Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MBX80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 900 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MBX80
Geplaatst door -Dennis- op 25-11-2006 18:51
Hits Deze gallery is 3100 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MBX 80 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1982
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Honda MBX80 [Toon slechts deze afbeelding]
Honda MBX80 [Toon slechts deze afbeelding]
Huidige staat (eigenlijk ook weer niet, ... [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

rik hulkenberg 11-2-2007 1:46 Print reply

Posts: 10029
dikke hot houden zo
 
Henk-88 11-2-2007 1:51 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



2-takt ownt 4-takt henk



And there's no substitute for cubic inches
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Djeep 11-2-2007 3:12 Print reply

Posts: 8621
Neutraal, omdat ie niet op een MB lijkt, maar ook weer geen NSR is
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
ARWIN_honda 11-2-2007 8:24 Print reply

Posts: 3534
ziet er goed uit, hot
 
Suzuki GSX-R600 K4
-simon- 11-2-2007 8:46 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Dennis-
[...]


velgen zijn ori, achterband niet.

Dit bericht is gewijzigd door -Dennis- op 25-11-2006 om 18:57 uur.


ja weet ik ook wel.
maar dat model vind ik er niet uit zien. mb velgen vind ik ook lelijk.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
knulla 11-2-2007 9:30 Print reply

Posts: 2953
Dennis haalt hem nu uit elkaar word ceht een vet ding ( origineele kleuren )
 
look its them duke boys!
rik hulkenberg 2-10-2008 12:30 Print reply

Posts: 10029
hoe is het nu met de mbx ?
is ie helemaal opgeknapt ?
 
Derbi-Olaf 2-10-2008 13:05 Print reply

Posts: 14999
zo'n triumph tr7 is wel tof (a)
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
maikel-1991 12-1-2009 11:03 Print reply

Posts: 545
zit die schakelpook bij mbx standaard omgekeerd als bij mtx-sh ?
ik heb namenlijk nu een mbx80 blok, die op een sh moet komen.
wat moet je veranderen om dat om te keren ? mooie mbx hot
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
- Kevin - 12-1-2009 11:51 Print reply

Posts: 8086
Jajaja:

Gadgets / bijzonderheden
Voorzien van:

- MPS-300 CDI
- Snelle grondplaat
- Malossi 6-kleps membraan
- Afgedraaide cilinderkop

Die komt me bekend voor . Met wat voor uitlaat rij je nu? Ik zag een Techno uitlaat op wat foto's (en ook bij de voertuig gegevens). Maar dat is eigenlijk geen 80cc uitlaat . Volgens mij loopt een Proma GP al stukken beter. De Techno uitlaat begrenst je MBX volgens mij wel ernstig. Ik weet niet uit me hoofd wat voor snelle uitlaten er nog meer beschikbaar zijn op het moment.

Je had trouwens wel mijn NSR remschijf over kunnen nemen, toen je de MPS-300 CDI kwam ophalen. Ik zie dat je er namelijk een minder mooie en minder goed presterende niet geventileerde remschijf op hebt zitten en ik heb nog een erg mooie NSR remschijf liggen.

Een hotje erbij trouwens, want het is een erg nette MBX .
 
maikel-1991 16-1-2009 14:36 Print reply

Posts: 545
hoe rijdt dat zon athena 110 ? heb er ook 1 gekocht , maar nog niet uitgeprobeerd
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
-Dennis- 24-1-2009 21:16 Print reply

Posts: 919
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
Jajaja:

Gadgets / bijzonderheden
Voorzien van:

- MPS-300 CDI
- Snelle grondplaat
- Malossi 6-kleps membraan
- Afgedraaide cilinderkop

Die komt me bekend voor . Met wat voor uitlaat rij je nu? Ik zag een Techno uitlaat op wat foto's (en ook bij de voertuig gegevens). Maar dat is eigenlijk geen 80cc uitlaat . Volgens mij loopt een Proma GP al stukken beter. De Techno uitlaat begrenst je MBX volgens mij wel ernstig. Ik weet niet uit me hoofd wat voor snelle uitlaten er nog meer beschikbaar zijn op het moment.

Je had trouwens wel mijn NSR remschijf over kunnen nemen, toen je de MPS-300 CDI kwam ophalen. Ik zie dat je er namelijk een minder mooie en minder goed presterende niet geventileerde remschijf op hebt zitten en ik heb nog een erg mooie NSR remschijf liggen.

Een hotje erbij trouwens, want het is een erg nette MBX .


Hey Kevin,

Sorry voor het late bericht, ik houd die galleries nooit bij.
De uitlaat doet het uitstekend t.o.v. de originele uitlaat en de Gianelli en hij loopt nu ruim over de 100km/u. (Proma GP heb ik nog geen ervaring mee)
Helaas is hij nu iets te lang vertand, want hij trekt niet snel genoeg door z'n versnellingen heen, en de 6 gebruik ik niet eens.

klik voor het filmpje

Binnekort trek ik even de cilinder eraf, want ik ben nog niet tevreden. (hij gaat nog niet op het gas op het achterwiel in z'n 2 )

Uitlaatpoort gaat een stuk omhoog (+-188 graden) en de inlaat moet ook een stuk omlaag.

Zo'n schijf is inderdaad wel een idee, want van de voorrem ben ik op dit moment niet echt onder de indruk (nieuwe schijf, nieuwe blokken en gereviseerde klauw)

Nouja, in ieder geval nog genoeg te doen, haha!

Bedankt voor je hotje (y)
 
nee, dat mag niet
Royal Club 24-1-2009 21:20 Print reply

Posts: 60390
slome rommel
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-Dennis- 24-1-2009 21:20 Print reply

Posts: 919
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maikel-1991
hoe rijdt dat zon athena 110 ? heb er ook 1 gekocht , maar nog niet uitgeprobeerd


Rijd op dit moment heerlijk, maar qua prestaties ben ik nog niet helemaal overtuigd. Persoonlijk vind ik dat de malossi std. gunstigere timingen heeft, en dat zelfs de std. cilinder met enige bewerkingen ook goed loopt. (dit laatste ben ik overigens ook nog van plan)

Voor straatgebruik is de Athena prima. (mooi aluminium cilindertje, en prima afgewerkt voor het geld)
 
nee, dat mag niet
-Dennis- 24-1-2009 21:27 Print reply

Posts: 919
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
slome rommel




Kost moeite om het enigzins een beetje te laten lopen, maar het is wel leuk om te doen.

Als ik de cilinder heb bijgewerkt maar is banken @ Mijdrecht.
 
nee, dat mag niet

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved