Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - SuperMotard MTX-SH

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1105 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery SuperMotard MTX-SH
Geplaatst door FiXeR op 22-10-2006 11:32
Hits Deze gallery is 6706 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MTX-sh (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart/geel / 1991
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 95 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Zoals hij er nu bij staat [Toon slechts deze afbeelding]
foto [Toon slechts deze afbeelding]
foto [Toon slechts deze afbeelding]
Achterkant [Toon slechts deze afbeelding]
Dit vind ik een mooie foto [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

FiXeR 18-12-2006 16:49 Print reply
Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DimitriSMT
[...]



du bist gepwnd wie unne n00b!
 
Honda MTX-SH Liquid Cooled Supermotard
Bopmorn 18-12-2006 16:50 Print reply

Posts: 1502
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FiXeR
[...]

du bist gepwnd wie unne n00b!

fokkertje?
 
FiXeR 18-12-2006 16:55 Print reply
Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bopmorn
[...]

fokkertje?


 
Honda MTX-SH Liquid Cooled Supermotard
oenoehoofd 18-12-2006 17:01 Print reply

Posts: 17851
kvind afstand tussen wiel en spatbord voor best groot en dus best lelijk.. voor de rest leuk.. toch hot
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Jelmer MX 24-12-2006 18:02 Print reply

Posts: 13514
CR kappe en andere demper
voorkapje wel laten
 
Mtx_Vince 24-12-2006 18:09 Print reply

Posts: 525
lelijk ! maar toch iets speciaals ! Neutraal ouwe !
 
ja !
BIET 24-12-2006 18:11 Print reply

Posts: 22355
voorkant fink minder, zoals onno al zij en die uitlaat hangt achter ook wat aan de lage kant. Beetje een gehandicapte olifant ofzow
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
stivoman 24-12-2006 18:16 Print reply

Posts: 5353
k zie geen foto's
 
4 rings rule them all
steven 50cc cross 24-12-2006 18:20 Print reply

Posts: 685
wel vet alleen die voorpoten zijn zo dun, neutraal
 
no farmers no food
RM-sm 24-12-2006 18:21 Print reply

Posts: 3908
hij is mooi hoor..

hotje dan maar.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
tsxj oran 24-12-2006 18:34 Print reply

Posts: 6498
alleen rechts velglint en links niet??
maar nog steeds hotje

 
oud
.puch_chopper 24-12-2006 18:44 Print reply

Posts: 7851
neutraal

iik vin hem er nie mooi uitzien maar er zit denk ik wel veel geld en tijd in zit
 
G-Force 24-12-2006 18:47 Print reply

Posts: 4603
neutraal, sm spaakvelgen zijn mooier, en die iele voorvorkpootjes
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
hasj volle gasj 24-12-2006 18:56 Print reply

Posts: 735
neutraal... beter doe je rubbers om je vork dan lijkt ie wat dikker
 
Frysk 24-12-2006 19:00 Print reply

Posts: 34930
voorkant paar cm naar beneden (niet veel) dan lijkt het al mooier..

marja
spaakvelgen zijn gewoon voor een crosser :/
 
giggitybyte
G-Force 24-12-2006 19:13 Print reply

Posts: 4603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
spaakvelgen zijn gewoon voor een crosser :/

bullshit
bijna 80% vd supermotards hbbn ze ook
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
FiXeR 24-12-2006 20:17 Print reply
Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hasj volle gasj
neutraal... beter doe je rubbers om je vork dan lijkt ie wat dikker

Nee dan lijkt ie plastic!

Ik heb hem juist zo min mogelijk plastic laten lijken. Anders had ik die rubbers er echt wel om heen gedaan.

 
Honda MTX-SH Liquid Cooled Supermotard
Bart-Derbi 24-12-2006 20:21 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oenoehoofd
kvind afstand tussen wiel en spatbord voor best groot en dus best lelijk.. voor de rest leuk.. toch hot

denk dat dat komt omdat voorvork te dun is voor zoiets.
 
FiXeR 30-12-2006 21:33 Print reply
Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart-Derbi
[...]

denk dat dat komt omdat voorvork te dun is voor zoiets.

Dun?
 
Honda MTX-SH Liquid Cooled Supermotard
Tombrom 30-12-2006 21:39 Print reply

Posts: 15925
ja dun

en nee ik vind hem niet mooi
 
renoeius 30-12-2006 21:53 Print reply

Posts: 6409
lelijke demper, velglint maar aan 1 kant van de velg en de plek waar het zit vind ik ook niet echt mooi, voorkant TE hoog.

verder is het voorkapje wel mooi. ik geef een neutraal, omdat er voor niet teveel geld er wel wat beter uit kan zien
 
FiXeR 30-12-2006 22:01 Print reply
Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
ja dun

en nee ik vind hem niet mooi

Onderbouwing? Wat kan er volgens jou beter? Of doen jullie dat tegenwoordig niet meer? :S

@ Renoeius: Ik ga binnenkort het frame etc zwart verven, en dat soort dingen, alleen ik zit nu dus thuis met een gebroken enkel . Dus dat duurt nog even.
 
Honda MTX-SH Liquid Cooled Supermotard
Supermotania 30-12-2006 22:40 Print reply

Posts: 340
Hotje,alleen voorkant verlagen
 
Derbi Senda X-treme 80cc MHR..
Jelmer MX 30-12-2006 22:45 Print reply

Posts: 13514
Die 95 red je ECHT niet met je 50snel
 
Bart-Derbi 30-12-2006 22:48 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FiXeR
[...]

Dun?

Dun ja.
Misschien een vette USD voorvork, dat zou m wel blits maken.
Neem bijv. een showa usd van een senda sm uit 02, die zijn niet ontzettend duur, en ziet er vet uit
verder zou ik er een andere uitlaat onder knikkeren, een mooie originele in antraciet.
Mooie dikke demper om het geheel een beetje af te maken.

Waarom maar velgstriping aan 1 kant? :')
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved