Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - bmw 325ix

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1289 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery bmw 325ix
Geplaatst door Arjanus op 3-3-2007 21:02
Hits Deze gallery is 32644 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Antraciet zwart / 1987
Opgegeven max. vermogen 170 pk / 125 kW
Opgegeven max. snelheid 215 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
bmw @ zandvoort [Toon slechts deze afbeelding]
interieur [Toon slechts deze afbeelding]
nurburgring [Toon slechts deze afbeelding]
nog een keer @ zandvoort [Toon slechts deze afbeelding]
nog 1 op zandvoort van harrie [Toon slechts deze afbeelding]
op de nordschleife - nurburgring [Toon slechts deze afbeelding]
filmpie op de nurburgring [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 8 van 26
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Blukaap2 3-6-2007 20:00 Print reply

Posts: 9953
Gewoon compressor dr op, 0,7 bar en op 98 gaan rijden, blijft vast wel heel :P
Of gas inbouwen
 
Stoere brommers
Japs 3-6-2007 20:02 Print reply

Posts: 1285
Dit model in M3 is gruwelijk, ik ken iemand die had dat, 4 cillinder 200 pk en dikke wielranden, echt een mooi bak, ik geef jou ook hot omdat et bmw is
 
FF5 - Family Force 5
Arjanus 3-6-2007 20:09 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Gewoon compressor dr op, 0,7 bar en op 98 gaan rijden, blijft vast wel heel :P
Of gas inbouwen


naja volgens mij wordt er bij de meeste e30`s met turbo niks aan de zuigers gedaan , hooguit een andere koppakking enz en motormanagement en benzine toevoer , volgens mij moeten ze er dan wel tegen kunnen , compressoren zie je niet zo vaak
 
lieber nurburgring als ehering
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-6-2007 20:14 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]


naja volgens mij wordt er bij de meeste e30`s met turbo niks aan de zuigers gedaan , hooguit een andere koppakking enz en motormanagement en benzine toevoer , volgens mij moeten ze er dan wel tegen kunnen , compressoren zie je niet zo vaak


met trekkertrek worden de originele zuiger bewerkt door en sleuven in te vrezen waar de olie in komt en blijkbaar beter koeld.

das goedkoop en effectief
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Leen 3-6-2007 20:16 Print reply

Posts: 26877
ja maar trekkerzuigers zijn een stukje steviger uitgevoerd als autozuigers.
als je in een autozuiger sleuven freest gaat ie nogal kapot :P
 
mcdronkz 3-6-2007 20:16 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


met trekkertrek worden de originele zuiger bewerkt door en sleuven in te vrezen en blijkbaar beter koeld.

das goedkoop en effectief


Bij echte auto's passen ze die techniek ook toe op de cilinders.
 
Leen 3-6-2007 20:17 Print reply

Posts: 26877
sinds waneer zijn kevers oliegekoeld?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-6-2007 20:18 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Bij echte auto's passen ze die techniek ook toe op de cilinders.



mijn brommobiel hebt dat ook
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mcdronkz 3-6-2007 20:18 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
sinds waneer zijn kevers oliegekoeld?


Lees de quote eens goed.

En ik heb wel degelijk een oliekoeler :P.
 
Arjanus 3-6-2007 20:22 Print reply

Posts: 9073
hier een voorbeeld van een nederlander die een turbo op zen e30 heeft gezet maar die heeft ook alleen de koppakking verandert

http://wp1016621.wp0...st/f01424/f01424.htm

zo kan ik er nog wel 10 laten zien , blijkbaar kunnen die m20 blokken daar toch wel tegen

edit : ja bij extreme turbo`s met iets van 500 pk wordt het een ander verhaal natuurlijk :P

Dit bericht is gewijzigd door Arjanus op 3-6-2007 om 20:25 uur.
 
lieber nurburgring als ehering
Leen 3-6-2007 20:27 Print reply

Posts: 26877
ooohw, compressor ombouw is dan een eitje.
 
Arjanus 3-6-2007 20:36 Print reply

Posts: 9073
ok , nu nog iemand vinden die tijd over heeft

zal best een keer tijd worden , ding is te langzaam , k`wordt zelfs ingehaald door een caddy op de ring
 
lieber nurburgring als ehering
mcdronkz 3-6-2007 20:58 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
zal best een keer tijd worden , ding is te langzaam , k`wordt zelfs ingehaald door een caddy op de ring


Daar is een logische verklaring voor.

 
Leen 3-6-2007 21:01 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Daar is een logische verklaring voor.



Zoals?
 
Arjanus 3-6-2007 21:03 Print reply

Posts: 9073
zal wel een opel 16 v ingelegen hebben
 
lieber nurburgring als ehering
mcdronkz 3-6-2007 21:13 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]


Zoals?


Ik hoef je toch niet naar de basisschool te sturen om te leren van welk merk die caddy is ?!
 
Leen 3-6-2007 21:25 Print reply

Posts: 26877


ongetwijfeld.
 
mcdronkz 3-6-2007 21:30 Print reply

Posts: 32777
VW for life

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 3-6-2007 om 21:30 uur.
 
-Wheelie-Johie- 5-6-2007 0:19 Print reply

Posts: 2814
is dat niet eng, voor de eerste x op zoon racebaan?

lijkt me wel een aparte ervaring
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Leen 5-6-2007 0:19 Print reply

Posts: 26877
eerste rondje dat ie de ring op ging zat ik naast em, na 5 bochten traptie em al door de rem heen

dus dat was wel spannend ja.

dr zat nog een beetje lucht in de link voorremklauw.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 5-6-2007 om 0:20 uur.
 
Arjanus 5-6-2007 12:58 Print reply

Posts: 9073
naja , als je het niet probeert kom je er ook niet achter he

maarreh , waarom ga je niet mee de volgende keer met je e30 ?
kun je zo meerijden , je woont toch vlakbij , kun je ook een keer over de nordschleife
 
lieber nurburgring als ehering
Tzr Madness 5-6-2007 14:19 Print reply

Posts: 4656
not
 
-Wheelie-Johie- 18-6-2007 23:48 Print reply

Posts: 2814
jij hebt echt geen - 60 hoor! ik denk eerder -30 ofzo!
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Arjanus 18-6-2007 23:52 Print reply

Posts: 9073
nou mijn wielen liggen verder in de wielkasten als die van jou
en jij heb ook nog eens een maat grotere velgen dus ik denk wel dat ie iets lager ligt
 
lieber nurburgring als ehering
-Wheelie-Johie- 19-6-2007 0:00 Print reply

Posts: 2814
lieve schat, mijn bandomtrek is hetzelfde als jou dus daar moet je naar kijken... en jouw bmw is 100kg !!! zwaarder als die van mij!


 
trots BMW e30 325i eigenaar

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 8 van 26
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved