Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - mcdronkz' Kever

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 695 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery mcdronkz' Kever
Geplaatst door mcdronkz op 2-10-2006 14:23
Hits Deze gallery is 24167 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Volkswagen Kever (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Marathon metallic blauw / 1973
Opgegeven max. vermogen 34 pk / 25 kW
Opgegeven max. snelheid 120 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Filmpje [Toon slechts deze afbeelding]
Kever '73 [Toon slechts deze afbeelding]
Kever '73 [Toon slechts deze afbeelding]
Kever '73 [Toon slechts deze afbeelding]
Kever '73 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

Pagina 9 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Benji 5-1-2007 0:45 Print reply
Posts: 169
kbedoelde die je op het oog hebt...
 
sponsored by http://www.scootparts.nl
mcdronkz 5-1-2007 0:47 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benji
kbedoelde die je op het oog hebt...


In elk geval pre 65.

Die hebben kleinere zijruiten enzo.

Ik twijfel tussen deze twee:

http://home.quicknet...i.molenaar/id231.htm

http://home.quicknet...i.molenaar/id216.htm

De één staat op kenteken, de ander niet (naja, wel Zweeds kenteken, maar daar heb ik geen flikker aan).

Maar de 64er (met whitewalls) vind ik mooier. Lastig.. lastig..
 
mcdronkz 5-1-2007 0:48 Print reply

Posts: 32777


Dit is wel een vet interieur, geeft me inspiratie .
 
Benji 5-1-2007 0:51 Print reply
Posts: 169
Jaja ik weet;P

Maar die whitewalls die staan hem erg goed, en daar zit neem ik aan het kenteken juist niet op. Maar inderdaad lastige keuze...

Dit bericht is gewijzigd door Benji op 5-1-2007 om 0:52 uur.
 
sponsored by http://www.scootparts.nl
mcdronkz 5-1-2007 0:52 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benji
Jaja ik weet;P

Maar die whitewalls die staan hem erg goed, en daar zit neem ik aan ook het kenteken op. Maar inderdaad lastige keuze...


Ja, daar zit inderdaad een Zweeds kenteken op. Die whitewalls zijn niet zo heel mooi meer, auto heeft lang stil gestaan en banden zijn aardig leeg.

Ik hoop dat ik er morgen kan gaan kijken, heb de auto wel eens eerder gezien maar toen was die 73er nog niet verkocht. Nu kan ik dus serieus dingen gaan kopen enzo.

Maar ik moet me niet doodstaren op twee auto's, ik sta voor alles open. Maar die 64er vond ik toch wel heel erg mooi hoor.
 
Timx 21-11-2007 17:56 Print reply

Posts: 949
HOT, we hebben vroeger een tijdje een Silver BUG gehad
 
Mopar 21-11-2007 18:02 Print reply

Posts: 4772
Dronkz, beter ga je voor een Pre '60 wagen, hoef je geen APK meer te hebben...

Als ik me nieuw motor erin heb gelepeld ga ik in ieder geval kijken voor een Pre '60 kar, en daar gaat dan mooi me 273cui blokje in gekiept worden..

Soort kever oid wil dan denk gaan kopen, in ieder geval lekker klein en licht, en dan de 273cui erin proppen.

Geen APK meer, aantal cilinders hoeft niet meer vermeld te worden op het kenteken.
Heerlijk, lekker jaar rond ploppen met een V8

iig, ik zou voor een Pre '60 gaan als je gaat kijken voor een nieuw/ander gebakje...
 
mcdronkz 21-11-2007 18:33 Print reply

Posts: 32777
Dit is de gallery van m'n vorige Kever, ik heb nu een Kever die als 1-1-1960 op het kenteken vermeld staat .

Als ik iets anders koop zijn er een paar opties:

- Ovaal (pre 57) of 58/59 met vouwdak
- Spijlbus
- Karmann Ghia (vind je vast leuk !)
- Porsche 356/911

Allemaal vrij kostbaar om als pre 60 te kopen, de ovaal of 58/59er valt nog wel mee.

Maargoed, voorlopig hou ik deze lekker, vind ik echt een uitstekend wagentje waar ik leuke plannen mee heb, en als er iets anders komt, komt het er gewoon bij.
 
Mopar 21-11-2007 18:48 Print reply

Posts: 4772
Oh, had niet door dat dit je vorige gallery was :P

iig, mijn volgende wagen die ik ga kopen word zeker weten een Pre '60.

Merk enzo maakt me weinig uit aangezien het toch flink aangepast gaat worden, als het maar klein en licht is. En zo goed als alle Pre '60 wagens van europese makelijk zijn klein en licht.

Oude peugot is ook mooi, vrij betaalbaar en misschien wel mooie (Hot) Rod's van te maken
Alleen nadeel is dat het frans is
 
mtx-motard 21-11-2007 19:03 Print reply

Posts: 14947
911 halen denkz
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
mcdronkz 21-11-2007 19:13 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Oh, had niet door dat dit je vorige gallery was :P

iig, mijn volgende wagen die ik ga kopen word zeker weten een Pre '60.

Merk enzo maakt me weinig uit aangezien het toch flink aangepast gaat worden, als het maar klein en licht is. En zo goed als alle Pre '60 wagens van europese makelijk zijn klein en licht.

Oude peugot is ook mooi, vrij betaalbaar en misschien wel mooie (Hot) Rod's van te maken
Alleen nadeel is dat het frans is


Wat inspiratie:









Die bovenste is een Renault Dauphine, en de rest zijn allemaal lowlight Karmann Ghia's, allemaal van vóór 1960.

Zijn gewoon badass.
 
Erik 39 21-11-2007 19:13 Print reply

Posts: 15088
Die zwarte, daar hou ik van.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
mcdronkz 21-11-2007 19:14 Print reply

Posts: 32777
Maar een Kever is lichter, goedkoper, makkelijker te vinden, makkelijker te verbouwen etc.
 
Mopar 21-11-2007 19:17 Print reply

Posts: 4772
Alleen die Karmann dingen zijn toch zo goed als onbetaalbaar ?
( ik heb me dr nog niet in verdiept ofzo.. )

Alleen ik vind ze ook tering dicht bij de grond liggen
Heb ik nu ook, bij 1 cilinderbank zijn de uitlaten al zo plat als een dubbeltje door al die fuckin drempels hier.

Dus ik ga liever voor een ouwe lullen model, lekker rechtop zitten, en genoeg grondspeling hebben
 
mcdronkz 21-11-2007 19:25 Print reply

Posts: 32777
Onbetaalbaar ? Voor tien ruggen vind je wel een knappe.

Deze zijn allemaal geslammed natuurlijk, maar dit is standaard hoogte:



http://www.thesamba....detail.php?id=468750
 
Mopar 21-11-2007 19:34 Print reply

Posts: 4772
Hm. ik vind 10 ruggen wel wat veel voor zo'n kleine PK's loze frikandel.

Bovendien word ie grondig aangepast, en stel ik verkloot het, is het wel zo prettig dat ik geen 10 ruggen verkloot

Rond de 2 a 3 ruggen vind ik meer dan zat ( om te kopen ) , aanpassen, en zonodig opnieuw laten spuiten, en rond de 7000 totaal maximaal zou mijn budget worden denk +/- iig echt niet meer.., lijkt me wel weer genoeg voor een auto die ik totaal niet nodig heb.

Staat op het moment een klein auto'tje te koop op marktplaats voor 499 euri, weet niet meer precies welk merk, maar zonder motor en bak, slechte lak, slecht interieur, maar niet rot.
Zulke auto'tjes zouden perfect voor mij zijn..

Lekker gaar uiterlijk, en lekker goedkoop.

Lijkt me wel mooi, gewoon met een gare kar tussen, en ondertussen gewoon een V8 erin hebben leggen, en iedere auto bij het stoplicht COMPLEET verassen
 
Mopar 21-11-2007 19:35 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Hm. ik vind 10 ruggen wel wat veel voor zo'n kleine PK's loze frikandel.

Bovendien word ie grondig aangepast, en stel ik verkloot het, is het wel zo prettig dat ik geen 10 ruggen verkloot

Rond de 2 a 3 ruggen vind ik meer dan zat ( om te kopen ) , aanpassen, en zonodig opnieuw laten spuiten, en rond de 7000 totaal maximaal zou mijn budget worden denk +/- iig echt niet meer.., lijkt me wel weer genoeg voor een auto die ik totaal niet nodig heb.

Staat op het moment een klein auto'tje te koop op marktplaats voor 499 euri, weet niet meer precies welk merk, maar zonder motor en bak, slechte lak, slecht interieur, maar niet rot.
Zulke auto'tjes zouden perfect voor mij zijn..

Lekker gaar uiterlijk, en lekker goedkoop.

Lijkt me wel mooi, gewoon met een gare kar tuffen, en ondertussen gewoon een V8 erin hebben leggen, en iedere auto bij het stoplicht COMPLEET verassen


verkeerde knop


Dit bericht is gewijzigd door Mopar op 21-11-2007 om 19:35 uur.
 
mcdronkz 21-11-2007 19:51 Print reply

Posts: 32777
mcdronkz 21-11-2007 19:54 Print reply

Posts: 32777
Marcooow 18-3-2011 21:37 Print reply

Posts: 5713
hotje
 
faster than a bullet!
Floris-tsx 18-3-2011 22:04 Print reply

Posts: 3225
nog een ... hottt.

Dit bericht is gewijzigd door Floris-tsx op 18-3-2011 om 22:05 uur.
 
Iedereen kan professioneel worden

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 9 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved