Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - RS50 van BIET

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 846 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery RS50 van BIET
Geplaatst door BIET op 16-2-2007 21:16
Hits Deze gallery is 29065 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Aprilia RS50 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rossifumi / 2000
Opgegeven max. vermogen 20 pk / 15 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Acra vs. Bidalot [Toon slechts deze afbeelding]
Onderweg naar BM2k7 [Toon slechts deze afbeelding]
En zo zag ie er uit voordat ik hem ging ... [Toon slechts deze afbeelding]
Mooi standpunt vind ik. [Toon slechts deze afbeelding]
Manston bewerkt door De Jager. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina

Pagina 9 van 20
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

daanmtx 31-3-2007 14:14 Print reply

Posts: 3759
Ik had op de rx van Daniel ook moeite met schakelen, je moet je voet zó ver omhoog zetten omdat de verhoudingen van de gehele brommer klein zijn als je tzr gewend bent.
 
Honda VFR400R
Nouwk 31-3-2007 14:17 Print reply

Posts: 4242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Op motorbeurs stond ook een rx, vond wel klein dingetje als zo vergeleke met mijn rs...


@Noewk :
Dat rijd wel kut dan ja . Dat had ik ook toen ik laatst stoned na huis fietste met mij fiets, stonde me bande bijna leeg, fietste ik naast de weg, mar dat had ik al1 nie door

@ daan :
tzzz, ik ben ook klein, mar rs past mij beter, zat donderdag nog op een rx, mar voel me zo opgevouwe

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 31-3-2007 om 14:15 uur.


Hehe joah, toen ik glijdend een bochtje/bruggetje over ging vond ik het toch maar eens tijd er even naar te kijken.. En twas wel wat anders dan ie 2.3 en 2.7

Mwah, ik voel me op rs en rx even groot/klein, niet opgevouwen ofzo, ik vind alleen m'n rx qua zitje wat minder 'plat/recht' zeg maar (jaja vaag) zitten als een Rs.. Maar ik wilde eerst zelf ook een Rs mja

@ Daan, haha, tis maar wat je gewend bent Ik moet zelfs mn voetjes van stepjes halen om te schakelen/remmen, omdat ik er niet echt bij kan als ik voetjes op stepjes hou

Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 31-3-2007 om 14:18 uur.
 
BIET 31-3-2007 14:19 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
[...]


Hehe joah, toen ik glijdend een bochtje/bruggetje over ging vond ik het toch maar eens tijd er even naar te kijken.. En twas wel wat anders dan ie 2.3 en 2.7

Mwah, ik voel me op rs en rx even groot/klein, niet opgevouwen ofzo, ik vind alleen m'n rx qua zitje wat minder 'plat/recht' zeg maar (jaja vaag) zitten als een Rs.. Maar ik wilde eerst zelf ook een Rs mja

@ Daan, haha, tis maar wat je gewend bent Ik moet zelfs mn voetjes van stepjes halen om te schakelen/remmen, omdat ik er niet echt bij kan als ik voetjes op stepjes hou

Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 31-3-2007 om 14:18 uur.

Mjah je hebt wel meer van die vage omschrijvingen, net als dat rx wellis gaat ´bokken´ .

Voeten van stepjes hale
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
jd boer 31-3-2007 14:22 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
[...]


Hehe joah, toen ik glijdend een bochtje/bruggetje over ging vond ik het toch maar eens tijd er even naar te kijken.. En twas wel wat anders dan ie 2.3 en 2.7

Mwah, ik voel me op rs en rx even groot/klein, niet opgevouwen ofzo, ik vind alleen m'n rx qua zitje wat minder 'plat/recht' zeg maar (jaja vaag) zitten als een Rs.. Maar ik wilde eerst zelf ook een Rs mja

@ Daan, haha, tis maar wat je gewend bent Ik moet zelfs mn voetjes van stepjes halen om te schakelen/remmen, omdat ik er niet echt bij kan als ik voetjes op stepjes hou

Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 31-3-2007 om 14:18 uur.


voeten van stepjes halen tering wist wel dat je een kabouter was

rijd die al goed adriaan ?
 
rs1sprintuhr
BIET 31-3-2007 14:23 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jd boer
[...]


voeten van stepjes halen tering wist wel dat je een kabouter was

rijd die al goed adriaan ?

adriaan . Als je tege mij hebt.... neej, moet eerst nieuwe koppakking doen enzow, dana ga ik al afstelle, mar toen ik gister ff goede hoeveelheid gas te pakke had datie nie te rijk liep ging ie wel vliege toen ik van z´n 1 naar 2 ging
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Nouwk 31-3-2007 14:23 Print reply

Posts: 4242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Mjah je hebt wel meer van die vage omschrijvingen, net als dat rx wellis gaat ´bokken´ .

Ja, dat doet ie nu niet meer, maar ze begrepen me eindelijk

Voeten van stepjes hale


Ja, kleine voetjes, maat 37 is de bom

Btw gister iemand tegen Rx aangezeten/gelopen, tegen spiegel, was zover doorgeklapt dat dr een barstje in mn voorkap zit :/

Maar gister zowieso vage dag met Rx, start brommer, zet hem in zn een, klaptie naar voren en brommer uit :/ Juist..


 
BIET 31-3-2007 14:25 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
[...]


Ja, kleine voetjes, maat 37 is de bom

Btw gister iemand tegen Rx aangezeten/gelopen, tegen spiegel, was zover doorgeklapt dat dr een barstje in mn voorkap zit :/

Maar gister zowieso vage dag met Rx, start brommer, zet hem in zn een, klaptie naar voren en brommer uit :/ Juist..



euw, dat heb ik ook wellis alstie nog koud is .

Tsss, vinde mense dat mij maat 41,5 klein is
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
jd boer 31-3-2007 14:26 Print reply

Posts: 6005
lol mijne vliegt ook

hmm 38 41,5 tering

kom ik aan met me 48
 
rs1sprintuhr
BIET 31-3-2007 14:28 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jd boer
lol mijne vliegt ook

hmm 38 41,5 tering

kom ik aan met me 48

Ken iemand die 52 heeft
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
jd boer 31-3-2007 14:29 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Ken iemand die 52 heeft


die waait in iedergeval niet om
 
rs1sprintuhr
BIET 31-3-2007 14:30 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jd boer
[...]


die waait in iedergeval niet om

neui, mar hijs ook heel eind bove de 2 meter....

Ik waaide laatst met gooimieting wel bijna om
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Remco RS 31-3-2007 20:00 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
[...]


Ja, kleine voetjes, maat 37 is de bom

Btw gister iemand tegen Rx aangezeten/gelopen, tegen spiegel, was zover doorgeklapt dat dr een barstje in mn voorkap zit :/

Maar gister zowieso vage dag met Rx, start brommer, zet hem in zn een, klaptie naar voren en brommer uit :/ Juist..



een klevende koppeling is dat

@ joost: ja, dat is een heel normale maat

 
BIET 1-4-2007 1:08 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
[...]

een klevende koppeling is dat

@ joost: ja, dat is een heel normale maat


mjah, vooral sins ik m'n mrd koppeling erin heb heeft rs er erg last van, start ik hem voor eerst in z'n 2 en dan wil ie nog ff doorrijde met koppeling in, maar tikje op de voorrem en dan doetie helemaal normaal glukkig
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
OmafietS 11-4-2007 16:03 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tzr Madness
ik wacht met stemmen

totdat jij m wat mooier heb gemaakt , ik vind m een beetje afgeragd uitzien

btw sport demon bande?

Dit bericht is gewijzigd door Tzr Madness op 16-2-2007 om 21:34 uur.




 
steven-o 11-4-2007 16:27 Print reply

Posts: 953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
[...]


Ja, kleine voetjes, maat 37 is de bom

Btw gister iemand tegen Rx aangezeten/gelopen, tegen spiegel, was zover doorgeklapt dat dr een barstje in mn voorkap zit :/

Maar gister zowieso vage dag met Rx, start brommer, zet hem in zn een, klaptie naar voren en brommer uit :/ Juist..





kap kapot zo vervelend altijd als er iets gebeurd terwijl je er niet ben

fiks pakking nou es bietjee
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
Royal Club 11-4-2007 16:27 Print reply

Posts: 60390
rijdie nou al?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
spoorlijncrosser 11-4-2007 16:43 Print reply

Posts: 2687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Ken iemand die 52 heeft


Ik iemand die maat 58 heeft
das echt n enorme reus geloof me (215 was ie en in zomervakantie 12 cm gegroeit en nu waarschijnlijk ngo wel wat) echt n reus

 
ARWIN_honda 11-4-2007 16:44 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steven-o
[...]



kap kapot zo vervelend altijd als er iets gebeurd terwijl je er niet ben

fiks pakking nou es bietjee

das altijd erg lullig , iemand anders maakt wat kapot, en dan hangen ze er ook geen briefje neer
 
Suzuki GSX-R600 K4
steven-o 11-4-2007 16:47 Print reply

Posts: 953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
rijdie nou al?


tegen wie heb je het


 
gpr tekoop! inbox voor foto's
BIET 12-4-2007 14:42 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
rijdie nou al?

gwoon zoals eerst, nog nie meej bezig gweest, volgende week woensdag pas
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Sjeeskees 15-4-2007 3:21 Print reply

Posts: 365
haal dan gelijk die lelijke stickertjes eraf..
 
ovc-sprintteam #4
mblover 15-4-2007 9:52 Print reply

Posts: 5391
GVD
mijn rs loopt al (ongeveer)

ben aan het afstellen,
124 loopt best lekker
en 120 was te klein

dus ff met gasnaald en luchtschroef enzo kloten
als dat niet gaat ff 122 halen mja die hadden ze gisteren niet bij bromhoer...

edit:
en dan zit je op mij te klagen dat er altijd wat is met me broms,
me rs loopt
en me tzr wandelt ook (zo sloom kan je geen lopen noemen :S)

edit2:

straks ff testje rijden enzo kijken of t nu helemaal goed is, en dan kappen erop flikkeren en foto's maken.

edit3:
en binnenkort ff fatsoenlijke bandjes erop,
heb nu van die klote heng shing china rulez niet zooi, zit aan de pilot sporty te denken, wel gewoon ori maten.

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 15-4-2007 om 9:55 uur.
 
Tzr Madness 15-4-2007 10:01 Print reply

Posts: 4656
FF LEKKAH BATSE NOUWHHH!!!!!!!

heb ook pilot sporty nu achter, is wel een aanrader ik wil ook voor!

Dit bericht is gewijzigd door Tzr Madness op 15-4-2007 om 10:03 uur.
 
BIET 15-4-2007 10:42 Print reply

Posts: 22355
@sjeeskees:
hebt zeker leespolio ofzow...

@mblover:
er is nikz met rs, is gewoon nog niet af, woensdag ga ik afmaken... Gasnaald is voor middengebied niet voor in powerband.

@tzr madness:
jah ff paffe in de oto. Sport demons owne .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mblover 15-4-2007 16:45 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
@sjeeskees:
hebt zeker leespolio ofzow...

@mblover:
er is nikz met rs, is gewoon nog niet af, woensdag ga ik afmaken... Gasnaald is voor middengebied niet voor in powerband.

@tzr madness:
jah ff paffe in de oto. Sport demons owne .


Gasnaald is voor half gas je gashandel, niet echt voor een bepaald toeren gebied.

onderin kan je ook volgas geven, en das toch echt op de sproeier.

Maar als ik gewoon rijd en test dan is 124 goed, alleen gasnaald en luchtschroef mogen anders want half gas is het nog niet helemaal lekker. Dalijk wel ff testen.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 9 van 20
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved