Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - BSM 50cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1341 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery BSM 50cc
Geplaatst door barry op 13-7-2005 13:37
Hits Deze gallery is 29594 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BSM SD-SG (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1985
Opgegeven max. vermogen 12 pk / 9 kW
Opgegeven max. snelheid 60 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
- [Toon slechts deze afbeelding]
- [Toon slechts deze afbeelding]
- [Toon slechts deze afbeelding]
Zelfgemaakte tandwiel krans [Toon slechts deze afbeelding]
Cil kop [Toon slechts deze afbeelding]
Honda CRF450 remklauw [Toon slechts deze afbeelding]
Cil kop [Toon slechts deze afbeelding]
Demper + uitlaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

barry 24-1-2006 20:10 Print reply

Posts: 7387
ik haal ze altijd bij een boer vandaan die ze ook weer via anders krijgt. er zit dan std een gat in. je moet deze op juiste maten van je velg draaien en zelf gaten boren voor de bevestiging.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
damn is echt tof, barry heb je misschien meer foto's van zulke 50cc crossers?


vooruit dan

















hier staat een gedeelte van alle brommers. uiteraard is nu al het gras nog mooi groen......







dit zijn over het algmeen de brommers die in de superklasse rijden. die zijn ook een stuk fanatieker . en rijden ook zat std mt/x/mtx sh/tsx/dt's en zo in rond


tevreden?


 
He?
mulder 24-1-2006 20:13 Print reply

Posts: 13701
Wat voor blok zit er onder die derbi?
 
Bullet 24-1-2006 22:27 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
Wat voor blok zit er onder die derbi?


derbi?

@barry: echt tof spul, ik zie ook veel dure onderdeeltjes, en veel bovenlangse opmaatjes :P
 
**My BungHole Will Speak Now**
robert gpr50r 24-1-2006 22:32 Print reply

Posts: 612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
Zijn dat geen tandwielen die je zelf moet booren?
zo ja waar kan je die ergens bestellen kopen halen, waever.
Want ik heb cr125 achterwiel en honda mtx80 blok, dus tandwielen kloppen niet.


zelf maken

laten lasersnijden
 
mulder 24-1-2006 22:36 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


derbi?

@barry: echt tof spul, ik zie ook veel dure onderdeeltjes, en veel bovenlangse opmaatjes :P


http://img467.images.../2983/img10042ot.jpg is dit geen derbi:$?
 
Bullet 24-1-2006 22:37 Print reply

Posts: 12150
ja, een derbi met derbi blok
 
**My BungHole Will Speak Now**
Hans W 24-1-2006 22:54 Print reply

Posts: 1456
is dit een organisatie/club dan?
of is het gewoon 1x in het jaan 8 uren race en dan klasses met 50cc?
 
barry 25-1-2006 8:37 Print reply

Posts: 7387
het wordt steeds populairder. eerst was het 1x, toen 2x. nu heb je ondertussen 4x 50cc brommercrossen in het jaar

1x 6uur non stop
1x 6uur waarvan 2x 3uur en 1 uur pauze tussendoor (verplicht)
2x 8uur non stop
met 2 rijders. meer mag niet.
meer dan 50cc mag niet. met meer rijden heeft ook geen zin, want dat heeft iedereen door

2x vind het op een weiland uitgezet parcours plaats (buurse en lonneker)
1x ook op een grasveld/maisveld met springbulten e.d (bentelo)
1x op een officiele crossbaan (de hoeve)

1april is er weer een 6uren cross in de hoeve

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


derbi?

@barry: echt tof spul, ik zie ook veel dure onderdeeltjes, en veel bovenlangse opmaatjes :P


idd. Sommigen gooien er echt veel geld tegen aan. Ik uiteindelijk ook wel. Maar op een andere manier .
Als ik met de onderlangse uitlaat klaar ben ga ik ook beginnen met bovenlangs. Maar ik zie het nog niet echt zitten want het is nogal veel werk bovenlangs. Maar wel ideaal


Dit bericht is gewijzigd door barry op 25-1-2006 om 8:45 uur.
 
He?
zimpie 25-1-2006 8:56 Print reply

Posts: 425
wtf... zie ik nou op die foto's ook scooters staan..? :S

 
barry 25-1-2006 9:20 Print reply

Posts: 7387
ja er doen vaak wel enkele scooters mee. vaak een stuk of 5. zodra het niet modderig of glad is kunnen ze goed meekomen wel (op gras/droog zand dus).
maar wanneer het een stukje gladder wordt kunnen de schakels dus gewoon door raggen met hun noppen. maar fijn crossen is het niet op zo'n scooter. maarja. brommercross is voor de lol en het plezier. en iedereen mag meedoen. dus het maakt allemaal niet uit.
maar je kunt het gewoon zo 'professioneel' maken als je zelf wilt...

Dit bericht is gewijzigd door barry op 25-1-2006 om 9:21 uur.
 
He?
Hans W 25-1-2006 18:49 Print reply

Posts: 1456
heb je ook een site(s) met info en foto`s ofzo?
 
barry 26-1-2006 15:12 Print reply

Posts: 7387
nope helaas
 
He?
S1lv3r 26-1-2006 15:29 Print reply

Posts: 5213
wat is de prijs zon bovenlangse opmaat ongeveer?
 
Joostvdw 26-1-2006 15:52 Print reply

Posts: 4789
die opmaat pijp die jij aan het maken bent, heb je die nu hardgesoldeerd?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
barry 26-1-2006 15:57 Print reply

Posts: 7387
nope, tiggen, en dan 90% van de tijd gewoon vloeien
 
He?
Joostvdw 26-1-2006 16:01 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
nope, tiggen, en dan 90% van de tijd gewoon vloeien


mm, oke, ziet er netjes uit
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Palava 26-1-2006 16:15 Print reply

Posts: 2866
en als je cil gehoond is is dat dan ook een probleem?

 
barry 26-1-2006 16:31 Print reply

Posts: 7387
hoe bedoel je?
 
He?
BlackIce4 26-1-2006 16:40 Print reply

Posts: 3654
grotere boring dus meer cctjes
 
barry 30-1-2006 9:03 Print reply

Posts: 7387
oh je bedoelt met max toegestaan 50cc...

nou over het algemeen maakt het niet zoveel uit al sje maar rond de 50cc zit. nu kun je wel daan bedriegen en met 60cc gaan rijden. maar de top 3 wordt altijd gecontroleerd op cil inhoud. of tenzij iemand wil dat jij gecontroleerd wordt (wordt er geld ingelegd). dan mag de organisatie je ook controlerne. maar heb het nog nooit gezien...

er rijd ook wel iemand op een mtx met nsr80 blok mee met 100cc cil. maar die knakker is zo dik, en rijd gewoon voor het plezier mee. die doet totaal niet mee om zo snel mogelijk te zijn. dan doen ook veel mensen niet moeilijk. maar wanneer je echt om de beker gaat strijden en ze krijgen er lucht van dat je meer cc hebt dan wordt er wel wat tegen gedaan

+ ik heb er wel eens aangedacht om er gewoon een trage 70cc op te gooien of zo. maar dat vind ik niet leuk crossen hoor. als je weet dat je 'vals'speelt zegmaar.

Dit bericht is gewijzigd door barry op 26-1-2006 om 16:50 uur.
 
He?
Ramon P 12-2-2006 16:59 Print reply

Posts: 187
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
[...]


deze toevallig?

afbeelding[/img]

dit was in bentelo


ja deze is het hoe kom je eigenlijk aan die plaatjes ? heb je die zelf gefotografeerd of is daar een site voor (als het een site is mag ik dan het internet adres ?)

Dit bericht is gewijzigd door Ramon P op 15-2-2006 om 22:06 uur.
 
barry 20-2-2006 22:54 Print reply

Posts: 7387
nee zelf gemaakt die foto;s
 
He?
RM-sm 20-2-2006 23:02 Print reply

Posts: 3908
zo hoe groot is die tandwiel en wara ken je die hallen..??
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Ramon P 22-2-2006 13:14 Print reply

Posts: 187
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RM-rr
zo hoe groot is die tandwiel en wara ken je die hallen..??


is gewoon voortantwiel minarelli am6 voor motorhispania/yamaha/rieju/aprillia
 
barry 11-3-2006 17:26 Print reply

Posts: 7387
dat zijn blanke tandwielen die je zelf moet bewerken
 
He?

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved