100 krukas...
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
ikkejw |
13-9-2010 17:02 |
Posts: 9886 |
net ff bij jouke geweest, hij zou het zuigerveerslotje ff verplaatsen en dan moet het weer goed zijn
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Sypie_Honda |
13-9-2010 17:35 |
Posts: 13830 |
is een H100 as anders als een gewone MB8?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Frysk |
13-9-2010 18:45 |
Posts: 34928 |
beter dump je die kut imi bij het oud ijzer en fix je die MT8 cilinder die je van me krijgt.. dan heb je tenminste iets van een fatsoenlijk koppel
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
13-9-2010 19:01 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
is een H100 as anders als een gewone MB8?
geen flauw idee, er staat 168 op de drijfstang en bij mijn weten is dat H100. zal wel gewoon hetzelfde zijn, maar het klinkt 20% cooler
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
ikkejw |
20-10-2010 18:48 |
Posts: 9886 |
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|