Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda mtx sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1110 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda mtx sh
Geplaatst door Custers op 31-1-2007 22:05
Hits Deze gallery is 18766 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MTX-sh (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart/geel / 1987
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 63 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Graven [Toon slechts deze afbeelding]
Bergje [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Custers 6-4-2009 17:03 Print reply

Posts: 4747
Geen idee. Maar als hij een 110 eurocilindro heeft, en ik heb een 125 athena, vind ik het niet logisch, dat ze het een 110 en 125 noemen....
 
Ride like the wind.
alexthegreat 6-4-2009 17:04 Print reply

Posts: 353
MTX <3 hot hot hot
 
men project: MTX Volledig perfect en origineel maken: http://www.brommerforum.nl/projects/detail_main/1318
Custers 7-4-2009 13:29 Print reply

Posts: 4747
Regel jij maar eens, foto's van je mtx
 
Ride like the wind.
maikel-1991 7-4-2009 13:45 Print reply

Posts: 545
athena en eurocilindro zijn ook idd precies het zelfde.. beide 55mm (98 cc) alleen eurocilindro is de oorspronkelijke maker van deze cilinders, athena produceert ze gewoon ook. Het enige verschil schijnt dat eurocilindro iets beter is afgewerkt.. maar nooit het verschil gezien
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
Custers 7-4-2009 13:48 Print reply

Posts: 4747
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maikel-1991
athena en eurocilindro zijn ook idd precies het zelfde.. beide 55mm (98 cc) alleen eurocilindro is de oorspronkelijke maker van deze cilinders, athena produceert ze gewoon ook. Het enige verschil schijnt dat eurocilindro iets beter is afgewerkt.. maar nooit het verschil gezien


Mijn cilinder is wel goed afgewerkt Ik heb toch al gehoord, dat er al wat 125 Athena's zijn vast gelopen, door slechte afwerking.

En ik dacht, dat het 96 cc's waren?
 
Ride like the wind.
maikel-1991 7-4-2009 13:48 Print reply

Posts: 545
96 ook goed
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
Custers 7-4-2009 13:56 Print reply

Posts: 4747
Haha, m'n brommertje is bijna klaar
 
Ride like the wind.
RAYMONDDDD 27-4-2009 15:26 Print reply

Posts: 1299
zeer netjes! hot
 
Custers 27-4-2009 20:04 Print reply

Posts: 4747
dank u
 
Ride like the wind.
Reneetjehh 17-8-2009 18:08 Print reply

Posts: 253
mooi ding je moet alleen je kenteken naar achter buigen..
dat ie in de lijn van je wiel en je spatbord meeloopt das ug keer mooier!
 
t leven is kort dus leef je uit
Custers 18-8-2009 19:46 Print reply

Posts: 4747
Ik buig helemaal niks aan dat ding, want dan is ie door midden. Gaat binnenkort een x de deur uit en dan komt er een nsr denk ik.
 
Ride like the wind.
Voetentje 18-8-2009 21:39 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Custers
Ik buig helemaal niks aan dat ding, want dan is ie door midden. Gaat binnenkort een x de deur uit en dan komt er een nsr denk ik.


Goede beslissing
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
RubenMTX 14-9-2009 19:44 Print reply

Posts: 558
Netjes! Maar "dan maar weer 50cc"? Ben je gepakt?
 
Custers 16-9-2009 11:37 Print reply

Posts: 4747
nee, maar met die 125 athena liep m'n blok de hele tijd naar de klote...

nou kan ik dadelijk rustig rond rijden zonder dat ik ergens stil kom te staan

Dit bericht is gewijzigd door Custers op 16-9-2009 om 11:38 uur.
 
Ride like the wind.
RubenMTX 16-9-2009 11:55 Print reply

Posts: 558
Dat is natuurlijk ook wel handig, maar van 125 naar 50cc... Ik zou het niet graag doen En gewoon 70/80cc moet het toch kunnen hebben?
Maar t'is verstandig hoor
 
Custers 16-9-2009 12:06 Print reply

Posts: 4747
ja kan opzich ook wel, maar nou heb ik zekerheid dat ik kan blijven rijden en ondertussen ga ik m'n 80 blokje fiksen en dan misschien verkopen...

en m'n 80 moet gehoond worden als dat nog kan, want die is toen warm/vast gelopen....

Dit bericht is gewijzigd door Custers op 16-9-2009 om 12:07 uur.
 
Ride like the wind.
TECstar 9-11-2009 21:11 Print reply

Posts: 4664
125cc en maar 63km/u ?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Custers 11-11-2009 20:09 Print reply

Posts: 4747
zit weer 50 cc onder...
 
Ride like the wind.
Stiffmeister 5-2-2010 14:52 Print reply

Posts: 1582
Leuk ding,
Hotje, omdat je Iron Maiden luisterd
 
.. Retro Active
Custers 1-3-2010 16:48 Print reply

Posts: 4747
Hahaha dank u
 
Ride like the wind.
hondansr91 11-5-2010 16:35 Print reply

Posts: 697
Dikke hot!
 
Custers 14-5-2010 11:55 Print reply

Posts: 4747
Dankje
 
Ride like the wind.
Ozz 8-10-2010 10:39 Print reply

Posts: 1259
Wahaa, ik ben ook van 70malossie (120) naar standaard 50 gegaan (70)

Het is fukking saai, fukking traag en rijd ook eigenlijk echt niet lekker. Maar hij rijd, en het blijft rijden :P



verstandige keuze
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
JB1 8-10-2010 10:51 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ozz
Wahaa, ik ben ook van 70malossie (120) naar standaard 50 gegaan (70)

Het is fukking saai, fukking traag en rijd ook eigenlijk echt niet lekker. Maar hij rijd, en het blijft rijden :P



verstandige keuze


120 met een 70cc Malossi voor Honda?

Met BF tellertjoening of wa?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Custers 8-10-2010 11:38 Print reply

Posts: 4747
Volgens mij wel ja. En hard
 
Ride like the wind.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved