Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Ducttape MT van ikkejw

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1186 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Ducttape MT van ikkejw
Geplaatst door ikkejw op 15-3-2007 19:21
Hits Deze gallery is 59922 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MT (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/grijs / 1986
Opgegeven max. vermogen 10 pk / 7 kW
Opgegeven max. snelheid 100 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
zo is ie nu [Toon slechts deze afbeelding]
beun! [Toon slechts deze afbeelding]
zo was ie ook [Toon slechts deze afbeelding]
skebaapm [Toon slechts deze afbeelding]
voorkant [Toon slechts deze afbeelding]
binnenspatbord [Toon slechts deze afbeelding]
carb + filter [Toon slechts deze afbeelding]
a [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 30 van 44
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 42, 43, 44Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ikkejw 3-2-2009 18:01 Print reply

Posts: 9886
ik wou em eigenlijk eerst ff aan het stotteren krijgen, en vanaf daar naar beneden werken. maar jouke had geen grotere sproeiers dan 235

volgens jouke knijpt de uitlaat em gigantisch, die luhao's zijn van vrij dik staal, hebben weinig volume, en er zit een schot net na de expansie waardoor ie zijn warmte niet goed kwijt kan. hij kon ook wel eens te veel compressie hebben door de 50cc kop, daardoor wordt ie ook een stuk warmer. een andere gasnaald zou ook een heel stuk schelen.

daarnaast is de standaard gasnaald die in 24mm mikuni zit is erg stomp en dat komt de gasreactie enzo niet echt ten goede. ik zal em binnenkort eens goed scherp slijpen en kijken of het helpt.

ik wou ook een powerbox gaan maken, kheb nu een beste dip voor de powerband, wil wel eens weten of het echt werkt

heeft iemand trouwens nog een proma pijpje voor MT liggen?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 3-2-2009 18:37 Print reply

Posts: 34930
scherp slijpen die gasnaald :P

ik heb proma 70 voor MTX-SH liggen gewoon dat expansie op je voorbocht lassen zodat ie mooi overeen komt met MT
 
giggitybyte
Henk-88 3-2-2009 18:39 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
ik wou ook een powerbox gaan maken, kheb nu een beste dip voor de powerband, wil wel eens weten of het echt werkt



Zo'n rubberen Malossi-geval?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Frysk 3-2-2009 18:57 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Zo'n rubberen Malossi-geval?



nee gewoon zelf 1 maken
 
giggitybyte
ikkejw 3-2-2009 19:10 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
scherp slijpen die gasnaald :P

ik heb proma 70 voor MTX-SH liggen gewoon dat expansie op je voorbocht lassen zodat ie mooi overeen komt met MT



jouke zei dat juist de voorbocht en eindconus de grootste begrenzers zijn
 
Preserve nature - Always wear a helmet
johankreidlerman 3-2-2009 19:14 Print reply

Posts: 3693
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



jouke zei dat juist de voorbocht en eindconus de grootste begrenzers zijn

zelf wat maken , ik heb hier nog wel een 70cc expansie liggen (onderlangs )
 
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P
Frysk 3-2-2009 19:14 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



jouke zei dat juist de voorbocht en eindconus de grootste begrenzers zijn


ah juist
naja dan m'n hele MTX uitlaat aanpakken denks ?
 
giggitybyte
ikkejw 3-2-2009 23:44 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


ah juist
naja dan m'n hele MTX uitlaat aanpakken denks ?



ja of gewoon een proma voor MT scoren.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 3-2-2009 23:55 Print reply

Posts: 34930
he ik heb net een paar foto's gemaakt van het monster





 
giggitybyte
ikkejw 4-2-2009 0:04 Print reply

Posts: 9886
heb je em onder het afdakje vandaan gehaald?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 4-2-2009 0:05 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
heb je em onder het afdakje vandaan gehaald?


net ff 3 minuten voor de foto

wist btw precies dat je dat zou zeggen he

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 4-2-2009 om 0:05 uur.
 
giggitybyte
kenny77 4-2-2009 0:06 Print reply

Posts: 29286
blokje ziet er nu veels te netjes uit.
 
ikkejw 4-2-2009 0:20 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
blokje ziet er nu veels te netjes uit.



je zou em eens in het echt moeten zien
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 4-2-2009 0:22 Print reply

Posts: 34930
ja kenny
beter kom je @ Damwoude of Jubbega
 
giggitybyte
kenny77 4-2-2009 10:28 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



je zou em eens in het echt moeten zien


Maar de carburateur blinkt gewoon op de foto.

Nee hoor hij krijgt er gewoon een hot erbij.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ja kenny
beter kom je @ Damwoude of Jubbega


In mei kom ik naar jubbega bij de sprint.


 
TECstar 4-2-2009 10:29 Print reply

Posts: 4664
wneer wordtie nau eigenlijk weer een andre kleur?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Derbi-Olaf 4-2-2009 10:41 Print reply

Posts: 14999
heb je nu een ... een wegband achter ?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
TECstar 4-2-2009 10:43 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
heb je nu een ... een wegband achter ?

nu jet zegt lijkt er verdomd veel op
leg is uit jw
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
ikkejw 4-2-2009 10:43 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
heb je nu een ... een wegband achter ?

ja

dat was de enige 16 inch band die de brommerboer nog had liggen
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Derbi-Olaf 4-2-2009 10:45 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]

ja

dat was de enige 16 inch band die de brommerboer nog had liggen

je beseft toch wel dat ik nu serieus twijfel of ik nog wel hot stem hea!
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
ikkejw 4-2-2009 10:48 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

je beseft toch wel dat ik nu serieus twijfel of ik nog wel hot stem hea!



voor een wegband heeft ie aardig wat profiel hoor

niet van die wannabe slicks zoals onder elke senda zitten
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Derbi-Olaf 4-2-2009 10:53 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



voor een wegband heeft ie aardig wat profiel hoor

niet van die wannabe slicks zoals onder elke senda zitten

mijn achterband op de derbi GPR heeft nog meer profiel
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
TECstar 4-2-2009 10:53 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



voor een wegband heeft ie aardig wat profiel hoor

niet van die wannabe slicks zoals onder elke senda zitten


oh dust is niet zo erg als die bandjes van johnny onder zn mtx?


dan valt het nog mee!
maar koop wel weer snel een dikke spaaiband!

Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 4-2-2009 om 10:56 uur.
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Frysk 4-2-2009 12:09 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

mijn achterband op de derbi GPR heeft nog meer profiel



denk het niet profiel op Jw's band is 1cm diep ofzo
 
giggitybyte
Derbi-Olaf 4-2-2009 12:16 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



denk het niet profiel op Jw's band is 1cm diep ofzo



zeker?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 30 van 44
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 42, 43, 44Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved