Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - bmw 325ix

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1153 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery bmw 325ix
Geplaatst door Arjanus op 3-3-2007 21:02
Hits Deze gallery is 32916 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Antraciet zwart / 1987
Opgegeven max. vermogen 170 pk / 125 kW
Opgegeven max. snelheid 215 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
bmw @ zandvoort [Toon slechts deze afbeelding]
interieur [Toon slechts deze afbeelding]
nurburgring [Toon slechts deze afbeelding]
nog een keer @ zandvoort [Toon slechts deze afbeelding]
nog 1 op zandvoort van harrie [Toon slechts deze afbeelding]
op de nordschleife - nurburgring [Toon slechts deze afbeelding]
filmpie op de nurburgring [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 17 van 26
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

mcdronkz 8-9-2007 19:56 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Degene die het hoogste bied mag als 1e meerijden

Starting bid = 10euro :-P


Als ik in dat aftandse hok van je stap wil ik geld toe hebben vriend.
 
Leen 8-9-2007 19:57 Print reply

Posts: 26877
als je crasht krijg je een tientje ed.
 
Arjanus 8-9-2007 19:58 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
als je crasht krijg je een tientje ed.


die hij vervolgens bij mij in kan leveren wegens een verloren weddenschap :P
 
lieber nurburgring als ehering
steven-o 8-9-2007 20:05 Print reply

Posts: 953
lijpe velgen ouwe, was het enigste minpuntje imo
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
Arjanus 8-9-2007 20:20 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steven-o
lijpe velgen ouwe, was het enigste minpuntje imo


klopt, hij is er een stuk op vooruit gegaan, nu nog ooit een keer fatsoenlijk vermogen en hij is af :P
 
lieber nurburgring als ehering
crossgek - Forum en Sales Moderator 8-9-2007 20:45 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]


klopt, hij is er een stuk op vooruit gegaan, nu nog ooit een keer fatsoenlijk vermogen en hij is af :P


overblazen idee overboord ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Blukaap2 8-9-2007 20:49 Print reply

Posts: 9972
Nee, alleen nu wil ie het volgens mij met tandwielen gaan doen ipv met schoepen.
 
Stoere brommers
RickvanDuin 8-9-2007 20:53 Print reply
Posts: 464
volgens mij op marktplaats, turbo kitje, wel veel werk maar wel leuk vermogen als je het niet sloopt natuurlijk...

 
Arjanus 8-9-2007 20:57 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


overblazen idee overboord ?


hmm ligt eraan, denk het wel aangezien ik steeds vaker het circuit ermee op ga

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Nee, alleen nu wil ie het volgens mij met tandwielen gaan doen ipv met schoepen.


klopt compressor is leuker , dan heeft ie onderin tenminste iets meer kracht , 3,5 liter blok is ook leuk en goedkoper

maargoed, eerst maar eens kijken hoe lang dit blokje het nog volhoud, want op zo`n oud blok ga ik geen compressor beunen
 
lieber nurburgring als ehering
Mopar 8-9-2007 20:59 Print reply

Posts: 4772


Volgens mij hou je een mini op, en een oud wit voor-oorlogs auto-mobieltje wil er ook langs...

*gosh, kijk mij*





sorry
 
Mopar 8-9-2007 21:01 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]


hmm ligt eraan, denk het wel aangezien ik steeds vaker het circuit ermee op ga

[...]


klopt compressor is leuker , dan heeft ie onderin tenminste iets meer kracht , 3,5 liter blok is ook leuk en goedkoper

maargoed, eerst maar eens kijken hoe lang dit blokje het nog volhoud, want op zo`n oud blok ga ik geen compressor beunen


oja, 3,5liter...

En nu is ineens veel cilinder inhoud wel leuk he ?

ja, 2 liter dit en dat, blablabla !!!!

geef maar gewoon toe dat meer liters leuker is..
 
Arjanus 8-9-2007 21:01 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
afbeelding

Volgens mij hou je een mini op, en een oud wit voor-oorlogs auto-mobieltje wil er ook langs...

*gosh, kijk mij*





sorry


als je verstand had gehad , had je kunnen zien dat ik ze zojuist via de buitenkant ingehaald had , maarja

overigens durf ik best te bekennen dat ik wel eens ingehaald ben door een mini, iets wat jou meerdere malen zou gebeuren als je daar rond had gereden waarschijnlijk :P


 
lieber nurburgring als ehering
Arjanus 8-9-2007 21:04 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


oja, 3,5liter...

En nu is ineens veel cilinder inhoud wel leuk he ?

ja, 2 liter dit en dat, blablabla !!!!

geef maar gewoon toe dat meer liters leuker is..


euh nee, maar dat is gewoon goedkoper als een compressor of turbo en levert bijna net zoveel pk`s (of meer)

niet dat ik dat nodig heb om jou bij te houden maargoed
 
lieber nurburgring als ehering
Erik 39 8-9-2007 21:04 Print reply

Posts: 15088
Dus je rij nog wel eens opt circuit met dat ding? Hoe lang doe je met een setje bandjes?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
crossgek - Forum en Sales Moderator 8-9-2007 21:06 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]


euh nee, maar dat is gewoon goedkoper als een compressor of turbo en levert bijna net zoveel pk`s (of meer)

niet dat ik dat nodig heb om jou bij te houden maargoed


met compressor of turbo heb je geen extra gewicht in de neus.

maja ook niet zown breed vermogen als als een grote ongeblazen motor
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Arjanus 8-9-2007 21:07 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Dus je rij nog wel eens opt circuit met dat ding? Hoe lang doe je met een setje bandjes?


ik heb 3000 km geleden voor het eerst nieuwe bandjes gekocht en die hebben inmiddels zo`n 200 km circuit gezien maar ze beginnen al wel een beetje op te rullen :P
ik denk dat ze met 15 a 20.000 km ze wel weg zullen zijn (of eerder)
gelukkig plakken ze wel als de neten, dus ze zijn het geld wel waard

daarvoor zaten er hele harde michelins op, die sleten bijna niet maar hadden ook 0,0 grip


 
lieber nurburgring als ehering
Erik 39 8-9-2007 21:08 Print reply

Posts: 15088
Ding wordt iig goed gebruikt
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Mopar 8-9-2007 21:09 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]


euh nee





oke *ahum*



Anyway, als een 3,5liter goedkoper is moet je dat natuurlijk gewoon doen
Heb je later ook meer uitbouw mogenlijkheden, of je doet het meteen als je het blok toch in je handen hebt... andere nokkenas erin zou ik dan persoonlijk meteen doen.
Kost niet veel, en geeft je veel vermogen

Ik weet niet hoe dat bij een BMW zit, maar vergeet ook niet dat je misschien wel een ander differentieel erin moet hebben (sterker) en willicht zwaardere verhoudingen.
Misschien ook nog wel andere shocks als het blok veel zwaarder is als je nu hebt..
 
Arjanus 8-9-2007 21:10 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


met compressor of turbo heb je geen extra gewicht in de neus.

maja ook niet zown breed vermogen als als een grote ongeblazen motor


daarom, en ik vind het hoge toeren gejank van een bmw zes in lijn juist zo mooi
met een turbo/compressor gaat dat niet zo , dus moet je dan wel naar een 3,5 blok, ook al is die iets zwaarder
 
lieber nurburgring als ehering
Arjanus 8-9-2007 21:15 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Anyway, als een 3,5liter goedkoper is moet je dat natuurlijk gewoon doen
Heb je later ook meer uitbouw mogenlijkheden, of je doet het meteen als je het blok toch in je handen hebt... andere nokkenas erin zou ik dan persoonlijk meteen doen.
Kost niet veel, en geeft je veel vermogen

Ik weet niet hoe dat bij een BMW zit, maar vergeet ook niet dat je misschien wel een ander differentieel erin moet hebben (sterker) en willicht zwaardere verhoudingen.
Misschien ook nog wel andere shocks als het blok veel zwaarder is als je nu hebt..


bmw is verheen plug en play , als je een m5 3.5 blok pakt hoef je niks meer aan te doen , die heeft van zich eigen al 300 pk
diff enz kan tot een pk of 400 makkelijk trekken
alleen paar andere motorsteunen en een beetje prutswerk voor de cardanas en carterpan volgens mij

alleen zijn die blokken vrij prijzig, goedkoper is een normale 3.5 met ong 220 pk, daar valt nog wel wat meer uit te halen iig :P

 
lieber nurburgring als ehering
Blukaap2 8-9-2007 21:22 Print reply

Posts: 9972
Ik zou dr een S14 blok met compressor in frommelen, dan heb je een leuke auto.

Maar hoeveel meer weegt zo'n M50 blok tov een M20 ?
Want ik zou echt niet meer gewicht in de neus gaan leggen.
 
Stoere brommers
Leen 8-9-2007 21:23 Print reply

Posts: 26877
onzin, die alu blokken wegen niks.

ze hangen ook volledig gietijzeren 6 cilinders in manta's voor de rallysport, dus een volledig alu 6 cil in een bmw moet toch geen probleem zijn
 
Mopar 8-9-2007 21:24 Print reply

Posts: 4772
ik wou net zeggen, zoveel kan zo'n blokje nooit wegen
 
Arjanus 8-9-2007 21:24 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Ik zou dr een S14 blok met compressor in frommelen, dan heb je een leuke auto.

Maar hoeveel meer weegt zo'n M50 blok tov een M20 ?
Want ik zou echt niet meer gewicht in de neus gaan leggen.


valt echt mee, dingen zijn vrij licht gebouwd, ik dacht iets van 30-40 kg ofzo, daar merk je niet zo veel van

s14 is idd leuk maar wel iets gevoeliger en zeker prijziger :P
 
lieber nurburgring als ehering
rubbert 8-9-2007 22:58 Print reply

Posts: 8825
echt vette bak, je moet alleen ff wat sneller leren schakelen
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 17 van 26
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved