Joostvdw |
27-9-2005 21:24 |
Posts: 4789 |
aangezien je deze fag ergens anders vandaan hebt, heeft het zeker ook geen nut om diepgaande vragen erover te stellen hier?
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
27-9-2005 21:27 |
Posts: 8499 |
Waarom niet?
Stel je vraag, er zitten genoeg slimme mensen op BF.
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Joostvdw |
27-9-2005 21:32 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik
Waarom niet?
Stel je vraag, er zitten genoeg slimme mensen op BF.
oke, wat jij wil :P
er zit nu op m'n vespa pk50 een originele cdi, zelfde als er op hedendaagse piaggio scooters zit, aangezien die voor veel toeren zijn gemaakt en mijn vespa absoluut niet (topvermogen bij 7k)
vroeg ik me dus af of deze faq dat "gedrag" zou kunnen veranderen.
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Pitre |
27-9-2005 21:38 |
Posts: 4066 |
|
|
Ja en? |
|
Splendid |
27-9-2005 21:39 |
Posts: 8421 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pitre..
dit staat ook al een hele tijd op madass forum
dus?..
|
|
Ik wil een onderwaterbeer!! |
|
Pitre |
27-9-2005 21:40 |
Posts: 4066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Splendid
[...]
dus?..
nix.. kzeg 't alleen maar
|
|
Ja en? |
|
KaWaReZ |
27-9-2005 21:41 |
Posts: 20582 |
Pitre klep dicht.
Joost, wat wil je precies weten, of je cdi begrensd is?
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Joostvdw |
27-9-2005 21:43 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
Pitre klep dicht.
Joost, wat wil je precies weten, of je cdi begrensd is?
ja en of deze mod zegmaar alleen maar nut heeft bij bijvoorbeeld 9k ofzo, want dan hoef ik het niet te veranderen
maar stel dat ik iets kan verbouwen in zo'n cdi dat ik een andere curve onderin lager in toeren heb ofzo, dat zou relax zijn
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
mb-gek |
27-9-2005 21:44 |
Posts: 10385 |
ik dacht dit oook laatst ff te doen met een cdi die ik heb liggen zit er gewoon ongelovenlijk troep in die je amper weg kun halen
dus niet alleen die printplaat maar ook nog een zooi rotzooidie overal aan vast zit
de huls moet je er al af breken slijpen
beter kun je gewoon een andre cdi kopen want voor je dat condensatortje gevonden heb heb je een grote kans dat je een contact heb beschadigd
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
MT5-honda_pwnz |
27-9-2005 21:55 |
Posts: 1595 |
SND condensator SMD dus
|
|
|
|
jww |
27-9-2005 22:04 |
Posts: 1779 |
Ik wil hem wel ontgrenzen, maar ik wil eerst meer reacties, mensen die het ook hebbne gedaan, en helpt het alleen voor meer toeren, maak nu al 10k en denk dat mijn cil. niet veel meer kan hebben.
|
|
Dus... |
|
christianos |
28-9-2005 11:44 |
Posts: 20445 |
dit werkt in principe tegen de ori honda begrenzing, die on steking dip zit op 11.500 rpm.
let dus op: je rkijgt er geen betere curve door
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 28-9-2005 om 11:44 uur.
|
|
|
|
Frysk |
28-9-2005 12:06 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
dit werkt in principe tegen de ori honda begrenzing, die on steking dip zit op 11.500 rpm.
let dus op: je rkijgt er geen betere curve door
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 28-9-2005 om 11:44 uur.
met andere woorden ? wat word je er dan beter van ?
|
|
giggitybyte |
|
KaWaReZ |
28-9-2005 17:06 |
Posts: 20582 |
dip weggewerkt mss? wat meer toeren ?
(andere topics) lezen is ook een vak...
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
buldogo2 |
28-9-2005 17:14 |
Posts: 2101 |
Dit verhaal gaad dus niet op voor de honda mtx-sh iig, want die cdi's zijn helemaal dicht gegoten, heb het wel geprobeert maar is nagenoeg onmogelijk, tenzij je presies op de goede plek een gaatje zou booren waardoor je de smd condensator dorboord, dus nagenoeg onmogelijk.
|
|
Born to ride |
|
mtx freak |
28-9-2005 17:57 |
Posts: 2711 |
als ik die cdi van mijn mtx-ot ontgrens gaat hij van max 10500 tog naar 11500 of is dat alleen bij die mps 1000-cdi?
of heette dat nou een mps-300 cdi
Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 28-9-2005 om 18:01 uur.
|
|
|
|
wildboy-michael |
28-9-2005 18:07 |
Posts: 986 |
mischien werkt het wel.mishcien niet.
WIE WEET DIT??en kan het nix beschadigen ofzo?niet dat straks alles doorfikt ofzo.
maar heeft het zin??mischien dat ik het dan ook wel eens probeer.
|
|
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!! |
|
mtx freak |
28-9-2005 18:09 |
Posts: 2711 |
ja ik probeer het dan maar gewoon en ik zal wel posten hoe het resultaat is
|
|
|
|
tsxj oran |
28-9-2005 18:13 |
Posts: 6498 |
het heeft dus geen nut je cdi te ongtgrenzen als je met je brommer toch niet aan de 11500 toeren komt??
|
|
oud |
|
christianos |
29-9-2005 13:41 |
Posts: 20445 |
ik ga het binnenkort ff doen?
|
|
|
|
NS R |
29-9-2005 13:48 |
Posts: 37 |
jah eey uul heb um al losgezaagd maareh gaat nie werke he die faq is voor scooters en nie voor de HONDA cdi's die op mt mtx nsr mb mbx enz zitte tis dat jt weet.
|
|
|
|
bartos |
2-11-2005 17:00 |
Posts: 1372 |
cdi's zijn het zelfde allen anders gefrabiceerd zo als at mtx sh is vol gegooten. binnen werk is gelijk soms allen de lokatie anders.
|
|
|
|
Honda_driver |
2-11-2005 17:07 |
Posts: 1574 |
Om dat cdi open te krijgen moet je m mollen. Ik heb er nou een die helemaal naar de klote is. Niet aan te raden dus...
|
|
|
|
Joostvdw |
2-11-2005 17:07 |
Posts: 4789 |
dus je zou een honda scooter cdi kunne opmaken, ontgrenzen en op je MT'tje zetten
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
BlackIce4 |
2-11-2005 17:20 |
Posts: 3654 |
nope
zijn te zwak je krijgt dus een mini vonkje.
|
|
|
|