Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - TSX-racer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 465 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery TSX-racer
Geplaatst door Henk-88 op 3-7-2005 19:50
Hits Deze gallery is 67973 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki TS50X (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar N.n.b. / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 103 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
het begin [Toon slechts deze afbeelding]
tja [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 26 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 17-1-2009 18:29 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Blokje van je NS1 er in?


Uiteraard

schakel btw wel over de kop hoor ben het nu gewend door dit NSR blok wat er nu onder hangt.. dus denk dat ik ook mooi over de kop schakel met m'n NS1 blok
 
giggitybyte
Elco 17-1-2009 18:36 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Uiteraard

schakel btw wel over de kop hoor ben het nu gewend door dit NSR blok wat er nu onder hangt.. dus denk dat ik ook mooi over de kop schakel met m'n NS1 blok



is ideaal als je het eenmaal gewent bent. het klint in het begin kut,. maar tijdens wegrijden lekker lomp naa benee stampen
 
Frysk 17-1-2009 18:38 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Elco
[...]



is ideaal als je het eenmaal gewent bent. het klint in het begin kut,. maar tijdens wegrijden lekker lomp naa benee stampen



ja rijd echt superfijn naar mijn mening en m'n schoenen beschadigen niet door het pookje
 
giggitybyte
Henk-88 17-1-2009 18:41 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
volgend maan meeting?? tov, hopen dat de gsm rijdbaar is



Hmm, helemaal geen gek id eig



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Elco
is ideaal als je het eenmaal gewent bent. het klint in het begin kut,. maar tijdens wegrijden lekker lomp naa benee stampen



Tja, als ik m'n 6bak er weer in heb dan moet ik wel weer wennen aan 'normaal' schakelen..

Ben wel benieuwd wat m'n 70cc gaat doen btw

Sprintje Binnie?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Frysk 17-1-2009 18:42 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Hmm, helemaal geen gek id eig



[...]



Tja, als ik m'n 6bak er weer in heb dan moet ik wel weer wennen aan 'normaal' schakelen..

Ben wel benieuwd wat m'n 70cc gaat doen btw

Sprintje Binnie?



jij wint omdat je het gewicht @ de voorkant hebt, en ik in het midden ... dus ik blijf maar wheelie's trekken
 
giggitybyte
Henk-88 17-1-2009 18:45 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
jij wint omdat je het gewicht @ de voorkant hebt, en ik in het midden ... dus ik blijf maar wheelie's trekken



'k Weet niet eens of en hoe dat ding rijdt..

Maar anders doen we om top?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Frysk 17-1-2009 18:48 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



'k Weet niet eens of en hoe dat ding rijdt..

Maar anders doen we om top?



moet ik hem wel zwaar vertanden dan

maar we zien wel wat
doen gewoon sprint en zien wel wat eruit komt (onbepaalde afstand)
dus optrekken + top
 
giggitybyte
Henk-88 17-1-2009 18:55 Print reply

Posts: 26703
Filmpje!!!!
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
jan-dx11 17-1-2009 19:01 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Filmpje!!!!

waar??
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Henk-88 17-1-2009 19:02 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
waar??


Die moet nog komen dusz en mag jij maken
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
jan-dx11 17-1-2009 19:03 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]


Die moet nog komen dusz en mag jij maken

ow
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
BSTS 17-1-2009 19:04 Print reply

Posts: 4241


tsx heeft best een apart koppelingetje, de buiten korf dan
 
sprintjah
Henk-88 17-1-2009 19:08 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
[...]

ow



Nix ow! Gewoon doen ok?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
afbeelding

tsx heeft best een apart koppelingetje, de buiten korf dan


Bedoel je de halve rondjes, de uitsparingen?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
jan-dx11 17-1-2009 19:10 Print reply

Posts: 4931
Ok!
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
BSTS 17-1-2009 19:12 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Nix ow! Gewoon doen ok?


[...]


Bedoel je de halve rondjes, de uitsparingen?


ja die uitsparingen vind ik wel mooi staan, is toch weer wat minder draaiend gewicht... alle beetjes helpen he.

En de schuine vertanding was me ook nog niet eerder opgevallen.

 
sprintjah
Henk-88 17-1-2009 19:13 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
ja die uitsparingen vind ik wel mooi staan, is toch weer wat minder draaiend gewicht... alle beetjes helpen he.

En de schuine vertanding was me ook nog niet eerder opgevallen.




Ik zei hier 5 jaar geleden al dat TSX helemaal niet zo gek was
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
jan-dx11 17-1-2009 19:15 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Ik zei hier 5 jaar geleden al dat TSX helemaal niet zo gek was

hebben ze gewoon van am6 afgekeken
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Henk-88 17-1-2009 19:20 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
hebben ze gewoon van am6 afgekeken



Ik ga nadat jij het filmpje gemaakt hebben over je rotte kop heenspaaien en daarna geef ik je wat geschiedenisles
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
BSTS 17-1-2009 19:20 Print reply

Posts: 4241
am6 bestond toen nog niet eens.
btw schuine vertanding vink juist iets minder eigenlijk, henk
 
sprintjah
jan-dx11 17-1-2009 19:24 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Ik ga nadat jij het filmpje gemaakt hebben over je rotte kop heenspaaien en daarna geef ik je wat geschiedenisles

leuk, ik zal je helpen hoor
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Henk-88 17-1-2009 19:34 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
am6 bestond toen nog niet eens.
btw schuine vertanding vink juist iets minder eigenlijk, henk



Meer wrijvingsweerstand?



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
leuk, ik zal je helpen hoor




 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Joel_koningslust 17-1-2009 19:37 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Meer wrijvingsweerstand?



[...]







een schuine vertanding heeft idd meer vrijvingsweerstand en is daarbij ook nog slecht voor je lagers


maar hij maakt wel minder geluid
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Henk-88 17-1-2009 19:47 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



een schuine vertanding heeft idd meer vrijvingsweerstand en is daarbij ook nog slecht voor je lagers


maar hij maakt wel minder geluid



Citroën werd juist bekend door de v-vertanding.. vandaar het logo


Mja Citroën is nie bepaald snel eig


edit: 'slecht voor je lagers'? dat zie ik nog niet helemaal aan de binnenkant van m'n ogen

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 17-1-2009 om 19:55 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
BSTS 18-1-2009 13:55 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Citroën werd juist bekend door de v-vertanding.. vandaar het logo


Mja Citroën is nie bepaald snel eig


edit: 'slecht voor je lagers'? dat zie ik nog niet helemaal aan de binnenkant van m'n ogen

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 17-1-2009 om 19:55 uur.


axiale kracht denk ik, kracht in de lengte van de as omdat de schuine tanden de as niet alleen wegdrukken maar ook een beetje aantrekken.
 
sprintjah
Henk-88 21-1-2009 2:19 Print reply

Posts: 26703
Nja er komt dus ff een 70cc op de racer, is alleen om ff te kijken wat 'ie doet omdat de brieke tsx nog niet rijdt.

Zuigerveerslotjes worden verplaatst om happen te voorkomen.


Hart van slotje tot rand uitlaatpoort is op het breedste deel van de uitlaatpoort ong. 2,7mm

Breedte uitlaatpoort is op breedste deel: 31,5mm op poortmap gemeten.





Die 2,7mm is dus te weinig volgens Thijsse.

potloodstreepjes = positie van de slotjes




Op onderstaande foto is redelijk te zien hoeveel de slotjes verplaatst kunnen worden van de poort af omdat daar veel wand zit.
En dat de stukjes wand aan de inlaatkant erg smal zijn. Daarnaast lijkt het me dat de onderste zuigerveer ook een heel stuk in de inlaatpoort komt dus waar moeten dan de slotjes heen aan de inlaatkant?




Heb vanaaf met iemand anders gesproken die er verstand van heeft.
Ook hij zei gelijk dat de slotjes te dicht bij de uitlaatpoort zitten.
Hij adviseerde ze verder naar achteren te verplaatsen maar wel op dezelfde spijl te laten zitten, de overige spijltjes vond hij te smal.

Foto hieronder:

Korte streepjes geven locatie aan van de slotjes atm en langere streepjes geven de positie aan die het (ongeveer) moet gaan worden.


 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 26 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved