Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - 4takt PBR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 836 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery 4takt PBR
Geplaatst door pb erwtje op 7-5-2006 11:12
Hits Deze gallery is 6353 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Jincheng PBR (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart/grijs / 2004
Opgegeven max. vermogen 8 pk / 6 kW
Opgegeven max. snelheid 115 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
PBR [Toon slechts deze afbeelding]
PBR [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina

Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

pb erwtje 2-8-2006 14:53 Print reply
Posts: 646
er komt vanavond een filmpje,gemaakt door mijn broer

chineesboer is nu bezig, het filmpje op internet te zetten.
@ chineesboer nog bedankt
 
pb erwtje 2-8-2006 17:33 Print reply
Posts: 646
FILMPJE is er , staat in mijn profile.

er volgen meer

 
oenoehoofd 2-8-2006 17:34 Print reply

Posts: 17851
heet duh
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
pb erwtje 2-8-2006 17:35 Print reply
Posts: 646
hoor hem knallen dan uit de uitlaat, met gas los.
 
Jelmer MX 9-8-2006 9:17 Print reply

Posts: 13514
Hij is zeker vet.. en fix je filmpje is effe
 
pb erwtje 13-9-2006 20:09 Print reply
Posts: 646
ik heb er nu een turbo onder hangen,
alleen ik moet hem nog goed afstellen,want hoog in toeren is het nog niet oke, het werkt wel,hoor.

leuke fluit toon,ik ga er nog een blow-off op zetten,wat het leuke siss geluidje geeft.

filmpjes komen wanneer die perfect werkt,en dus ook goed afgesteld is.

dus hou het in de gaten.
 
Splendid 13-9-2006 20:11 Print reply

Posts: 8421
doe ik
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
robust2 13-9-2006 20:31 Print reply
Posts: 122
Neutraal voor mij, gewoon mdat je er heir in België zeker 10 per dag ziet, en meestal met de meest debiele mensen op (N/O naar jou hoor )
 
Joel_koningslust 13-9-2006 20:33 Print reply

Posts: 14514
maar deze heeft turbo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Simpele 13-9-2006 20:35 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pb erwtje
ik heb er nu een turbo onder hangen,
alleen ik moet hem nog goed afstellen,want hoog in toeren is het nog niet oke, het werkt wel,hoor.

leuke fluit toon,ik ga er nog een blow-off op zetten,wat het leuke siss geluidje geeft.

filmpjes komen wanneer die perfect werkt,en dus ook goed afgesteld is.

dus hou het in de gaten.

wat voor turbo dan?
toch niet die meuk van e-bay he?
 
nee.
pb erwtje 13-9-2006 20:40 Print reply
Posts: 646
nee,een echte

komt van een auto af, we hadden hem nog liggen bij me op het werk.
is nog een nieuwe, het type is volgens mij een td04? ik heb er bussen in gedraaid(een kelk) omdat de doorgang van het turbine wiel wat tegroot was, het werkt wel,alleen moet hem nog goed afstellen.
 
robust2 13-9-2006 20:40 Print reply
Posts: 122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
maar deze heeft turbo


Da's idd wel vet, maar ik vind het gwn nog steeds mijn ding niet, ook om dat die onderdelen altijd zo duur zijn
Besteden ze meer dan 1000 euro aan onderdelen om sneller te rijden en trek je ze er nog steeds uit met een ori 50 en simpele gianelli
Nu, als het echt je ding is, respect ervoor hoor.
 
Joel_koningslust 13-9-2006 20:42 Print reply

Posts: 14514
ik denk niet dat je deze eruit trekt met een gianelli en een ori 50

125cc monsterblok met turbo

goed voor 130km/h en heeeeeeell lekker optrekken
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Tombrom 13-9-2006 20:43 Print reply

Posts: 15925
ben je nou niet bang dat je over het hoofd word gezien tijdens het rijden?

en maak is pic van dat je erop zit ben wel benieuwd hoe het eruit ziet als iemand erop zit
 
pb erwtje 13-9-2006 20:44 Print reply
Posts: 646
deze trek je er niet uit met je 50cc en gianellie,sorry hoor.

dit trekt echt als een gek,

wil je niet beledigen ofzo maar volgens mij heb je het over die 70cc viertakters, die zijn inderdaad wel wat langzamer.
 
robust2 13-9-2006 20:48 Print reply
Posts: 122
Idd, ik had het niet echt op jou hoor, maar de doorsnee viertakt rijder hier in België.
Bijn alles betaald door ouders, uitlaten enz van 500€+ en rijden nog niet eens echt snel
En k'geloof best wel dat dat ding van jou goed vooruit gaat hoor
 
pb erwtje 13-9-2006 20:51 Print reply
Posts: 646
ik wou je er ook niet op aanvallen

maar je hebt gelijk, het is ook ontzettend duur,.en met een tweetakt ben je goedkoper uit,kwa onderdelen.


 
Simpele 13-9-2006 20:58 Print reply

Posts: 251
succes met de turbo. Er zijn al veel mensen geweest die het hebben geprobeerd, maar eigenlijk niemand slaagde erin om het echt functioneel te krijgen en ook nog winst eruit te boeken. er was wel een kerel die een compressor op zijn 50cctje had en er rond de 140 mee haalde, maar dat scheen steeds stuk te gaan..





 
nee.
pb erwtje 13-9-2006 21:01 Print reply
Posts: 646
vind je het gek, je blok krijgt flink op zijn donder hoor,

en omdat het bijna,geen een gelukt is vind ik het wel een uitdaging.

als het werkt hoor je het.
 
-Tom- 13-9-2006 21:08 Print reply

Posts: 4151
waarom geloof ik niet dat je er een turbo eronder hebt hangen? Welk type turbo was 't precies? TD04 zei je? dan zou je 1 van de 1e in nederland zijn, plaats eens pics? Hoe heb je 't gedaan met carburateur, of heb je injectie laten komen?

Dit bericht is gewijzigd door -Tom- op 13-9-2006 om 21:09 uur.
 
FTS Member
pb erwtje 13-9-2006 21:10 Print reply
Posts: 646
nee, ik heb een paar kelken gedraaid op de draai bank omdat ik wel wist dat de doorgang tegroot was, en omdat ik een soort venturi wou hebben ,want in een venturi stroomt de lucht veeel snellen, dus de lucht gaat sneller door de carb, en de uitlaat gassen sturen dus sneller het turbine wiel aan.

type = td04-11b

Dit bericht is gewijzigd door pb erwtje op 13-9-2006 om 21:12 uur.
 
cerberus10 13-9-2006 21:11 Print reply

Posts: 2338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Simpele
succes met de turbo. Er zijn al veel mensen geweest die het hebben geprobeerd, maar eigenlijk niemand slaagde erin om het echt functioneel te krijgen en ook nog winst eruit te boeken. er was wel een kerel die een compressor op zijn 50cctje had en er rond de 140 mee haalde, maar dat scheen steeds stuk te gaan..






Een turbo bouwen op zo'n een 4-takt bouwen is geen problee,.. Alleen hem aan het draaien krijgen is een probleem net zo als afstellen aangezien de druk stijgt narmate de toeren toenemen en er dus meer brandstof nodig is alleen heeft hij onder dus minder nodig. Met injectie is die mogelijk maar met een carb nog heel een probleem aangezien die geen curve hebben. correct me if wrong.
 
-Tom- 13-9-2006 21:12 Print reply

Posts: 4151
btw, een TD04 zit standaard op een subaru impreza gemonteerd, lijkt me sterk dat jij die op je pbr heb zitten.

 
FTS Member
-Tom- 13-9-2006 21:13 Print reply

Posts: 4151
daarom geloof ik 't ook niet.
Evt turbo's die gemonteerd zouden kunnen worden is een TD02.
Verders zie
http://viertakt.mess...rder=asc&start=0
ik geloof niet dat deze jongeman een turbo op z'n PBR heeft
 
FTS Member
pb erwtje 13-9-2006 21:13 Print reply
Posts: 646
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
btw, een TD04 zit standaard op een subaru impreza gemonteerd, lijkt me sterk dat jij die op je pbr heb zitten.




toch heb ik hem erop, foto's komen wanneer die het goed doet
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved