Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - cmtheman's gt550

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 845 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery cmtheman's gt550
Geplaatst door cmtheman op 12-6-2006 16:56
Hits Deze gallery is 1342 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki GT550 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 1974
Opgegeven max. vermogen 50 pk / 37 kW
Opgegeven max. snelheid 187 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
gt550 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

gtc-sander 12-6-2006 16:57 Print reply

Posts: 1384
not, vind zulk soort modellen lelijk

edit: mazzelaar je hebt een hotje van me gekregen

Dit bericht is gewijzigd door gtc-sander op 12-6-2006 om 16:58 uur.
 
I'm the man!
cmtheman 12-6-2006 16:58 Print reply

Posts: 2710
vergeten te melden: er zit een clip on op, en niet dit stuurtje!! ziet er wel leuk uit, betere zithouding ook

ding is ook gewoon 2-takt he!!
 
ZAC #802, KNMV #82
Alvilon 21-6-2006 14:35 Print reply

Posts: 1013
Dikke hot
 
Cb350four, Big Bore, Big Brakes
cmtheman 21-6-2006 14:36 Print reply

Posts: 2710
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Alvilon
Dikke hot


dank je man, ding is echt tof, ik heb toch foto's gemaakt, van gore blok en frame en alle losse onderdelen die we er af hebben gehaald, dus binnenkort ff een projecttopic aanmaken
 
ZAC #802, KNMV #82
Simpele 21-6-2006 14:37 Print reply

Posts: 251
vet ding
 
nee.
cmtheman 22-6-2006 10:45 Print reply

Posts: 2710
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Simpele
vet ding


dank je, vandaag de voorpoten en blok gepolijst, van de week het frame schuren en spuiten, en dan nieuwe kroonplaat en koppelingskabel erop, en dan kan hij weer in elkaar gaan

de spaken zijn verroest, maar de velgrand ziet er goed uit, dus ik laat de velgf chroom, en doe de spaken zwart, is denk ik best vet
 
ZAC #802, KNMV #82
BIET 7-9-2006 17:05 Print reply

Posts: 22355
vanaf nu heb jij de missie om het geluid op opname te zette
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
cmtheman 7-9-2006 17:10 Print reply

Posts: 2710
is goed, als hij weer in elkaar zit (tijdje niks meer aan gedaan) dan zal ik het eens doen, en ook die van een maat van me, die heeft er een 3-in-1 uitlaat onder liggen. helemaal een teringherrie
 
ZAC #802, KNMV #82
BIET 7-9-2006 17:10 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cmtheman
is goed, als hij weer in elkaar zit (tijdje niks meer aan gedaan) dan zal ik het eens doen, en ook die van een maat van me, die heeft er een 3-in-1 uitlaat onder liggen. helemaal een teringherrie

tis muziek, vooral in de powerband
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
cmtheman 27-9-2006 12:41 Print reply

Posts: 2710
in powerband is het net een raqcemotor, apart geluid
 
ZAC #802, KNMV #82
Jurrie 9-7-2010 17:29 Print reply

Posts: 442
vier-cilinder 2-takt lijp!
maar een hot vanwege het blok

Dit bericht is gewijzigd door Jurrie op 9-7-2010 om 17:29 uur.
 
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.
Pixl 9-7-2010 17:31 Print reply

Posts: 3125
Hot!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurrie
vier-cilinder 2-takt lijp!
maar een hot vanwege het blok

Dit bericht is gewijzigd door Jurrie op 9-7-2010 om 17:29 uur.


eeeu?
 
So fuckin' what!?
kenny77 9-7-2010 17:33 Print reply

Posts: 29286
lijkt me duidelijk.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurrie
vier-cilinder 2-takt lijp!
maar een hot vanwege het blok

Dit bericht is gewijzigd door Jurrie op 9-7-2010 om 17:29 uur.


3 cilinder.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-7-2010 om 17:33 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved