Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Volvo 740 GL

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 727 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Volvo 740 GL
Geplaatst door Kees de Jong op 27-11-2006 14:20
Hits Deze gallery is 4447 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Volvo 740 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Beige / 1986
Opgegeven max. vermogen 131 pk / 96 kW
Opgegeven max. snelheid 181 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ADHD-Kutkind 27-11-2006 17:45 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


Ja heb me wel aangemeld bij de volvo 700 club. Andere sugesties?


het gewoone volvo forum www.volvo-forum.nl ikzelf zit dan ook nog bij het volvo 4 serie forum mjah dat is beetje heel erg kansloos voor jou
 
gtc-sander 27-11-2006 17:46 Print reply

Posts: 1384
masterlijke bak
alleen was de 850 net iets beter geweest

 
I'm the man!
Kees de Jong 27-11-2006 17:52 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gtc-sander
masterlijke bak
alleen was de 850 net iets beter geweest



Mja, vindt jij maar eens een 850 met: Airco met climate control, centrale deurvergrendeling, stoelverwarming, elektrische ramen, 4-traps automaat met 3 remversnellingen, breedstralers en een elektrische antenne. Voor 450 euro.

Edit: Daarbij is deze ook nog eens goedkoop in verzekering.

Dit bericht is gewijzigd door k33s op 27-11-2006 om 17:52 uur.
 
7 seconden, of 21 gram
ADHD-Kutkind 27-11-2006 17:56 Print reply

Posts: 1049
mijn 460 komt uit mei 95 staat 170 K op de teller:p enigste luxe dat erin zit is airco, niet eens centrale deurvergrendeling en ook geen elektrische ramen, heb btw wel toerenteller mjah daar heb jij weinig aan met een automaat.

Dit bericht is gewijzigd door ADHD-Kutkind op 27-11-2006 om 17:56 uur.
 
Bruuns 27-11-2006 18:01 Print reply

Posts: 2213
deez had mijn opa ook maaja. dies er niet meer me oma rijd nu mitschubischiet
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Pauluzzz[Furia]Jovinx 27-11-2006 18:02 Print reply

Posts: 924
HOT

ultieme autorodeo bak
 
Blukaap2 27-11-2006 18:04 Print reply

Posts: 9975
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


Mja, vindt jij maar eens een 850 met: Airco met climate control, centrale deurvergrendeling, stoelverwarming, elektrische ramen, 4-traps automaat met 3 remversnellingen, breedstralers en een elektrische antenne. Voor 450 euro.

Edit: Daarbij is deze ook nog eens goedkoop in verzekering.



2 woorden: vijf cilinders

:p

Nee, voor 450 euro is dit echt leuk, iig beter dan het zoveelste afgebeerde golfje/peugeotje/slopeltje
Alleen rijd het wat duurder, maar goed.

 
Stoere brommers
DRD Racing 2006 27-11-2006 18:10 Print reply

Posts: 732
zeer lompe vierkante bak
 
| prorace racert |
Scozzisa 27-11-2006 18:21 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRD Racing 2006
zeer lompe vierkante bak


doch uberchill
 
Stienzemanrobinson 27-11-2006 18:23 Print reply

Posts: 518
zowat de betrouwbaarste auto die er is. Gezien er al een paar volvo's bekend zijn met 1000000 km op de teller
 
Kees de Jong 27-11-2006 23:33 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]


2 woorden: vijf cilinders

:p

Nee, voor 450 euro is dit echt leuk, iig beter dan het zoveelste afgebeerde golfje/peugeotje/slopeltje
Alleen rijd het wat duurder, maar goed.



Ja mooi spul die blokjes, 250 pk uit 2300 cc toch?

Het verbruikt inderdaad wat meer dan een golfje, al is de 1/12 te halen met rustig rijden. Voor de verzekering betaal je 80 euro per jaar dus dat is het probleem niet, alleen die wegenbelasting van 400 euro per jaar is wel vrij duur. Maarja aan de andere kant moet deze nog wel even een kilometer of 400.000 mee kunnen met goed onderhoud.

De auto komt oorspronkelijk uit Zwitserland (Davos), daarom zit deze automaat er ook in, ook is er daar een achteras met sterkere veren en stabilisator onder gegaan. Die man is overleden en toen heeft zijn zoon em geimporteerd naar Nederland, de auto heeft toen jaren stil gestaan en is voor een vriendenprijsje weg gegaan. De hele geschiedenis is dus bekend, dealer onderhouden met alle bonnetjes en boekjes erbij. Dat geeft wel wat zekerheid. De bedoeling is om de auto weer helemaal netjes te krijgen. Pas zijn de motorkap en de zijschermen overgespoten en is er wat schade weg gewerkt, in het voorjaar gaan de velgen er onder uit en worden ze gestraald en gecoat. Motorisch is ie al helemaal na gekeken, als er weer wat meer tijd voor handen is gaat die distibutie er nieuw op aangezien dat zo rond de 120.000 wel een keer nodig is. Ook kunnen nieuwe schrijven en blokjes voor geen kwaad, maarja dit heeft allemaal geen haast. Als het lekker weer is begin ik daar wel aan.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stijn S
zowat de betrouwbaarste auto die er is. Gezien er al een paar volvo's bekend zijn met 1000000 km op de teller


We hebben een 240 estate gehad op lpg(!) met 600.000 km op de teller, toen was ie wel een keer aan revisie toe.

Dit bericht is gewijzigd door k33s op 27-11-2006 om 23:36 uur.

Dit bericht is gewijzigd door k33s op 27-11-2006 om 23:37 uur.
 
7 seconden, of 21 gram
Gertjan 28-11-2006 0:35 Print reply

Posts: 1505
Vette bak
Goedkoop, groot en je bent de man
 
HersenSpinsel 28-11-2006 8:10 Print reply

Posts: 2984
gruwelijk vet gek
 
HPT www.derbi-club.com!
Makrolon 28-11-2006 22:02 Print reply

Posts: 6733
sorry, maar k vindh em niet mooi, NOT
 
KTM 525 EXC Supermoto
Kees de Jong 29-11-2006 12:03 Print reply

Posts: 1881
Vaak not gestemd zeg.
 
7 seconden, of 21 gram
khaz 1-12-2006 17:31 Print reply

Posts: 1450
Neem eens gauw nieuwe foto's

Hij is in het echt veel mooier!!

zeer hot
 
HPI |w00t
Kees de Jong 1-12-2006 19:10 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khaz
Neem eens gauw nieuwe foto's

Hij is in het echt veel mooier!!

zeer hot


Ja zal eens nieuwe maken.. Wanneer gaan mag ik een wedstrijdje tegen Maaike?
 
7 seconden, of 21 gram
mcdronkz 1-12-2006 19:13 Print reply

Posts: 32777
Heel verstandige keus, zo'n 740.

Niet kapot te krijgen, en als je ziet wat die zweden er voor belachelijke dingen mee doen kan je concluderen dat ze echt cool zijn.

De één wil een 850, de andere een 740, ik geef zelf meer de voorkeur aan een 240 of een 260, maar das alweer een heel andere prijsklasse.
 
Menu2t 1-12-2006 19:16 Print reply

Posts: 2815
whehe, die bak hebben ze bij een vriendin van mij thuis ook, monster spul hotje van mij
 
NSR Supersprint special!
Zoetahmeerdah [Marcel] 1-12-2006 19:19 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


Ja heb me wel aangemeld bij de volvo 700 club. Andere sugesties?


hm, ik zou hem matzwart verven. dan krijg je een hot van me. anders neutraal
 
ik haat mensen
Kees de Jong 1-12-2006 19:21 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Heel verstandige keus, zo'n 740.

Niet kapot te krijgen, en als je ziet wat die zweden er voor belachelijke dingen mee doen kan je concluderen dat ze echt cool zijn.

De één wil een 850, de andere een 740, ik geef zelf meer de voorkeur aan een 240 of een 260, maar das alweer een heel andere prijsklasse.


Een goede 240 is zeker niet goedkoop meer tegenwoordig, over een 260 al helemaal maar niet te spreken.

Toen ik me bewust werd van wat een auto was reed m'n vader een 244 Turbo, dat is wel een beetje mijn favoriet gebleven. Helaas mocht deze van m'n moeder niet meer in de tuin staan toen ie geschorst was en is ie toen verkocht.

Ik weet niet of je wel eens een 240 en 740 hebt gereden? Ik moet zeggen dat een 740 toch wel een stuk comfortabeler rijdt. Uiteraard kan het charisma van een 700 niet tippen dat van een 200.
 
7 seconden, of 21 gram
Kees de Jong 1-12-2006 19:22 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
[...]


hm, ik zou hem matzwart verven. dan krijg je een hot van me. anders neutraal


Haha, de sugesties gingen over fora, de volvo blijft orgineel.
 
7 seconden, of 21 gram
mcdronkz 1-12-2006 19:24 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


Een goede 240 is zeker niet goedkoop meer tegenwoordig, over een 260 al helemaal maar niet te spreken.

Toen ik me bewust werd van wat een auto was reed m'n vader een 244 Turbo, dat is wel een beetje mijn favoriet gebleven. Helaas mocht deze van m'n moeder niet meer in de tuin staan toen ie geschorst was en is ie toen verkocht.

Ik weet niet of je wel eens een 240 en 740 hebt gereden? Ik moet zeggen dat een 740 toch wel een stuk comfortabeler rijdt. Uiteraard kan het charisma van een 700 niet tippen dat van een 200.


Ik ben opgegroeid met Volvo's, eerst een 740 sedan, daarna een 940 estate. M'n zus heeft nog een 360 GLT gehad (behoorlijk vlot). Met een 200 heb ik niet echt ervaring geloof ik, maar qua comfort zal het allemaal wel meevallen vergelijken bij m'n eigen auto.
 
Kees de Jong 1-12-2006 19:29 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Ik ben opgegroeid met Volvo's, eerst een 740 sedan, daarna een 940 estate. M'n zus heeft nog een 360 GLT gehad (behoorlijk vlot). Met een 200 heb ik niet echt ervaring geloof ik, maar qua comfort zal het allemaal wel meevallen vergelijken bij m'n eigen auto.


Haha, nou geloof me, tegen de 200 op de teller in een 244 is doodeng!
Zo'n 360 GLT is echt gemaakt voor rotondes, echt gruwelijk spul.

 
7 seconden, of 21 gram
S.Brouwer 3-1-2007 15:54 Print reply

Posts: 1783
T blijft altijd leuk de 7 serie.

We hebben er thuis 4 gehad,diesel, benz en gas.
Daarvoor hebben we 240 gereden en 340.
Na de 740 hebben m'n ouders een 850 gekocht.

Ik heb eerst 2 jaar gereden met een 440 (zelf omgebouwd van 1.6 naar 2.0) maar comfort was toch ook niet alles dus nu rijd ik sinds een half jaar een 850 en dat bevalt me best.

Dus voor mede volvo rijden zeker n hot
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved