Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - honda crx vtec

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 791 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery honda crx vtec
Geplaatst door superior mt7 op 29-8-2006 19:02
Hits Deze gallery is 7491 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CRX (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Torqouse / 1991
Opgegeven max. vermogen 160 pk / 118 kW
Opgegeven max. snelheid 230 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
rechts achter [Toon slechts deze afbeelding]
grrrrrrr [Toon slechts deze afbeelding]
oude foto [Toon slechts deze afbeelding]
links [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

vanwalsum 31-8-2006 21:04 Print reply

Posts: 692
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
een beter sturende auto vind je niet

lul niet, ben je vrouwelijk?

crx heeft trouwens bagger imago

ow, na je vorige reactie begrijp ik dat het sarcasme was, dan is het goed

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 31-8-2006 om 20:54 uur.


Uit die jaren bedoel ik dan he. Kom met voorbeelden. We hebben het over wegligging.

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 31-8-2006 om 21:06 uur.
 
Arjanus 31-8-2006 21:07 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
480 is idd ook een zeer nette wagen. Net zoals integra. Prachtig


jezus jij heb echt een rare smaak
eerst al een crx met een ferrari vergelijken nou komt ineens met een integra aanzetten

ik zie in je prof dat je opgevoed ben met honda auto`s/brommers , kun je ook niks aan doen , maar hou de rest van het forum erbuiten

en dit :
Ten 2e, een betere auto qua techniek vind je niet. Zoek jij een bak met een 1.,6 met 160 pk.

Ten 3e, zoek mij een bak met rondom double wishbone ophanging. Kortom, een betere en strak sturende auto uit die tijd vind je NIET.

1 ritje in een crx, en dan vooral de vtec en je bent werkelijk verkocht. Dat durgf ik iedereen te vertellen. Dus respect voor deze auto, en natuurlijk het hele merk. Een beter sturende auto uit dat tijdperk vind je niet. En dan die motor, geweldige techniek.


slaat echt nergens op !
er zijn talrijke beter sturende auto`s uit die tijd en oh ja , bmw haalde al in 1986 z`on 215 pk uit 2300 cc viercilinder (later zelfs 250) , en die stuurde ook al een stuk strakker
en er zijn nog meer betere auto`s uit die tijd


 
lieber nurburgring als ehering
vanwalsum 31-8-2006 21:18 Print reply

Posts: 692
tuurlijk er zijn een paar merken waarvoor ik echt respect heb. en daar hoort bmw ook bij. Er heerst niet voor niks altijd een gevecht tussen honda en bmw qua meeste pks per liter enzo. Prachtig. Maar de bmws die je noemt zijn uit een totaal andere prijsklasse. Ik heb het nu mee een crx in vergelijking met een golf gti, 205 gti, dat is meer de klasse zegmaar. En de bmws waar jij over vertelt kan je beter vergelijken met een auto uit hogere klasse. Maar idd, ook hulde aan bmw.

Maar reageerde op al die negatieve reacties. terwijl een crx meer verdient. het is zo zonde dat het het aso image heeft gekregen. Is zelfde als de oudere bmw's. practwagens, maar het zijn allemaal pooierbakken of turkenbakken.

2.3 en 215 pk staat gelijk aan 0,93 pk per liter.
1.6 met 160 pk staat gelijk aan 100 pk per liter

verder gaan in pm"s ander verzieken we z'n gallery.

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 31-8-2006 om 21:23 uur.
 
Neluhz 31-8-2006 21:23 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
tuurlijk er zijn een paar merken waarvoor ik echt respect heb. en daar hoort bmw ook bij. Er heerst niet voor niks altijd een gevecht tussen honda en bmw qua meeste pks per liter enzo. Prachtig. Maar de bmws die je noemt zijn uit een totaal andere prijsklasse. Ik heb het nu mee een crx in vergelijking met een golf gti, 205 gti, dat is meer de klasse zegmaar. En de bmws waar jij over vertelt kan je beter vergelijken met een auto uit hogere klasse. Maar idd, ook hulde aan bmw.

Maar reageerde op al die negatieve reacties. terwijl een crx meer verdient. het is zo zonde dat het het aso image heeft gekregen. Is zelfde als de oudere bmw's. practwagens, maar het zijn allemaal pooierbakken of turkenbakken.


nu vergelijk je een crx met ander foute voorwielaangedrven autotjes, vergelijk hem eens met een "echte auto"

vtec is een goed principe, en was in die tijd uniek, dat is ongeveer het enige pluspunt.
double wishbone ophanging is dus niet iets unieks ofzo

heb je al eens auto gereden, trouwens?

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 31-8-2006 om 21:24 uur.
 
puch_master 31-8-2006 21:24 Print reply

Posts: 3429
het zijn opzich best leuke auto's om te zien

alleen zo enrom afgetrapt vaak..

en de ruzie tussen deze auto is beter als die en dit en dat en honderd op een hoop

dat blijf je altijd houden, er zijn genoeg auto's die prima sturenen snel zijn.

en 160 pk uit een 1.6 dat is goed te doen, maar het slijt allemaal een stuk harder, ze hadden beter een 2.0 met 160 pk kunnen doen. dit slijt een stuk minder snel

dan heb je minder pk's per liter, maar wel het zelfde vermogen en waarschijnlijk een stuk hoger koppel. waardoor het weer net is pittiger rijd (met lage toeren).

edit: en jongens zonder rijbewijs mogen niet oordelen over het rijgedrag van auto's


Dit bericht is gewijzigd door puch_master op 31-8-2006 om 21:26 uur.
 
Toyota AE86 Levin coupé
vanwalsum 31-8-2006 21:28 Print reply

Posts: 692
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master
het zijn opzich best leuke auto's om te zien

alleen zo enrom afgetrapt vaak..

en de ruzie tussen deze auto is beter als die en dit en dat en honderd op een hoop

dat blijf je altijd houden, er zijn genoeg auto's die prima sturenen snel zijn.

en 160 pk uit een 1.6 dat is goed te doen, maar het slijt allemaal een stuk harder, ze hadden beter een 2.0 met 160 pk kunnen doen. dit slijt een stuk minder snel

dan heb je minder pk's per liter, maar wel het zelfde vermogen en waarschijnlijk een stuk hoger koppel. waardoor het weer net is pittiger rijd (met lage toeren).

edit: en jongens zonder rijbewijs mogen niet oordelen over het rijgedrag van auto's


Dit bericht is gewijzigd door puch_master op 31-8-2006 om 21:26 uur.


Als alles zou kloppen zouden ze er idd niet over mogen oordelen nee
Maar als ik nooit gereden had zou ik er natuurlijk niet over oordelen.

Maarja... dat is het voordeel van een boeren dorp zonder plisie

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 31-8-2006 om 21:29 uur.
 
Neluhz 31-8-2006 21:29 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master
het zijn opzich best leuke auto's om te zien

alleen zo enrom afgetrapt vaak..

en de ruzie tussen deze auto is beter als die en dit en dat en honderd op een hoop

dat blijf je altijd houden, er zijn genoeg auto's die prima sturenen snel zijn.

en 160 pk uit een 1.6 dat is goed te doen, maar het slijt allemaal een stuk harder, ze hadden beter een 2.0 met 160 pk kunnen doen. dit slijt een stuk minder snel

dan heb je minder pk's per liter, maar wel het zelfde vermogen en waarschijnlijk een stuk hoger koppel. waardoor het weer net is pittiger rijd (met lage toeren).

edit: en jongens zonder rijbewijs mogen niet oordelen over het rijgedrag van auto's


Dit bericht is gewijzigd door puch_master op 31-8-2006 om 21:26 uur.


mag er verschil zitten tussen rijbewijs en rijervaring?
 
puch_master 31-8-2006 21:30 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
[...]


Als alles zou kloppen zouden ze er idd niet over mogen oordelen nee


Maarja... dat is het voordeel van een boeren dorp zonder plisie


ik hoop dat je voordat je je rijbewijs hebt een kind kapot jaagt in een auto

edit: @ neluhz
rijervaring in een personen auto op openbare weg als je 17 bent lijkt mij behoorlijk onwaarschijnlijk...

Dit bericht is gewijzigd door puch_master op 31-8-2006 om 21:32 uur.
 
Toyota AE86 Levin coupé
Supernova 31-8-2006 21:31 Print reply

Posts: 7654
Jezus moet nou elke auto op bf worden afgekraakt?
 
WP Car Customs
geert-nsr 31-8-2006 21:31 Print reply

Posts: 6438
techniek enal zal vast goed zijn
maar toch blijf ik het aso bakken vinden en ook niet egt mooi.
not dus..
 
vanwalsum 31-8-2006 21:31 Print reply

Posts: 692
Rij zeker niet vaak. en als het al eens gebeurt op een industrieterrein in aanbouw. Heb nog wel verantwoordelijkheid natuurlijk. Maarja. rij vaak mee.

idd autos wordne hier vaak afgekraakt. Zorg eerst maar eens dat je er een betalen kan. En dan praten we verder. crx is gewoon uitbliker.

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 31-8-2006 om 21:33 uur.
 
BlackIce4 31-8-2006 21:33 Print reply

Posts: 3654
kap die bak te kicken laten zakken dat kreng!
 
Arjanus 31-8-2006 21:34 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
tuurlijk er zijn een paar merken waarvoor ik echt respect heb. en daar hoort bmw ook bij. Er heerst niet voor niks altijd een gevecht tussen honda en bmw qua meeste pks per liter enzo. Prachtig. Maar de bmws die je noemt zijn uit een totaal andere prijsklasse. Ik heb het nu mee een crx in vergelijking met een golf gti, 205 gti, dat is meer de klasse zegmaar. En de bmws waar jij over vertelt kan je beter vergelijken met een auto uit hogere klasse. Maar idd, ook hulde aan bmw.

Maar reageerde op al die negatieve reacties. terwijl een crx meer verdient. het is zo zonde dat het het aso image heeft gekregen. Is zelfde als de oudere bmw's. practwagens, maar het zijn allemaal pooierbakken of turkenbakken.

2.3 en 215 pk staat gelijk aan 0,93 pk per liter.
1.6 met 160 pk staat gelijk aan 100 pk per liter



eh ja bmw is duurder dan honda
bmw is zelfde als honda 1 van de weinige fabrikanten die de 100 pk per liter grens overschrijden (later m3 evo had 250 pk uit een 2,3 liter )
en ja zowel mijn bimmer als de crx hebben een slecht imago , wat helaas vaak niet ontercht is omdat jonge gassies die te veel fast and furious gekeken hebben denken dat ze net zo moeten pimpen en rijden met hun auto en helaas hebben ze een goede autosmaak

honda verdient positieve reacties voor hun prachtige motoren , voor de rest is crx niet zo heel bijzonder in zijn klasse hoor
de 205 en golf reden echt niet zo veel slechter (hoewel ze minder vermogen hadden)
maar goed crx is vooral een kwestie van smaak en juist omdat de meeste crx`en verkracht worden door veel spoilers vinden de niet liefhebbers ook de redelijk originele exemplaren lelijk
ik vind bovenstaande crx niet echt lelijk (op de uitlaat na) maar het model staat mij niet zo aan
ik hou meer van sedans

edit: oh ja , mensen die niet of nauwelijks rij ervaring hebben , zijn natuurlijk niet echt in staat om te vertellen hoe goed zo auto wel niet rijdt natuurlijk

Dit bericht is gewijzigd door Arjanus op 31-8-2006 om 21:37 uur.
 
lieber nurburgring als ehering
vanwalsum 31-8-2006 21:36 Print reply

Posts: 692
Alleen staat honda nog bovenaan met 120 pk/liter

Hebben we het btw wel over productieautos hoor.
 
ralph 31-8-2006 21:41 Print reply

Posts: 52
roege bak hothothot
 
Blukaap2 31-8-2006 22:03 Print reply

Posts: 9956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova
Jezus moet nou elke auto op bf worden afgekraakt?

Alleen die van jou
 
Stoere brommers
mblover 31-8-2006 22:06 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova
Jezus moet nou elke auto op bf worden afgekraakt?


nee, maar deze wel.
 
Decorhanger 31-8-2006 22:07 Print reply
Posts: 462
Leuk bakkie, alleen ff die twee tanklopen eronderuit.
Hoeveel weegt zoiets nou??
 
Arjanus 31-8-2006 22:09 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]

nee, maar deze wel.


en de rest van de japanners/koreanen

ik vind dat ze moeten ophouden met auto`s bouwen en alleen maar motoren mogen maken , das nl het enige waar ze wel goed in zijn
 
lieber nurburgring als ehering
Jozeff - Forum en Sales Moderator 31-8-2006 22:13 Print reply

Posts: 10835
de uitlaat 300 kilo en de rest ongeveer 400.

kom je uit op rond de 700 kg
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
superior mt7 1-9-2006 0:24 Print reply

Posts: 2675
@ vanwalsum: stel je blijk van waardering voor een crx vtec op prijs

@harrie: jeps men auto rookt ook wel wat, alleen is het olie verbruik niet zo danig hoog hoor, ongeveer 1 liter op 3000-4000 km, dat is zeer goed te doen. auto heeft nu 205000 gelopen.
en gaat er nog heel wat jaartjes tegen aan

@blackice: niks laten zaken ik lees graag meningen erover zowel positief als negatief

@puch-master: die blokken staan juist bekend om hun degelijkheid en vermogen. ondanks hun hoogtoerig gedrag en afgetraptheid gaan ze rete lang mee.
en over het koppel gesproken, vtec zorgt er o.a voor dat je een flat-koppel curve krijgt. vanaf 2500 tot 8000 (dan begint het rode) behoud hij iets van 95% van zijn koppel.

Eerst zaten er idd lexus lampen in maar die heb ik er uitgehaald omdat ik dat toch iets te kermis achtig vond. dubbele uitlaten vind ik juist lekker retro en oldschool.

Dit bericht is gewijzigd door superior mt7 op 1-9-2006 om 0:25 uur.
 
V8
pee 1-9-2006 3:04 Print reply

Posts: 648
Ik heb een paar keer gereden met een dezelfde type crx en het rijdt echt vlot. Echter heb ik toch het idee van een skelter. Wat wel vet is, is wanneer de VTEC "in actie komt", dat geluid ook echt
maar ja, ik zou er nooit een kopen, alleen al omdat er geen stuurbekrachtiging in zit (jajajajaja gemak dient de mens toch??? ). ik spaar dan liever voor iets "groters"...
 
Yamaha R1
Machoman 1-9-2006 6:13 Print reply

Posts: 269
Vette kachelpijpen
 
puch_master 1-9-2006 18:14 Print reply

Posts: 3429
dat VTEC techniekje werkt idd wel mooi

vanaf een bepaald toerental krijg je heel andere kleptimingen of iets dergelijks

weet niet precies hoe het werk..
 
Toyota AE86 Levin coupé
spoorlijncrosser 1-9-2006 18:38 Print reply

Posts: 2687
mooie auto
wil dr zelf ook zo een maja zal nog ff moeten wachten
tot mn 17 en een halfste zeiden mn ouders, dan mag ik motor of auto nemen (nog n half jaartje dus moet vol te houden zijn hea )
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved